۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

اظهارات همسر پاسدار احمدىنژاد رسانههاى جهانى را فتح كرد
همسر پاسدار احمدي نژاد
همسر پاسدار احمدي نژاد
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
بعد از آخوند صديقى که با اظهارنظر درباره نقش زنان بدحجاب در وقوع زلزله به سوژه داغ رسانههاى خبرى تبديل شده بود، اکنون نوبت اعظم السادات فرحى، همسر احمدىنژاد است که با اظهارنظر درباره نقش سازمان ملل در ترويج روابط نامشروع در کشورهاى مسلمان رسانههاى جهانى را فتح کند.

خبرگزارى فرانسه گزارشى پيرامون سخنان اعظم السادات فرحى درباره توطئه کشورهاى غربى و استفاده آنها از سازمان ملل و پيمان منع تبعيض مللمتحد در ترويج روابط جنسى نامشروع در کشورهاى مسلمان در سمينار «زنان مسلمان انديشمند» منتشر کرده است.

روزنامه ليبراسيون روز چهارشنبه به نقل از خبرگزارى فرانسه نوشت: اعظم السادات فرحى، همسر محمود احمدىنژاد در سمينار موسوم به «سمينار زنان مسلمان انديشمند» گفت: ”غربيها از مللمتحد براى توسعه روابط جنسى نامشروع در کشورهاى مسلمان از طريق ارائه برنامههاى نامناسب تحت عنوان گنگره عليه تبعيض، استفاده مىکنند“ .

خبرگزارى ايرنا به نقل از اعظم السادات فرحى نوشت: ساختار سازمان ملل به ابزارى براى سوء استفاده غرب عليه مسلمانان تبديل شده تا برنامه نرم آنها در کشورهاى اسلامى با فشارهاى حقوقى فراهم گردد.

همسر محمود احمدىنژاد از توطئه غرب براى ترويج روابط نامشروع پرده برداشت.
بنابه اين گزارش اعظم السادات فرحى که در همايش بينالمللى زنان مسلمان انديشمند سخن مىگفت با بيان اين مطلب افزود: دولتهاى غربى دست به خيانت بزرگى عليه جامعه انسانى زدهاند.

وى تصريح کرد: غربى ها براى اين امر تلاش مىکنند از سلاح روابط نامشروع عليه انسانها استفاده نمايند.

وى افزود: کشورهاى هدف در اين طرح کشورهاى مسلمان بوده و براى تحقق آن سرمايهگذارى انبوهى در بخش فرهنگ و سينما صورت گرفته است.

اعظم السادات فرحى در همايش بين‌المللى زنان مسلمان انديشمند گفت: غربى‌ها با سوء استفاده از ساختار سازمان مللمتحد مى‌خواهند ارتباطات نامشروع را ترويج کنند که اين کار خيانت به جامعه انسانى است.

همسر محمود احمدىنژاد خانواده را اصلى‌ترين رکن هر جامعه برشمرده و به مقايسه اين رکن درکشورهاى اسلامى و غرب پرداخته و انحطاط و سقوط آنرا ناشى از رواج بىبند وبارى و از هم گسيختگى صنعتى دانست.

وى گفت: حال که غرب درحال سقوط به چاهى است که خود با دست خود کنده تلاش مىکند باگرفتن پاى ديگران ضمن اينکه خود را بالا مىکشدديگران را به همين چاه بيندازد.

رتبه 187 در آزادی مطبوعات برای ایران.

ایران با رتبه ۱۸۷ در آزادی مطبوعات فقط از برمه و اریتره آزادتر است



بر اساس تازه‌ترین گزارش فریدم هاوس از وضعیت آزادی مطبوعات در جهان، ایران با رتبه ۱۸۷ همچون سال‌های گذشته در ردیف کشورهای «غیر آزاد» قرار گرفته است. در این گزارش، تنها کشورهایی چون ازبکستان، ترکمنستان، کره شمالی و برمه وضعیتی بدتر از ایران دارند.

فریدم هاوس سال گذشته رتبه ایران در آزادی مطبوعات را برای سال ۲۰۰۸ در کنار چین و روآندا ۱۸۱ ثبت کرده بود. به این ترتیب ایران در سال ۲۰۰۹ دست‌کم شش رتبه سقوط کرده است.

پیشتر «کمیته حمایت از روزنامه‌نگاران» که در نیویورک مستقر است در اواسط اسفندماه گفته بود که جمهوری اسلامی ایران با ۵۲ روزنامه‌نگار زندانی «بزرگ‌ترین زندان روزنامه‌نگاران در جهان» است. این نهاد مدافع حقوق خبرنگاران می‌گوید که یک سوم روزنامه‌نگاران زندانی جهان در ایران به سر می‌برند.

ایران در سال ۲۰۰۹ نیز همچون سال پیش از آن در زمره بدترین ده کشور دنیا از نظر آزادی مطبوعات قرار گرفته است. ۹ کشور دیگر عبارت‌اند از بلاروس، برمه، کوبا، گینه استوایی، اریتره، لیبی، کره شمالی، ترکمنستان و ازبکستان.

به گزارش فریدم هاوس، در این ده کشوری که آزادی مطبوعات بدترین وضعیت را دارد «یا رسانه مستقل وجود ندادر یا قادر به کار نیستند، مطبوعات بلندگوی رژیم‌اند و دسترسی شهروندان به اطلاعات بسیار محدود است».

در گزارش فریدم هاوس که روز پنج‌شنبه منتشر شد اشاره شده است که آزادی مطبوعات در جهان در سال ۲۰۰۹ برای هشتمین سال متوالی افت داشته است. بیشترین افت در این زمینه در سه منطقه صحرای آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه اتفاق افتاده است.

در گزارش این سازمان مستقل ناظر بر آزادی بیان و مطبوعات در جهان همچنین آمده است که در حال حاضر از هر شش نفر جمعیت جهان تنها یک نفر در کشوری با مطبوعات‌ آزاد زندگی می‌کند.

در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، جمهوری اسلامی به دنبال سرکوب روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خردادماه ۱۳۸۸ بیشترین افت در آزادی مطبوعات را به نام خود به ثبت رسانده است.

در حالی که در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، تونس، الجزایر، مراکش و امارات متحده عربی هم از نظر آزادی مطبوعات افت کرده‌اند، عراق در سال ۲۰۰۹ هم همچون سال ۲۰۰۸ شاهد بهبود در وضعیت اصحاب رسانه بوده است.


منبع: رادیو فردا

کمیته مشترک قانونگذاران از دومجلس آمریکا مصوبه تحریمها علیه رژیم ایران را نهایی می کنند

پنج‌شنبه، ۰۹ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۹ آوریل ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

کمیته مشترک قانونگذاران مجلس سنا و نمایندگان از دو حزب دموکرات و جمهوریخواه برای ارائه مصوبه نهایی اعمال تحریمها علیه رژیم ایران، شروع به کار کرد. سناتورها، جان کری، جو لیبرمن، ایلیانا رز لهتینن و هم‌چنین هاوارد برمن، رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان اعضای این کمیته را تشکیل میدهند و تدوین جزئیات مصوبه را آغاز کرده‌اندّ.
هاورد برمن، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان روز چهارشنبه گفت، کنگره دیگر نمی تواند برای تحریم ایران منتظر تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد بماند. وی افزود: "ایران و سانترفیوژ های در حال چرخش این کشور، کار میکنند و صبر نکرده اند."برمن گفت یکی از اهداف این تحریمها متوقف کردن فعالیتهای مربوط به ساخت سلاح اتمی توسط رژیم ایران است . وی افزود: هم‌چنین باید از تحریمهایی که ناقضان حقوق بشر در رژیم ایران را هدف قرار میدهند، نیز حمایت شود.


آخرین به روز رسانی ( پنج‌شنبه، ۰۹ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ ۲۰:۴۱ )

فراخوان برای نجات جان یک زندانی سیاسی محکوم به اعدام به اتهام «محارب»

پنج‌شنبه، ۰۹ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۹ آوریل ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران - فاشیسم دینی حاکم بر ایران, در یک اقدام جنایتکارانه و انزجارآور دیگر, در روز ۶اردیبهشت ماه, یک زندانی سیاسی به نام جعفر کاظمی, را به اتهام آخوندساخته«محارب» و «تبلیغ علیه نظام از طریق همکاری با گروههای معاند» در دادگاه تجدید نظر آخوندی به اعدام محکوم کرد. جعفر کاظمی ۴۷ساله, پدر دو فرزند و دارای شغل آزاد است. وی در روز ۲۷شهریور گذشته دستگیر و به زندان اوین منتقل شد و مورد شکنجه و اعمال فشار بسیار قرار گرفت. دژخیمان او را برای شرکت در صحنه پردازیهای تنفرآور و دادگاههای نمایشی و اعترافهای اجباری در روز عاشورا, به شدت تحت فشار قرار دادند. به دنبال شکست این اقدامات رذیلانه, او با پرونده یی خالی از هرگونه اتهام, توسط سردژخیم زرگر, به اعدام محکوم شد. این مجازات وحشیانه که به وی ابلاغ نشده بود, به طور ناگهانی در دادگاه تجدید نظر تأیید شد. مطابق قوانین جنایتکارانه آخوندها احکام دادگاههای تجدید نظر بعد از سه روز قابل اجرا است.
افزایش صدور و اجرای احکام جنایتکارانه اعدام و تشدید اعمال فشار بر زندانیان سیاسی در آستانه روز جهانی کارگر به منظور تشدید فضای رعب و وحشت و جلوگیری از خیزش اعتراضی در همبستگی با کارگران و زحمتکشان ایران است.
مقاومت ایران دبیرکل و شورای امنیت ملل متحد و جامعه بین المللی و عموم مدافعان حقوق بشر را به اقدامی فوری و لازم الاجرا جهت توقف حکم جنایتکارانه اعدام زندانی سیاسی جعفر کاظمی و آزادی عموم زندانیان سیاسی فرا میخواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۹اردیبهشت۱۳۸۹(۲۹آوریل۲۰۱۰)

افشاء شدن ماهیت کثیف نوری مالکی و ماموریتش در عراق.

براسلز تريبيونال:
«مزدور اجارهيى در قرارگاه غيور»
براسلز تريبيونال
براسلز تريبيونال
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
براسلز تريبيونال در مطلبى تحت عنوان “مزدور اجارهيى در قرارگاه غيور ” بقلم خزعل النداوى نوشت: در ماههاى اخير روشن شد كه مالكى كه دولت فعلى عراق را رياست مىكند، به‌صورت مستقيم فرماندهى گردانهاى نظامى حزبالدعوه را در «قرارگاه غيور» وابسته به مقر رمضان از مقرهاى نيروى زمينى سپاه پاسداران رژيم ايران در شهر اهواز بعهده داشته است.
بدين ترتيب و همينطور با تاسف بسيار شنيدهايم كه مالكى بار ديگر ثابت كرد كه متعهد و ملتزم به اصل ولايتفقيه است و از حق حاكميت ايران در عراق بيشتر از حق حاكميت عراق دفاع مىكند، چنانچه نيروهايش براى دومين بار به كمپ اشرف، مقر اصلى مقاومت ايران در روز پنجشنيه گذشته حملهور شده و يك منبع امنيتى در ارتش عراق تصريح كرد: ساكنان اين كمپ اقدام به نصب بلندگو روى پشت بام ساختمانهاى اين قرارگاه براى پخش سرودهاى دعوت كننده به مقاومت ايران كردهاند، و اشاره كرد، نگهبانان مسئول حفاظت قرارگاه از آنها خواستند پخش اين سرودها را متوقف كنند و بعد از نپذيرفتن اعضاء سازمان مجاهدين خلق به انجام اين عمل، تعدادى از افراد حفاظت اقدام به برداشتن بلندگوها كردند، اما از واكنش و دست زدن نيروهاى سازمان به اقدامات خشونت‌آميز غافلگير شدند و منجر به درگيرى و جراجت 5تن از نيروهاى سازمان به جراحتهاى شديد شد.
در ادامه اين مقاله آمده است: بدون شك بايستى بگوييم سرودهايى كه در اشرف پخش شده، سرودهاى انقلابى و عليه حاكمان ايران بوده است، در غيراينصورت نيازى به ضرب و شتم نبود و از طرف ديگر اگر مالكى و نيروهايش صداها و بلندگوها و سرودها را دوست ندارند، پس چرا آن مزدورانى را كه از 70روز پيش با پشتيبانى كامل گردان عراقى و سفارت ايران، به درب اصلى اشرف منتقل شدهاند را نمىزنند و به آنها توهين نمىكنند، آنها كه براى شكنجه روحى ساكنان اشرف و سلب خواب و آسايش از آنها، در تمامى ساعتهاى مشغول تهديدهاى آتشين به؛ ”آتش كشيدن ”و ”بستن كمپ ”و ”كشتار ”مجاهدين خلق و ”در آوردن زبانها از حنجره ”توسط بلندگوهاى قوى تقديم شده از طرف ارتش عراق هستند.
اى ابو اسرى روزها گذشت و به بهترين صورت ممكن ثابت شد كه تو ابدا به نفع عراق كار نمىكنى، بلكه تو نماينده ضعف و تملق در برابر اراده سياسى ايران براى چنگ زدن به حاكميت مطلق در عراق هستى. تو بعد اقدام به زشتترين انواع محروميتها و محاصره و دروغ و تقلب عليه ساكنان اين كمپ كردى كه فقط جزء كوچكى از جنايتهاى بزرگى است كه در چهار سال گذشته مرتكب شدهاى، اما نتوانستى دستورات اربابانت در ايران را اجرا كنى، و دورهات به پايان رسيد و تو هم به همانجا مىروى كه موفق ربيعى رفت كما اينكه ثابت شد تو هم‌چنان مزدور مزدبگير قرارگاه غيور هستى.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

نورى مالكى و گريز نابه هنگام به صحراى اشرف
سازمان مجاهدين خلق ايران
سازمان مجاهدين خلق ايران
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
نورى مالكى روز گذشته در زير رگبار سوالات مربوط به فجايع و شكنجههاى دژخيمانش در زندانهاى مخفى كه در اين ايام يكى پس از ديگرى برملا مىشود و به‌ويژه در پاسخ به فجايع شرمآور زندان فرودگاه المثنى كه تحت نظر مستقيم خود او قرار دارد، در تنگناى قافيه در يك گريز نابه هنگام به صحراى اشرف، آنچه را از روشنگريهاى اخير رهبر مقاومت و مدارك ارائه شده درباره سوابق تروريستىاش در پادگان غيور فرو خورده بود، به طرز مسخرهاى بيرون ريخت و گفت: «من يادم رفت موضوعى را يادآور شوم و آن اينكه آنچه در رابطه با نماز جمعه و مشخصًا در مدينه الصدر روى داد» مشابه تهاجم سازمان مجاهدين خلق در سال 1991 عليه نمازگزاران در مسجد حكمت بود… . «چرا كه اين نماز يك ابتكار حياتى و استراتژيك مى‌باشد كه بايد گسترش يافته و پيشرفت داده شود و تقويت گردد و ادامه يابد تا اهداف اساسى را كه بهخاطر آن وضع شده است محقق سازد. …»

بينندگان عزيز، در ارتباط با ادعاى كذب نورى مالكى در مورد تيراندازى مجاهدان اشرف به نمازگزاران مسجد حكمت بغداد در دو دهه پيش كه به منظور سرپوش گذاشتن بر جنايات امروز خود عنوان كرده است، توجه شما را به قسمتى از سخنان آقاى رجوى با مجاهدان اشرف در 7بهمن 1387 جلب مىكنيم:

25-در 26فوريه 2008 لرد اسلين قاضى ارشد پيشين در بريتانيا و دادگاه عدالت اروپا و رئيس افتخارى كميته بينالمللى حقوقدانان براى دفاع از اشرف به‌طور رسمى از سوى شوراى ملى مقاومت ايران آمادگى سازمان مجاهدين خلق ايران را به كميسيون بينالمللى حقيقت ياب اعلام كرد تا به هرگونه اتهامى كه از سوى دولت عراق عليه مجاهدين و ساكنان اشرف ممكن است وارد شود، رسيدگى كند.

لرداسلين مىنويسد بهخاطر نمونهها و شواهد متعدد از كاركردهاى موجود در عراق عليه اعضاى سازمان مجاهدين خلق ايران و سوء استفاده از برخى ارگانهاى قضايى عليه اعضاى سازمان مجاهدين خلق ايران در اين كشور كه ناقض معيارهاى قانون بشردوستانه بينالمللى در حفاظت از اعضاى اين سازمان است و بهخاطر بازگشايى موقعيتى كه اين معيارها و قوانين در آن محترم شمرده شوند، سازمان مجاهدين خلق ايران چنانچه جمهورى عراق هم بپذيرد آمادگى داردتا به‌طور جامع و كامل مورد تحقيق كميسيون بينالمللى حقيقت ياب قرار بگيرد. اين سازمان همكارى كامل خود را براى هرگونه تحقيق با هر ارگان بينالمللى مللمتحد اعلام مىكند و پيشاپيش داورى كميسيون حقيقت ياب را مىپذيرد.

و حالا يكسال از اين درخواست رسمى گذشته و ما هنوز منتظر جواب دولت عراق هستيم و رژيم هم كه از سير تا پياز قضايا خبر دارد كماكان خفقان گرفته و در عراق در بدر دنبال تكثير لاجوردى و محمدى گيلانى و سعيد مرتضوى و انداختن آنها بهجان ما در هتل منصور است! با اين تفاوت كه در كار شكايت حقوقى هم كه يك امر دقيق و ظريف قضايى است، به شيوه آخوندى، كشيمنى شكايت مىكند! به اين معنى كه چند من فرم شكايت عليه مجاهدين در سفارتش در بغداد چاپ كرده است و پاسدار كاظمى قمى از عساكر و گزمههاى نيروى تروريستى قدس، آنها را بار زده مىآورد به‌دست طارق حرب و عدنان سراج مىدهد. آنها فرمها را در بين خلايق توزيع مىكنند تا آنها را پر كنند و با دريافت چند بسته دينار فيض ببرند!

اين‌چنين است كه رژيم مدعى است مجاهدين دردهه 1990 ميلادى 150هزارشيعه را در جنوب عراق قتلعام كردهانديا كردها را دركركوك و سليمانيه زيرتانكهايشان له كردهاند و يا در مسجد حكمت در بغداد بجانب شيعيان تيراندازى كردهاند! جالب اين‌جاست كه هيچ مجاهدى در عراق حتى براى يك بار هم در عمرش به چنين مسجدى در بغداد نرفته و در اثناى جنگ كويت هم مجاهدين مطلقا در كركوك و سليمانيه يا جنوب عراق حضورى نداشتهاند. اسناد و اطلاعيههاى تخليه كليه پايگاهها و مراكز مجاهدين در شمال و جنوب عراق قبل از جنگ كويت و در اثناى جنگ و بعد از اين جنگ در اختيار مراجع بينالمللى گذاشته شده و حقوقدانان، بسيارى از اين اسناد را براى ارگانهاى قضايى و محكمه جنايى عراق ارسال كردهاند. نامه‌هاى 31ژوئيه و 14اكتبر 2008 و نامه 14ژانويه 2009 از اين جمله است.

12000 حقوقدان و وكيل عراقى نيز قبلا درباره دعاوى رژيم و كارزار اطلاعاتى گمراه كننده و دروغين آن به تفصيل تحقيق نموده و نتايج تحقيقات خود را 3سال پيش در ژانويه 2006 در بيانيه حقوقدانان عراقى امضا و منتشر كردند و براى شهادت دادن در هر دادگاهى اعلام آمادگى نمودند


26– يادتان هست كه خمينى ما را عوامل آمريكا و اسرائيل مىخواند اما درافتضاح ايران گيت و در داستانهاى كلت و كيك و دريافت سلاح از اسرائيل فضيحت آنقدر بالا گرفت كه خمينى حتى اعضاى مجلس ارتجاع را تهديد كرد كه اگر در اين باره خفقان نگيرند در مجلس را گل خواهد گرفت!
- يادتان هست كه كعبه را در سال 66آتش زد و به پاى مجاهدين انداخت؟ بعد در جريان جنگ گرگها و سگ دعواى درونى رژيم رقبا دست همديگر را در قضاياى مكه رو كردند و كار به فضيحت كشيد؟
- يادتان هست كه در حرم امام رضا بمبگذارى كردند و خامنهاى شخصا يك ساعت بعد آن را به گردن مجاهدين انداخت؟ بعد كه قضايا فاش شد و از درون رژيم دروغ بودن اين ادعا بيرون زد، رژيم عناصر خودش را تهديد كرد كه اگر لب بجنبانند و ادامه بدهند سرشان را از دست خواهند داد يا در دره خواهند افتاد يا به ”تصادف تحميلى“ دچار مىشوند!
- يادتان هست كه رژيم آخوندى كشيشها را كشت و سر بريدهشان را در يخچال گذاشت و بعد بريده مزدوران را آورد تا ادعا كنند كه كشيشها را مجاهدين كشتهاند؟ بعد يك گزارشگر مللمتحد به تهران رفت و ته و توى قضايا را در آورد و موج بجانب خود رژيم برگشت.
- يادتان هست كه رژيم آخوندى مدعى بود سلاحهاى كشتار جمعى عراق در قرارگاههاى مجاهدين است و در اين باره فيلمها و اعترافات گستردهاى هم سرهم بندى كرد. بهخصوص آن فيلمى كه در تلويزيون كانادا به نمايش گذاشت و گفت يك بريده با دوربين مخفى در زير پوتين اش اين تصاوير و سخنان را در قرارگاههاى مجاهدين ضبط كرده است. در اين فيلم انبوهى شيشههاى شيميايى و قرع و انبيق را كه در كارگاههاى نمدمالى قم تصويرگذارى شده بود نشان دادند. نقشههاى متعددى هم از مخفيگاههاى تسليحات كشتار جمعى در پناهگاههاى زيرزمينى در قرارگاههاى مجاهدين باصطلاح با جزئيات كامل در اتاواسيتى زن كانادا منتشر كردند. در همان زمان مجاهدين تأسيسات مخفى نطنز و اراك را فاش كردند اما كشورهاى غربى توجه نكردند و دست آخوندها را نخواندند تا به همين جنگ عراق منجر شد كه آقاى اوباما در مخالفت با آن رأى داد. قبل از جنگ آنمويك همه قرارگاههاى مجاهدين و ارتش آزادىبخش ملى ايران را بازديد كرد. خودمان مختصات كامل قرارگاههايمان را به آنمويك و بازرسان مللمتحد داده بوديم و خودمان به بازديد دعوت كرديم. مختصات كامل مقرهايمان را به وزارت دفاع انگلستان هم داديم و دعوت كرديم براى بررسى بيايند. پارلمانترهاى انگليس درجريان هستند و در دادگاه پوئك هم گواهى دادند. بعد از جنگ هم آمريكاييها آمدند و وجب به وجب قرارگاه اشرف را از زمين و هوا با انواع و اقسام تجهيزات چك و آزمايش و بازرسى كردند و در اين‌جا بود كه معنى كارزار گمراه كننده اطلاعاتى و كارزارشيطانسازى توسط رژيم آخوندى رادريافتند. معلوم نشد كه زندانهاى مخفى كه رژيم ادعا مىكرد كه در آنها 650 و 750 و بعد هم 1250 مجاهد ناراضى زندانى هستند چگونه دود شده و به هوا رفته است! اين است ماهيت رژيم دجالى كه به گفته لاجوردى بر اساس فتواى امامش، واجب است كه به زن و منافق و كافر حتماًًًًًًًًًًً دروغ بگويد!
اما اين دروغها به‌طور قانونمند در مصاف با مقاومت ايران سريعا مانند كف روى آب افشا و برطرف مىشود وموج بجانب همين رژيم برمىگردد و سراپاى خودش را لجن مال مىكند. بهمين خاطر براى حضور در هر دادگاه بيطرف بينالمللى و در ارتباط با هر اتهام و شكايتى اعلام آمادگى كردهايم.

27- در شهريور 1386 رژيم اعلام كرد كه پرونده صياد شيرازى را در دادستانى ضدتروريسم فرانسه بازگشايى كرده است. ما به غايت استقبال كرديم و باز هم مىكنيم. هر چند كه رژيم جا زد و به سرعت به اشتباه بزرگ خودش پى برد چون به ناگهان با يك آمادگى و ظرفيت عظيم از جانب مجاهدين و شوراى ملى مقاومت و از جانب هزاران تن از هموطنانمان و صدها شاهد روبهرو شد و از آن زمان به بعد خفقان گرفت. من به ولىفقيه ارتجاع توصيه مىكنم پرونده هم ريش و هم كاسه بازارى خودش يعنى لاجوردى جلاد را هم هر چه سريعتر به دادگسترى فرانسه بكشاند تا ببينيم نتيجه چه مىشود.

مىخواهم بگويم كه حرف ما اين است كه هر گاه يك دادگاه بىطرف بينالمللى بر طبق اصول و معيارهاى شناخته شده حقوقى و قضايى در كار باشد، ما به رژيم آخوندى مىگوييم: بفرماييد به دادگاه، خواهش مىكنيم به دادگاه بياييد.

بياييد به كميسيون حقيقت ياب در ژنو، وابسته به ملل متحد. بياييد به دادگاه لاهه يا در برلين. همانجايى كه ولىفقيه و اذنابش را محكوم شناخت. سران رژيم را دعوت كرديم و تكرار مىكنيم اگر كه جرئت داريد، بفرمائيد به دادگاه. نه دادگاههاى سنخ خودتان. منظور حكام شرع ريايى شما نيست. يا منظور دادگاههاى تحت نفوذ شما نيست كه عواملتان بتوانند عدالت را تحت تأثير قرار بدهند. منظور دادگاه بينالمللى است. ما هم آمادهايم و مىتوانيد هر ادعايى را عليه ما مطرح كنيد. من هم شخصا آمادهام و از ولىفقيه ارتجاع دعوت مىكنم اگر جرئت دارد بلادرنگ در يك محكمه بينالمللى با حضور خود من حاضر شود. به لوطى ولايت مىگويم كه عنترش را هم با خودش بياورد! رفسنجانى را هم كه بسا از خامنهاى سيّاستر و حواس جمعتر است و در زمان خمينى هم چند مدار بالاتر از خامنهاى قرار داشت براى تشخيص مصلحت نظام در دادگاه، با خودش بياورد. خاتمى شياد را هم با خودش بياورد تا در ميان پرده، از بابت تغيير ذائقه حضّار «با اسبك و بازينك، شنگينك و منگينك» شكلك «جامعه مدنى» و «گفتگوى تمدنها» در بياورد و به ما بگويد كه آن‌چنان‌كه به‌تازگى رقبا افشا كردند، در حاليكه قبل از رياست جمهورى هيچ مدرك ليسانسى هم نداشت، چگونه به ناگهان به سبك كردان دكتر خاتمى شد!

28- ولى نمىدانم كسانى كه به‌طور رسمى آن اطلاعيه سخيف را صادر مىكنند كه فرد بريده مىخواسته برود توى نيروهاى عراقى خودش را منفجر كند (و بعد به هتل منصور برود!) چرا وقتى در روز روشن نفرات مجاهدين ربوده مىشوند و به وزارت كشور عراق برده مىشوند، سكوت پيشه مىكنند؟

چرا وقتى در اتوبوس كارگران اشرف بمبگذارى مىشود و 11تن به شهادت مىرسند و اسم و آدرس عوامل نيروى تروريستى قدس را هم مجاهدين برملا مىكنند، باز هم سكوت مىكنند؟
چرا وقتى از سال 2005 تا امروز، 55 فروشنده و واسطه عراقى كه تداركات اشرف را تأمين مىكردند ترور مىشوند، حرفى نمىزنند؟ هم‌چنين در جريان انفجار لولههاى آبرسانى و انفجار ايستگاه آب و در جريان شليك موشكهاى كاتيوشا به اشرف در 6خرداد و 14تيرهمين امسال…
عجيب است كه ليست افشا شده 32000 مأمور نيروى تروريستى قدس را هم زيرسبيلى رد مىكنند. دخالتها و جنايتهاى رژيم ايران را هم به روى خود نمىآورند و بهجاى اخراج رژيم از عراق، بر طبل اخراج مجاهدين محصور و بدون سلاح مىكوبند.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

نامه رئیس جمهور برگزیده مقاومت به اوباما

دوشنبه، ۰۶ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۶ آوریل ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

رئیس جمهوربرگزیده مقاومت طی نامه ای به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با اشاره به تداوم و تشدید توطئه رژیم آخوندی و دولت مالکی علیه مجاهدان اشرف، تعهدات آمریکا برای حفاظت از اشرف را یادآور شد و دولت آمریکا را به اتخاذ اقدامات مقتضی برای تضمین حفاظت اشرف و خاتمه دادن به این اقدامات توطئه گرانه و برچیدن سیرک ننگین خامنه ای مالکی در ورودی اشرف فراخواند. در نامه مریم رجوی که رونوشت آن برای وزرای خارجه و دفاع آمریکا و سفیر و فرمانده نیروهای آمریکایی در عراق و همچنین برای دبیرکل ملل متحد و نماینده ویژه اش در عراق ارسال شده آمده است:
بدنبال حمله شکست خورده ۲۶فروردین گذشته، روز شنبه چهارم اردیبهشت یک مقام نخست وزیری عراق که عامل شناخته شده رژیم ایران است، به اشرف رفته و دستورات جدیدی را برای اِعمال فشار علیه مجاهدان اشرف صادر کرده است.
وی همان کسی است که درحملات جنایتکارانه ششم و هفتم مردادماه گذشته، دستور شلیک به جانب مجاهدان بی سلاح را صادر کرده بود.
مریم رجوی یادآور شد که مشاور سیاسی نخست وزیر فعلی عراق در روزهای اخیر تصریح کرده است: «پخش کردن سرودهای مخالف دولت ایران، بر خلاف قانون اساسی است، چرا که تهدید علیه یکی از کشورهای همسایه محسوب میشود.
این حق نیروهای عراقی است که با قدرت وارد شوند و آنها خوش شانس هستند که عراق به خشونت ایمان ندارد و در هر دولت دیگر آنها با گلوله واقعی مواجه میشدند و در لحظه آنها را نابود میکردند».
اظهاراتی که بوضوح نیات شوم دولت مالکی علیه ساکنان اشرف را برملا میکند.
مریم رجوی خطاب به رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: وقایع هفته های گذشته بازهم نشان داد که دولت مالکی نه تنها صلاحیت و توان واراده حفاظت ساکنان اشرف را ندارد بلکه همدست دیکتاتوری آخوندی در توطئه های سرکوبگرانه علیه اشرف است.
از این رو با توجه به موافقتنامه ساکنان اشرف با نیروهای آمریکایی و با توجه به تعهدات بین المللی آمریکا ضروریست که اقدامات مقتضی برای تضمین حفاظت ساکنان اشرف و تأمین حقوق آنان در چارچوب قوانین بین المللی و برای پایان دادن به کارزار کثیف رژیم آخوندی و دولت مالکی و برچیدن بساط ننگین مزدوران اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس در مقابل اشرف اتخاذ شود.

<

توتال، در صورت تحریم آمریکا، صادرات بنزین به ایران را قطع می کند

دوشنبه، ۰۶ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۶ آوریل ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

کمپانی نفتی فرانسوی توتال اعلام کرد از تحریمهایی که علیه رژیم آخوندی اعمال شود، پیروی خواهد کرد و صادرات بنزین به ایران را قطع می کند. به گزارش خبرگزاری رویتر، ۶اردیبهشت، کریستوف دو مارژری، رئیس کمپانی بزرگ توتال طی روز دوشنبه دیدارش از کویت ضمن اعلام این خبر گفت: «در صورتیکه آمریکا رژیم ایران را تحریم کند، توتال صادرات بنزین به ایران را قطع خواهد نمود».
وی افزود: «در حال حاضر شرکت توتال حجم کمی مواد سوختی برای رژیم ایران ارسال میکند».

۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

خبرگزاری ایلنا.کوچکزاده نماینده مجلس ارتجاع-منشاء تمامی بدبختیها و گرفتاریهای رژیم مسعود رجوی است.


-درگردهمايى جمعى از سركردگان و نمايندگان مجلس ارتجاع از باند خامنهاى، يك نماينده مجلس ارتجاع سال 88را سالى پرمخاطره براى رژيم توصيف كرد و گفت تهديدات عليه نظام 31سال است كه ادامه دارد. يك نماينده ديگر نيزتأكيد كرد منشأ بدبختيهاى رژيم در ده ماه گذشته، بهخاطر امثال رجوى است.

خبرگزارى حكومتى ايلنا درگزارشى از «نشست سياسى ماهيانه جمعيت رهپويان انقلاب اسلامى استان تهران» نوشت، عليرضا زاكانى و مهدى كوچكزاده نمايندگان تهران در مجلس شوراى اسلامى در اين نشست سخنانى ايراد كردند.

اين خبرگزارى حكومتى افزود: در ابتداى اين نشست عليرضا زاكانى نماينده تهران تأكيد كرد: سال گذشته سالى پرمخاطره بود… . و امسال كه سال همت و كار مضاعف نام گرفته است لازم است كه بخشى از همت ما معطوف به جبران كاستىها و مافات تحميلشده در سال گذشته باشد و همگى مسئولان كشور بايد به آن توجه كنند. وى ادامه داد: كشور ما در حال حاضر در معرض تهديداتى قرار گرفته است و اين همان تهديداتى است كه 31سال است ادامه دارد و نظام سلطه، اقدامات اساسى را براى تغيير هويت ما انجام داده است كه راه به جايى نبرد، اما فضاحتبارترين تهديد، تهديد اتمى اوباما است.

خبرگزارى حكومتى ايلنا اضافه نمود كه در اين نشست، مهدى كوچكزاده عضو فراكسيون انقلاب اسلامى مجلس رژيم با ذكر اشعارى، منشأء همه بدبختىها و گرفتارىها را در 10ماه پس از انتخابات… امثال رجوى… عنوان كرد

۱۳۸۹ اردیبهشت ۵, یکشنبه

رهبر نهضت ملی ایران-دکتر محمد مصدق-من حاضرم هر قانونی که بر خلاف مصالح ملت باشد بسوزانم.....


“من حاضرم هر قانونی که بر خلاف مصالح ملت باشد بسوزانم زیرا به عقیده ی من قانون برای مملکت است نه مملکت برای قانون. نجات وطن عالیترین و بزرگترین قانون است.”

“قانون اساسی ، قانون الهی نیست که قابل تغییر نباشد ، قانون اساسی کار بشر است و بشر هم باید آن را تغییر بدهد.”

“مجلس باید با ملت یکی باشد و به جامعه خدمت کند.آن مجلس شورای ملی که از ملت جدا باشد مجلس شورای ملی ایران نیست. مجلس باید خود را از ملت بداند.”

“مجلس شورای ملی باید مصوب جامعه باشد و مردمان را کعبه آمال خود بدانند .”

“ما می خواهیم مجلس ، مجلس ملی ایران باشد.”

“قانون را محترم میشمارند برای اینکه مفید است و هرگاه تشخیص داده شود که به حال مملکت مضر است وظیفه وجدانی هر فرد است که برای اصلاح یا فسخ آن بکوشد.”

“قانون را برای مملکت میخواهیم، اگر قانون خلاف مصلحت مردم باشد، آنرا زیرپا میگذاریم.”

“قانون اساسی را باید نمایندگان حقیقی ملت تغیير دهند قانون را باید طوری وضع کرد که اشخاص بد نتوانند بر خلاف مصالح مملکت و در نفع خود از آن استفاده کنند . این مجلس موسسان قلابی است ملت زیر بار این مجلس موسسان نخواهند رفت بر فرض اینکه شما بگویید مجلس موسسان این قانون را تغیر داده قانونی که مخالف میل مردم باشد قانون نیست .”

“در کشورهای دمکرات و مشروطه هیچ قانونی بالاتر از اراده ملت نیست.”

“بالاخره پس از ۵۰ سال ، شصت سال ، ۷۰ سال دیگر یکی از ما وجود نخواهد داشت . ما باید فکر نسل های آتیه و نسل های آینده را بکنیم . ملت ایران حاکمیت ملی دارد ملت ایران خودش را اداره خواهد کرد."

سالروز شهادت شهید بزرگ حقوق بشر دكتركاظم رجوی گرامی باد

Kazem Rajavi
Kazem Rajavi

مروری كوتاه برزندگی پربار دكتر كاظم رجوی

زنده به‌خونخواهیت هزار سیاووش مانده از آن خون كه از رگ تو زند جوش

بعداز ظهر روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه سال 1369، جوخه ویژه ترور دكتر كاظم رجوی كه از تهران اعزام شده بود، خون مدافع بزرگ و صدیق حقوق بشر را درنزدیكی بنای حقوق بشر ملل متحد دركوپه ژنو بر زمین ریخت. شهیدی دراوج مظلومیت و معصومیت ؛ شخصیتی محبوب و مجاهدی والا ؛ انسان وارسته‌یی كه طی دو دهه , تلاشگر خستگی ناپذیر حقوق بشر و دادخواه خون مجاهدان، شكنجه‌شدگان، جان‌باختگان، زندانیان و تبعیدیان بود. نماینده مقاومت ایران در سوئيس و سفیر سیار رهبر مقاومت در ملل متحد و كمیسیون حقوق بشر و دیگرمجامع بین‌المللی.

خونی كه آن روز درشهرك كوپه برزمین ریخت، هر سال انبوهی از هموطنان و پشتیبانان مقاومت و همچنین مردم و شخصیت‌های سیاسی سوئيس و دیگر نقاط جهان را گرد مىآورد.و در هركجاكه مقاومت ایران حضور دارد، در دلهای عاشقان آزادی در ایران، در قلبهای زندانیان سیاسی، در دلهای رزمندگان آزادی در شهر اشرف، و در قلوب مردم آزادهٴ عراق، و در هر سرزمین و كشوری كه ایرانیان آزاده و شریف به آنجا كوچ كرده‌اند، تصویر آن جنایت رژیم آخوندی و خاطرهٴ شهیدش، شور آزادی ایران، را بر می‌انگیزاند. گرچه ویژگی منحصر به‌فرد شهید بزرگ حقوق بشر نجات جان رهبر مقاومت ایران بود كه به‌گونه‌یی معجز آسا در دل تلاشهای عاشقانه دكتر كاظم رقم خورد و سپس او را درنیمه بعدی زندگی پربارش، به‌دادخواه ویژه خون مجاهدین و تمامی شكنجه‌شدگان، اسیران و قربانیان ستم خمينى تبدیل كرد، اما به‌وضوح می‌بینم كه خون جوشان شهید بزرگ حقوق بشر پس از شهادتش نیز هم چنان از ویژگی منحصر به‌فردی برخوردار است. این خون هنوز هم سپر دادخواه خون مجاهدین و مدافع آزادی مردم ایران و رسواگر جلادان حاكم بر میهن ماست. می‌جوشد و می‌خروشد و تا صدور حكم جلب و محكومیت سران رژیم خونخوار آخوندی به‌عنوان جنایتكاران علیه بشریت ادامه خواهد یافت.

در سال1340 از دانشكده حقوق و علوم اقتصادی پاریس دكترای دولتی در علوم سیاسی گرفت. دوسال بعد صاحب درجه دكترای دولتی در حقوق عمومی از همان دانشكده شد. در سال1343 در امتحان دكترای دولتی علوم اقتصادی قبول شد و سال بعد كنكور شایستگی برای استادیاری دانشكده حقوق و علوم اقتصادی پاریس را با موفقیت گذراند. او در سال1352 رساله دكترایش را در مؤسسه دانشگاهی مطالعات بین‌الـمللی ژنو به‌پایان برد.
دكتر كاظم در ادامهٴتحصیلات خود، با سخت كوشی بسیار و با مطالعات فشرده،
موفق به‌اخذ شش درجهٴ دكترا در رشته‌های حقوق و علوم سیاسی از دانشگاه‌های فرانسه و سوئيس شد.اما روح آزاده و مردمیش هرگاه كه جنایات شاه را در سربریدن آزادی و پیشتازان آن می‌دید او را به‌مبارزه علیه رژیم شاه می‌كشاند و شنیدن خبر دستگیری و احتمال اعدام برادرش مسعود در سال 50 بود كه مسیر زندگی او را به‌تمامی تغییرداد.
از آن پس، زندگی دكتركاظم در تلاش و فعالیت سیاسی فشرده و سازماندهی یك پیكار بین‌المللی جهت نجات جان زندانیان سیاسی و مجاهدان و مبارزان راه آزادی ایران گذشت.
اولین قدم این زندگی سیاسی و مبارزاتی، كه از قضا، بزرگترین قدم زندگی او محسوب می‌شود، تلاش موفقیّت‌آمیز او برای نجات جان برادرش و برادر همهٴ مردم ایران، یعنی مسعود بود كه دربیدادگاههای رژیم شاه به‌اعدام محكوم شده بود.

او از همان لحظهٴ شنیدن خبر دستگیری و محاكمه و احتمال صدور حكم اعدام برای مسعود، همه چیزرا به‌كار گرفت. كمیسیون‌های بین‌المللی حقوقدانان، شوراها، كلیساها، سازمانهای گوناگون دفاع از حقوق بشر، همه با نیروی دكتر كاظم، به‌گفتهٴ روزنامه سوئيسى لیبرته، سیلی از پیام به‌تهران روانه ساختند. علاوه بر انبوه تلگرام‌ها، تلاشهای دكتر كاظم دو وكیل سوئيسى را هم برای دفاع از اعضای مركزیت مجاهدین به‌ایران گسیل داشت تا سرانجام، آن پیروزی را با تغییر حكم اعدام به‌حبس ابد، برای مسعود به‌دست آورد.
در حقیقت این عشق او به‌آزادی و پرچمدار آن یعنی مسعود بود كه دكتر كاظم
را توانمند ساخت كه یك‌تنه دنیایی را علیه شاه بشوراند و بالاخره رژیم شاه را وادار به‌تسلیم كند و خود یك‌تنه طراح و معمار بنای باشكوه دفاع از حقوق‌بشر ایران شود گویی دكتر كاظم در آن روز می‌دانست كه با آن تلاش خود، دِیْنی بزرگ را به‌گردن مردم ایران و مبارزان و مجاهدانش می‌گذارد. دینی به‌خاطر نجات مسعود، رهبر مقاومت مردم ایران در برابر خمینی و رژیمش.
در سالهای پس از آن پیروزی، دكتر كاظم درخرداد55 انجمن بین‌المللی خانواده‌های سیاسی ایران را تاسیس كرد. تلاش‌های افشاگرانهٴ او تا آستانه‌یٴ قیام 22بهمن 57 و آزادی مسعود ادامه یافت. دكتر كاظم پس از خاتمهٴ تحصیلات، به‌تدریس رشته‌های مختلف حقوق و علوم سیاسی در دانشگاههای سوئيس پرداخت و با پژوهش‌های پیگیر بیش از 120 رساله و كتاب به‌زبانهای فارسی و فرانسه تالیف و منتشر كرد كه از‌جمله آنها كتابهای زیر بود:
ـ «تكامل بورژوازی و جنبشهای خلقی در ایران»، شهادتنامه دكترای علوم سیاسی، دانشگاه پاریس، 1960
ـ «اساسنامه و مقررات استخدام دولتی در ایران»، شهادتنامه دكترای حقوق عمومی، دانشگاه پاریس،
1962
ـ «وضعیت اپوزیسیون در قانون اساسی در جمهوری پنجم فرانسه»، مقاله در مجله فرانسوی «پس‌فردا»، شمارهٌ‌، نوامبر‌‌
ـ «تجدید نظر در تئوری دولت»
شهادتنامه دكترای، مؤسسه دانشگاهی مطالعات بین‌الـمللی ژنو، 1969
ـ «كوشش برای فهم تئوری ماركسیستی شناخت»، مقاله، مؤسسه دانشگاهی مطالعات بین‌الـمللی ژنو، 1972
ـ «تئوری و واقعیت دیكتاتوری پرولتاریا، بررسی انتقادی»، مقاله در مجله «عقل حاضر»، پاریس، 1975
ـ «پیدایش دیالكتیك»، مقاله، به‌اتفاق ا.مولر
ـ «دیالكتیك در تاریخ و در طبیعت» متن دو‌كنفرانس در «مركز مطالعات مردمی برای
سوسیالیسم»، پاریس، 1976‌
ـ «انقلاب ایران و مجاهدین»، پاریس، آنتروپوس، 1983
ـ «دولت در ایران» در كتاب مؤسسه دانشگاهی مطالعات توسعه اقتصادی ژنو با عنوان «فضاهای سلطان»، پاریس، انتشارات P.U.F

همهٴ این تلاشها در زمانی صورت می‌گرفت كه او با ایمان و پاكباختگی، انرژی و توانمندیهایش را در طبق اخلاص در راه مبارزه برای آزادی مردم و اعادهٴ حرمت پایمال شدهٴانسانی در میهن در زنجیرش قرار می‌داد و دراین راه تا واپسین دم حیات یك لحظه از تكاپو برای آزادی میهن كوتاهی نكرد.
پس از پیروزی انقلاب ضدسلطنتی دكتر كاظم به‌ایران بازگشت. در سال58، پس‌از انقلاب، سفیر ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو شد. در سال59 به‌عنوان سفیر و رئیس هیأت سیاسی ایران در كشور سنگال و 7كشور آفریقای غربی انتخاب شد و ده‌ماه بعد، از این سمت كناره گرفت و از آن‌پس تمام توان و هستیش را صرف خدمت به‌جنبش مقاومت حق طلبانهٴ میهنش كرد.
قبل از عزیمت, خمینی درقم با وی ملاقات كرده و به‌وی می‌گوید به‌برادرتان یعنی مسعود بگویید اعلام موضع كند.
خمینی از طریق این پیام به‌نحو روشنی خواستار سازش و كنارآمدن مسعود با
اهداف ومطامع ضد مردمی‌اش گردید. پیامی كه مضمون آن تصریح نشده اما آشكار آن، این تهدید و هشدار بود كه در صورت عدم سازشكاری و تمكین مجاهدین به‌اهداف خمینی، از هیچ اقدامی علیه آنها فروگذار نخواهد كرد.
او به‌درستی دریافته بود كه خمینی با سپردن پست سفارت به‌او هدف جدایی انداختن بین او و مسعود را دارد. اما مناعت و آزادگی دكتر كاظم، قاطعانه به‌سینهٴ آن پیشنهادات دست رد زد.
از آن پس زندگی دكتر كاظم عبارت بود از مبازره بی‌‌وقفه علیه رژیم خمینی به‌خصوص برای افشای جنایات آن در صحنه بین‌المللی با برگزاری كنفرانسهای مطبوعاتی، شركت در مجامع بین‌المللی، ایراد سخنرانیهای روشنگرانه و حضور فعال در اغلب مبارزات هم میهنان خارج از كشور. او همواره به‌عنوان فرستاده ویژه رهبر مقاومت در جلسات و كمیسیونها و مجامع بین‌المللی حضور مىيافت، با نمایندگان و هیاتهای مختلف كشورها دیدار و گفتگو می‌كرد، آخرین اخبار جنایات رژیم را به‌اطلاع آنها و نیز مطبوعات و رسانه‌های جمعی می‌رساند، همراه شكنجه‌‌‌شدگان و اسرای آزاد شده به‌این سو و آن سوی جهان سفر می‌كرد و باارائه شواهد و مدارك مستند شكنجه و اعدام توسط رژیم ماهیت قرون وسطایی و ضدبشری ‌‌آن‌را‌افشا و بر بی‌آیندگی رژیم خمینی و اعتلای روز افزون و اعتبار مقاومت تاكید می‌كرد. كارنامه درخشان فعالیتهای او، كارنامه افتخار بزرگ مردی وارسته و فداكار است كه زندگی خود را وقف یاری به‌رهبر مقاومت و تلاش در راه آزادی مردم و میهن خود نمود.

اما آن انگیزش اعتقادی كه باعث شد دكتر كاظم به‌همه مظاهر و تعلقات فریبندهٴ زندگی، از‌جمله پست و مقام و رفاه شخصی پشت پا زده و دردمند و شوریده و شیدا به‌دفاع از آزادی و دفاع از مقاومتی ستمدیده و در زنجیر بپردازد چیزی جز ایمان و رابطه‌یی عمیقا آگاهانه و عاشقانه او با راهبر آرمانیش مسعود رجوی نبود. او خود بارها با تكیه بر نقش و موقعیت ویژه مسعود در رهبری مقاومت سترگ خلقمان برای آزادی تاكید می‌كرد كه: ” به‌این برادر نه از جنبه برادری یعنی همخونی بلكه به‌لحاظ عمل اجتماعی شخصیت و توان مبارزاتی و مواضع مسعود افتخار می‌كنم. اگر می‌توانستم روزی صدبار او را به‌برادری انتخاب می‌كردم“
درمراسم پیوند فرخنده مسعود و مریم در سال 1364 و آغاز انقلاب ایدئولوژیك درونی مجاهدین، دكتر كاظم گفت‌: «اجازه بدهید این پیوند فرخنده را نه تنها به‌مسعود و مریم عزیز، به‌همه ما صمیمانه و از اعماق قلبم تبریك بگویم، بلكه برای اینكه این پیوند فرخنده ضامن پیروزی مردم ایران بر علیه رژیم دجال صفت و خونخوار خمینی هست، به‌خون شهدای خلق قهرمان ایران به‌خصوص و به‌ویژه به‌مبارزین خلق قهرمانمان تبریك بگویم. امروز خون شهدا و روح شهدا خوشحال هست، آنهایی كه در اعماق زندانهای ایران در زیر شكنجه هستند از این پیوند فرخنده بیش از من و شما بهره می‌برند و خوشحالند و تبریك می‌گویند، بنابراین این پیوند فرخنده را به‌خون شهدا تبریك می‌گویم، به‌مریم و مسعود تبریك می‌گویم و به‌سازمان مجاهدین پر افتخار خلق ایران تبریك می‌گویم».
شناخت عمیق و عاطفه زلال و سرشار او كه از قلبی آگاه و بی‌آلایش سرچشمه می‌گرفت، همواره از او انسانی صمیمی، فداكار و فروتن می‌ساخت. انسانی كه فوران مهر بی‌شائبه و خالصانه اش به‌مسعود و مریم، همه مجاهدین و رزمندگان آزادی را در برمی‌گرفت و او در خطیرترین لحظات همواره همپای دیگر مجاهدین به‌یاری رهبر پاكبازش می‌شتافت و درسختیها و مشكلات با آنان سهیم بود.
عاقبت قلب پرتپش و سر پرشور رادمردی كه 57سال زندگی پربارش مشحون از تلاش و
مبارزه برای آزادی مردم ایران و دفاع از حقوق حقهٴ آنان بود، آماج تیر كینهٴ سران رژیم آخوندی و شقاوت تروریستهای اعزامی رژیم خمینی شد. و آن مدافع خون شهیدان، پس از 9 سال رو در رویی مستقيم با دیپلمات تروریستهای خمینی و كارزاری حاد و مبارزه‌یی پر فراز و نشیب در بعداز ظهر چهارم اردیبهشت 69 خود نیز به‌شهادت رسید. شهید دكتر كاظم رجوی، در هنگام شهادتش دارای همسر و سه‌فرزند بود.
علاوه برصدها رساله و كتاب علمی و تحقیقی، كتاب « گزارش به‌مریم و مردم ایران؛ چگونگی تلاشهای بین‌المللی
برای نجات و حفظ جان برادرم مسعود رجوی»، یكی از ارزشمندترین آثار باقیمانده از دكتر كاظم است. به‌علاوه درمجموعه نامه‌ها و دست نوشته‌ها یی كه از این شهید والا به‌جای مانده، سخنان و كلمات بسیاری است كه گوشه‌ها یی از زندگی و شهادت عاشقانه این رادمرد مقاومت را بازگو می كند و ما دراین مختصر تنها به‌یك جمله از آنها اكتفا می‌كنیم‌:
«شرایط هرچه باشند ما در برابر محراب مقدس تاریخ ایران به‌وظیفه انسانی، وجدانی، میهنی و مردمی‌مان برای نجات شرف، اعتبار و حیثیت و افتخارات مردممان، تمامی مردممان تا آن‌جا كه در قوه داشتیم، قیام و اقدام كردیم. ما مردانه ایستاده‌ایم، بیچاره شب‌گرایان، وقتی مردمی به‌این درجه از آگاهی به‌این درجه از پایمردی به‌این مرحله از بلندای ایمان و تعهد و قاطعیت دست یافته‌اند، همه‌كس و قبل از همه، شیادان و جنایتكاران تهران حساب كار خودشان را می‌كنند.»

براساس یک نظرسنجی احمدی نژاد منفورترین رهبر جهان شناخته شد

شنبه، ۰۴ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۴ آوریل ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

به گزارش خبرگزاری فرانسه(۲اردیبهشت۸۹) بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در شش کشور جهان باراک اوباما رئیس جمهور امریکا و دالای لاما محبوبترین رهبران دنیا هستند.
این نظر سنجی توسط موسسه Harris Interactive صورت گرفته و روز جمعه منتشر خواهد شد. این نظر سنجی نشان می دهد که احمدی نژاد منفورترین رهبر جهان می باشد. مقامهای بعدی در نفرت عمومی را قذافی و رئیس جمهور چین دارا هستند.
نظر سنجی توسط این مؤسسه برای فرانس۲۴ و رادیو بین المللی فرانسه در مارس و آوریل۲۰۱۰ صورت گرفته است و طی آن ۶۱۳۵نفر که سنشان بین ۱۶تا ۶۴ساله می باشند مورد پرسش قرار گرفته اند.
رهبران کشورهای مختلف جهان به لحاظ محبوبیت عبارتند از:
۱- باراک اوباما ۷۷ درصد
۲- دالای لاما رهبر معنوی تبت ۷۵ درصد
۳ - هیلاری کلینتون ۶۲ درصد
۴- آنگلا مرکل ۵۴ درصد
۵- نیکلا سارکوزی و بانکی مون ۳۷ درصد
۶- پاپ ۳۶ درصد.
شایان یادآوری است که خبرگزای حکومتی فارس(۴اردیبهشت۸۹) ضمن انعکاس این خبر بدون این که اشاره به مقام اول احمدی نژاد در منفوریت جهانی بکند نوشت: «بر اساس نتایج یک نظرسنجی در شش کشور غربی، رئیس‌جمهور فرانسه یکی از نامحبوب‌ترین رهبران غربی شناخته شد».

۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه


خورشید شهر اشرف قهرمان و خفاشان خونخوار دو پایتخت

خورشید شهر اشرف قهرمان و خفاشان خونخوار دو پایتخت

رحمان کریمی

در صلابت این ستیغ رخشان جهانصدا

می بینم که خفاشان خونخوار دو پایتخت

در کور بینی بی تکلیف هراس آلود خود

چگونه در عذاب به خود می پیچند .

در فروغ تابناک این اعجاز کویرآسای بهشتی

می بینم که در شهرهای بزرگ جهان

چگونه بشردوستان ، انبوه می شوند

به دفاع از میراثگاه معنوی مریم و مسعود

و پرشماران منتظران ایرانی .

به تسلیت دق مرگی یتان می آیم

ای مرگ آفرینان عصر چُرتیان خوش خیال سود و سرمایه

که کوره گوهری خورشید است قهرمانشهر اشرف

فروزان نا میرایی تا غروب عمرتان .

23 آپریل 2010

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

درگیری مسلحانه مردم اصطهبانات با نیروی انتظامی رژیم

جمعه، ۰۳ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۳ آوریل ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

عكس از آرشيو -درگيري با نيروي انتظامي -

براساس خبرهای دریافتی، روز چهارشنبه، اول اردیبهشت، درگیری شدیدی بین مردم و نیروهای سرکوبگر رژیم در اصطهبانات فارس به وقوع پیوست. در جریان این درگیری ۵ نفر کشته شده اند. این درگیری به دنبال اعدام فردی به نام توسلی در ملاعام و زمانی رخ داد که خانواده قربانی خواستار تحویل گیری جسد وی شدند. اما ماموران رژیم از تحویل دادن جسد خودداری کردند . این موضوع منجر به درگیری بین مردم و مزدوران شد و طی آن دو نفر بر اثر شلیک مزدوران به قتل رسیدند. یکی از کشته شدگان عموی فرد اعدام شده و دیگری پسر برادر وی بود.
ولی کار به اینجا ختم نمیشود و خانواده فرد اعدامی در پی خواسته خود اقدام به قتل پسر رئیس اطلاعات این شهر میکنند و درون شهر اغتشاش به راه میاندازند. در نتیجه درگیری مسلحانه شروع شده و در این جریان ۳ نفر دیگر بر اثر شلیک گلوله مزدوران بقتل میرسند. در پی این اتفاقات جو امنیتی شدیدی حاکم میشود و ماموران گارد ویژه و انتظامی در سطح شهر مستقر شده و به شدت همه چیز را کنترل می کنند.
آخرین به روز رسانی ( جمعه، ۰۳ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ ۲۰:۱۶ )

رهبر دمکرات‌ها در سنای آمریکا: «ایران زخمی چرکین در جهان است»

جمعه، ۰۳ اردی‌بهشت ۱۳۸۹ / ۲۳ آوریل ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

هري ريد,رهبر اكثريت مجلس سناي امريكا از حزب دمكرات

دو مجلس آمریکا در حال تهیه لایحه‌ای برای تصویب تحریم واردات بنزین و محصولات نفتی به ایران هستند. از سوی دیگر اسرائیل در انتظار نتیجه گفت‌وگوهای گروه ۵+۱ است. احتمال می‌‌رود که چین با تشدید تحریم‌ها علیه ایران موافقت کند. هری رید، سناتور دمکرات و پرنفوذ آمریکایی، رژیم ایران را "زخم چرکین در جهان" نامید و خواستار تحریم‌های سخت اقتصادی علیه ایران به خاطر برنامه اتمی این کشور شد.

رهبر اکثریت سنای آمریکا از حزب دمکرات با لحنی شدید و بی‌سابقه روز پنجشنبه (۲۲ آوریل / ۲ اردیبهشت) به خبرنگاران گفت: «از نظر من، ما به قدر کافی برای نتیجه‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک انتظار کشیده‌ایم». وی افزود که رژیم ایران به «زخم چرکینی در جهان» بدل می‌شود.

این سخنان هری رید هنگامی بیان می‌شود که کنگره آمریکا در حال برداشتن گامی اساسی در زمینه تحریم ورود محصولات نفتی به ایران، به ویژه بنزین است تا این کشور به خواست شورای امنیت مبنی بر توقف غنی‌سازی اورانیوم گردن بگذارد.

مجلس نمایندگان آمریکا در پی یک رأی‌گیری با نتیجه‌ی ۴۰۳ موافق در برابر ۱۱ مخالف، به این نتیجه رسید که طی چند هفته‌ی آینده مشاوران هر دو مجلس نمایندگان و سنای آمریکا در زمینه نحوه‌ی اجرای تحریم‌ها علیه ایران لایحه مشترکی تهیه کنند. این لایحه باید تا ۲۸ ماه مه سال جاری (یعنی حدود ۴ هفته‌ی دیگر) آماده شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت، به محض آماده شدن لایحه نهایی، وی تمام تلاش خود را برای تصویب سریع در مجلس سنا اقدام خواهد کرد. هری رید تصریح کرد که منطقه خاورمیانه در بی‌ثباتی به سر می‌برد و این طرح به ثبات منطقه یاری خواهد رساند.

هری رید که رهبر دمکرات‌های آمریکا در مجلس سنا است، در سال ۲۰۰۷ با سیاست جرج دبلیو بوش، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در مورد احتمال حمله نظامی به ایران مخالفت ورزیده بود. هری رید اینک بر فشار اقتصادی و سیاسی بر جمهوری اسلامی تاکید دارد.

اسرائیل در انتظار نتیجه گفت‌وگوهای شش‌جانبه
جو بایدن، معاون ریاست جمهوری آمریکا بنا به ارزیابی معاون ریاست جمهوری آمریکا، اسرائیل طرحی برای حمله نظامی به ایران ندارد. جو بایدن در شامگاه پنجشنبه (۲۲ آوریل / ۲ اردیبهشت) در یک میزگرد تلویزیونی گفت: «آنها این کار را نخواهند کرد».

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بایدن افزود، اسرائیل اطمینان داده تا نتیجه‌‌ی گفت‌وگوهای گروه گروه ۵+۱ منتظر خواهد ماند. وی تأکید کرد: «ما همچنان بر ایران فشار وارد خواهیم کرد».

«چین آماده‌ی تصویب تحریم‌ها علیه رژیم ایران است»
کشورهای غربی به ایران مظنون هستند که مخفیانه در پی ساخت سلاح اتمی است. ولی تهران تأکید دارد که برنامه‌ی اتمی‌اش صرفا خصلتی صلح‌‌آمیز دارد. در شرایط فعلی آمریکا و دیگر کشورهای غربی به دنبال اجرای تحریم‌های شدیدتر علیه رژیم ایران هستند. در این میان تعیین‌کننده نظر دولت چین است که در شورای امنیت حق وتو دارد.

به گفته‌ی بایدن، جمهوری خلق چین نیز با تحریم‌های جدید موافقت خواهد کرد. معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت: «این نخستین بار است که کل جهان توافق دارد که ایران پا از مرزهای خود فراتر گذارده است».

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اینکه چین به هنگام رأی‌گیری در شورای امنیت در مورد تشدید تحریم‌ها علیه ایران چه رویکردی اتخاذ خواهد کرد، نظرات مختلفی داده می‌شود. در اجلاس اتمی سران کشورها در واشنگتن که اخیرا برگزار شد، مقامات پکن نسبت به اظهارات باراک اوباما، مبنی بر اینکه آمریکا و چین بر سر تحریم علیه ایران به توافق رسیده‌اند، واکنشی خویشتن‌دارانه از خود نشان دادند.

شورای امنیت سازمان ملل تا کنون سه قطعنامه برای تحریم ایران به تصویب رسانده است. علت تصویب این تحریم‌ها بی‌‌اعتنایی مقامات رژیم ایران به خواست شورای امنیت مبنی بر توقف غنی‌سازی اورانیوم بوده است.

دویچه وله


۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

واشنگتنتايمز:
69 عضو كنگره، به چرخش سياست برنامه‌هاى «صداى آمريكا» بجانب رژيم ايران، اعتراض كردند
كنگره آمريكا
كنگره آمريكا
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
روزنامه واشنگتن تايمز، در سرمقاله خود، اعتراض 69 عضو كنگره آمريكا، به چرخش برنامه‌هاى ماهوارهيى صداى آمريكا به سمت رژيم حاكم بر ايران را منتشر نمود و نوشت: ترنت فرانكس، سناتور جمهوريخواه از آريزونا، طى نامه‌يى به پرزيدنت اوباما كه توسط 69 عضو كنگره به امضا رسيده بود از كاخ‌ سفيد خواست سوء مديريت و جانبدارانه بودن برنامه‌ها در بخش فارسى صداى آمريكا را مورد تحقيق قرار دهد.

سرمقاله واشنگتنتايمز از پخش اظهارات دو مزدور شناخته شده رژيم آخوندى به نام هوشنگ اميراحمدى وتريتا پارسى، بهعنوان دو نمونه مشخص ياد كرده و مىافزايد: اين دو نمونه و ساير تحولات در صداى آمريكا، در ميان ايرانيان حامى دموكراسى اين همهمه را ايجاد كرده است كه، «صداى آمريكا به شعبه‌يى براى صداى ملاها تبديل شده است».

واشينگتن تايمز مىنويسد: انتخاب برنامه‌هايى كه اخيراً پخش شده، حاكى از يك جانبدارى خزنده در جهت مخالفان جنبش حامى دموكراسى و حاميان عملى رژيم بوده است و اين همان مرضى است كه هيأت صداى آمريكا و ديپلوماسى عمومى ايالات متحده به آن دچار شده است.

قانونگذاران آمريكا نسبت به مديريت و پرسنل و مأموريت و محتواى برنامه‌هاى بخش فارسى صداى آمريكا ابراز نگرانى كردند. سناتور جمهوريخواه از آريزونا طى نامه‌يى به پرزيدنت اوباما كه توسط 69 عضو كنگره به امضا رسيده بود از كاخ‌سفيد خواست سؤمديريت و جانبدارانه بودن برنامه‌ها در بخش فارسى صداى آمريكا را مورد تحقيق قرار دهد. در اين نامه آمده است كه اين وسيله خدماتدهى، ممكن است به تلاش و زحمت كسانى كه براى حقوقبشر فعاليت مى‌كنند نه تنها كمكى نكند، بلكه به آن آسيب هم رسانده باشد.

سرمقاله واشنگتن تايمز از پخش اظهارات دو مزدور شناخته شده رژيم آخوندى به نام هوشنگ اميراحمدى وتريتا پارسى بهعنوان دونمونه مشخص ياد كرده و مىافزايد: اين دو نمونه گوياى جانبدارانه بودن برنامه‌هاى صداى آمريكا نسبت به پيامهاى حامى رژيم بوده‌اند.

در 29مارس، بخش فارسى صداى آمريكا با هوشنگ اميراحمدى مصاحبه كرد. وى يك فعال ضدتحريم است كه بهعنوان ”شبه لابى ايران در آمريكا“ و تحت نام گروههاى ايرانى حامى دموكراسى، عمل مى‌كند. اميراحمدى اين نقطه نظر را عنوان كرد كه؛ موضع جنگطلبانه رژيم ايران و برنامه اتمى آن محصول طبيعى اين است كه ايران با موشكها و بمبهاى آمريكا در محاصره قرارگرفته است. وى نتيجه مى‌گيرد كه آمريكا بايد سياستهاى خود را در قبال رژيم ايران نرمتر كند.

در نمونه ديگر، در اول آوريل، صداى آمريكا زمانى را براى پخش حرفهاى تريتا پارسى (Trita Parsi ) اختصاص داد. وى درنظراتى كه عنوان نمود (با جانبدارى از حكومت ايران) گفت: ”تحريمها عليه ايران جواب ندارد و باوجود اين كه ايران در ايجاد يك دموكراسى موفق شده، ولى باز هم آمريكا تحريمها را به قوت خودش باقى نگه‌داشته است“ .

واشينگتن تايمز افزود: دراين برنامه، صداى آمريكا با تريتا پارسى رفتارى امتيازآميز ارائه كرد و در زمانى كه او صحبت مى‌كرد از صحبت تماس گيرندگان ممانعت شد و كسانى كه مى‌خواستند راجع به سخنان او صحبت كنند، سريعاً تماسشان قطع شد.

واشينگتن تايمز نوشت: تريتا پارسى [همان كسى است كه] سوژه تحقيق زيركميته‌ى مديريت مالى فدرال سنا بوده واين كميته فاش كرده است كه عمده سرمايه فدرال كه توسط وى دريافت شده؛ براى آنچه كه هدف از اختصاص اين بودجه بوده، هزينه نشده است و اين واقعيت نيز فاش شد كه تريتا پارسى در پوش يك سازمان غيردولتى ولى تحت كنترل رژيم ايران، كار مى‌كرده است.

واشينگتن تايمز درادامه سرمقاله خود نوشت: اين مورد و ساير تحولات درصداى آمريكا در ميان ايرانيان حامى دموكراسى اين همهمه را ايجاد كرده است كه؛ صداى آمريكا به شعبه‌يى براى صداى ملاها تبديل شده است.

واشينگتن تايمز مداخله عملكرد انجمن پوششى مزدور تريتا پارسى موسوم به نياك به سود پارازيت افكنى رژيم ايران روى ماهوارهها را هم فاش كرده و مىنويسد: صداى آمريكا اخيراً پيشنويسى را عليه انداختن پارازيت تهيه كرد كه لحن تندى داشت اما همين نياك مداخله كرد تا مانع اين اعتراض گردد و آن را با رقيق كردن لحن آن، به شكست بكشاند.

واشينگتن تايمز به اعتراضات ديگرى از سوى نمايندگان كنگره و سناتورهاى آمريكايى به مديريت صداى آمريكا بهخاطر اين موارد پرداخته و مىنويسد: جان كايل سناتور جمهوريخواه از آريزونا و تام كابرن از اوكلاهما و سام براونبك از كانزاس نامه‌يى اعتراضآميز به جفرى تريمبل مدير اجرايى هيأت مسئولين اين رسانه ارسال كردند… . اين وقايع احتمالاً هنگامى كه جلسه استماع در كميته روابط خارجى سنا بر سر معرفى اعضاى جديد هيأت مسئولان صداى آمريكا برگزار شود، در شمار سوژه‌هاى داغ خواهند بود.

۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

ایران: اعدام چهار زندانی در کرمان و بهبهان و شادگان

دوشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۸۹ / ۱۹ آوریل ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

شمار اعدامها طی ۱۰روز به ۱۹تن رسید

رژیم آخوندها دو زندانی به نامهای فیض الله و نظر را روز شنبه ۲۸فروردین در زندان کرمان به دار آویخت. اعدام شدگان اهل زاهدان و از طایفه براهوئی بودند. رژیم آخوندها در هراس از نفرت گسترده مردم ستمزده سیستان و بلوچستان, زندانیان بلوچ را در شهرهای خارج از این استان اعدام می کند. پیش از این در روز ۱۹فروردین دو زندانی در شهرهای بهبهان و شادگان در جنوب کشور به دار آویخته شدند. در بهبهان زندانی در مقابل چشمان وحشتزده مردم به دار آویخته شد. مردم انزجار خود از این اقدام جنایتکارانه را با هو کردن عوامل نیروهای سرکوبگر ابراز کردند. بدین ترتیب شمار اعدامها طی ۱۰روز اخبر به ۱۹تن بالغ می شود.
مقاومت ایران عموم مراجع و سازمانهای بین المللی مدافع حقوق بشر به ویژه کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگران دستگیریهای خودسرانه و اعدام را به محکوم کردن شمار فزاینده اعدامها و اقدام فوری برای متوقف کردن این روند جنایت بار فرا می خواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳۰فروردین۱۳۸۹(۱۹آوریل۲۰۱۰)

قتل فجيع دو زندانى توسط دژخيمان رژيم در اروميه
زنداني
زنداني
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
دژخيمان رژيم آخوندى روز يكشنبه 29فروردين دو زندانى را در زندان مركزى اروميه به طرز وحشيانهيى به قتل رساندند.
گارد ويژه زندان اروميه يك زندانى به نام ”ايرج غم انگيز“ را به دلايل نامعلومى مورد ضرب و شتم قرار داد و به قتل رساند. زندانيان زندان اروميه پس از شنيدن اين خبر، دست به اعتراض زدند. در اين هنگام گارد ويژه، به سركردگى دژخيمى به نام ”اکبر پيشه ور“ اقدام به ضرب و شتم زندانيان كرد كه بر اثر اين حمله وحشيانه يكى از زندانيان به نام ”سيف الدين يحبى زاده“ بر اثر ضربه باتوم به سرش در دم جان باخت.
آدميرال مايكل مولن: وزارت دفاع طرحهاى آماده براى حمله به ايران دارد
آدميرال مايكل مولن رئيس ستاد نيروهاى مسلح آمريكا
آدميرال مايكل مولن رئيس ستاد نيروهاى مسلح آمريكا
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
آدميرال مايكل مولن رئيس ستاد نيروهاى مسلح آمريكا گفت وزارت دفاع آمريكا طرحهاى آماده نظامى براى حمله به رژيم ايران را در اختيار دارد.

وى كه در جلسه‌اى در دانشگاه کلمبيا در نيويورک سخنرانى مىكرد گفت: ”ما در وزارت دفاع، هميشه براى احتمالات برنامه‌ريزى مى‌کنيم و قطعا گزينه‌هايى براى حمله به رژيم ايران موجود است“ .

آدميرال مايكل مولن هم‌چنين گفت: ”نگرانى“ وى از رسيدن رژيم ايران به ”ظرفيت“ ساخت بمب از اين جهت است که ديگر کشورهاى منطقه نيز به دنبال ساخت بمب خواهند رفت.