۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

خبرگزاری فارس-سفیرایران بعنوان هدیه گوسفندی را با خود به مجلس عروسی ویلیام برده و میخواسته با کارد بزرگی آن را قربانی کند که......


قصابی که سفیر شد!

سه‌شنبه، ۲۷ اردی‌بهشت ۱۳۹۰ / ۱۷ می ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

رسول موحدیان عطار، سفیر رژیم در لندن که به مراسم ازدواج شاهزاده ویلیام و پرنسس کیت دعوت شده بود، یک گوسفند با یک کارد قصابی همراه خود برده بود که گوسفند را جلوی پای عروس و داماد قربانی کند. اما «هوچی گری تعدادی از مهمانان»، مانع از اجرای این سنت شد. خبرگزاری فارس: رسول موحدیان عطار، سفیر کشور مان در لندن که به مراسم ازدواج شاهزاده ویلیام و پرنسس کیت دعوت شده بود در اقدامی جالب توجه، یک راس گوسفند به عروس و داماد تقدیم کرد. به گزارش خبرگزاری فارس این اقدام آقای موحدیان واکنش های متفاوتی را برانگیخته است. عده ای این اقدام را زیبا و عده ی دیگری که البته پیشینه ی آنها در دشمنی با نظام کاملا روشن است، ان را عملی توهین آمیز توصیف کرده اند.
اما سفیر کشورمان در این ارتباط به خبرگزاری فارس گفت: «بنده سفیر جمهوری اسلامی هستم و بالطبع وظیفه دارم در عین پاسداری از منافع کشورم در انگلیس، در جهت بسط و گسترش فرهنگ اسلامی نیز بکوشم. یکی از سنن زیبای اسلامی قربانی کردن گوسفند جلوی پای عروس و داماد است. بنده نیز پس از مشورت با جناب وزیر امور خارجه و تائید ایشان اقدام به خرید یک راس گوسفند کردم و آن را همراه با خود به مجلس عروسی بردم. بنده حتی یک کارد بزرگ نیز با خود داشتم که در صورت نیاز به شخصه گوسفند را جلوی عروس و داماد قربانی کنم اما متاسفانه هوچی گری تعدادی از مهمانان باعث شد ملکه ی انگلیس با این اقدام مخالفت کند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر