۱۳۹۰ دی ۲۶, دوشنبه

اعدام جوانان وطن بزرگترین حربه رژیم کثیف آخوندی علیه قیام مردمی.


ايران: ۴۳اعدام از ابتدای سال جديد ميلادي؛ فاشيسم دينی برای جلوگيری از سقوط محتوم خود به خونريزی هر چه بيشتر روی می آورد
ولی فقيه طلسم شکسته آخوندها در بحبوحه تشديد جنگ قدرت درونی و در هراس از گسترش اعتراضات مردمی در آستانه نمايش انتخابات آخوندها و وحشت از سرنگونی محتوم نظام پا به گورش، به تشديد سرکوب عريان و افزايش اعدامها و برپا کردن چوبه های دار در شهرهای مختلف کشور متوسل شده است.
دژخيمان رژيم آخوندی روز يکشنبه ۲۵ديماه در اقدامی سبعانه ۱۲زندانی را در شهر شيراز بدار آويختند. به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) ۵تن از زندانيان در ملأعام در نقاط مختلف شيراز و ۷تن ديگر در زندان عادل آباد شيراز حلق آويز شدند.
در روزهای پيش از اين نيز۲زندانی در زندان اوين تهران (۲۱دی)، يک زندانی در ملأعام در روستايی در گچساران (۱۷دی)، يک زندانی در خورين ورامين و ۳زندانی در ملأعام در شهرکرمانشاه (۱۵دی) بدار آويخته شده بودند.
به اين ترتيب شمار اعدامها از ابتدای سال ميلادی جديد به ۴۳تن بالغ می شود. رژيم آخوندی از بسياری از اعدام شدگان که به طور عمده جوان هستند، هيچ مشخصاتی منتشر نکرده است. بسياری از زندانيان سياسی زير عنوان مجرمان عادی اعدام می شوند.
در همين حال مقامهای ريز و درشت رژيم از جمله آخوند لاريجانی، رئيس جنايتکار قوه قضاييه رژيم، به طور مستمر مردم را به «برخورد قاطعانه» تهديد می کنند.
مقاومت ايران تأکيد می کند لازمه توقف اين روند جنايت بار يک اقدام قاطعانه و لازم الاجرا از سوی شورای امنيت و اعمال تحريمهای همه جانبه عليه اين رژيم و محاکمه سردمدارانش به خاطر جنايت عليه بشريت است.
دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
۲۵دي۹۰ (۱۵ژانويه۲۰۱۲)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر