۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

کاترین اشتون-موضوع اشرف بسیار مهم است وما در حال بررسی آن هستیم.

اجلاس رسمی پارلمان اروپا - استراسبورگ-۶ژوئیه۲۰۱۱
- بارونس اشتون، نماینده عالی اتحادیه اروپا درسیاست خارجی و امور امنیتی :
کمپ اشرف، موضوعی واقعا مهم است، نامه هایی که درباره آن دریافت می‌کنم بیش از هر موضوع دیگر است. من روی این موضوع با وزرای امور خارجه و در سطح بین المللی دارم کار میکنم و تلاش میکنیم راه حل مناسبی برای آن پیدا کنیم. استرون استیونسون:
متشکرم آقای رئیس، بارونس اشتون، کمیسر
من نگرانم که دولت فعلی در بغداد یک الگوی ایده آلی برای پروسه دمکراتیک را برای کشورهای آن منطقه ارائه نمیکند. سوء قصد، بمب گذاریهای انتحاری، حملات موشکی روزانه ادامه دارد. فساد همه جاگیر است و شهروندان دسترسی محدودی به آب آشامیدنی دارند. برق فقط شش ساعت در روز جریان دارد و این در حالی است که دمای هوا بالای ۵۰ درجه سانتی گراد است. شغل به میزان کمی وجود دارد و ابعاد بیکاری انبوه است. توافق اربیل که قرار بود یک دولت وحدت ملی ایجاد کند، هرگز اجرا نشده است.
خانم اشتون! من از بابت همه کارهایی که شما در مورد اشرف انجام داده اید تشکر میکنم ولی خواهش میکنم  که طرح پارلمان اروپا در رابطه با اشرف را مورد حمایت قرار بدهید، زیرا زمان در حال از دست رفتن است و ما نباید خطر یک سربنیتسای دیگری را بپذیزیم.
بارونس کاترین اشتون:
کمپ اشرف، موضوعی واقعا مهم است. نامه هایی که از شما درباره آن دریافت میکنم بیش از هر موضوع دیگر است.
 شما میدانید که من روی این موضوع با وزرای امور خارجه و در سطح بین المللی دارم کار میکنم و تلاش میکنیم راه حل مناسبی برای آن پیدا کنیم. واقعا این یک موضوع بسیار پیچیده و بسیار مشکل است  که راه مان را در این مسیر پیدا کنیم. ولی واقعا ما در گیر این موضوع هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر