۱۳۹۱ آبان ۴, پنجشنبه

زینب کریم زاده: افشای مزدور قربانعلی حسین نژاد

 اکتبر
۲۰۱۲
AddThis Social Bookmark Button
متن نامه زینب کریم‌زاده به دبیر کل ملل متحد:
عالیجناب بان کیمون دبیرکل سازمان مللبا بهترین احترامات
من زینب کریم‌زاده، از ساکنان کمپ اشرف در عراق هستم که در تاریخ ۲۵شهریور۹۱ (۱۵سپتامبر۲۰۱۲) در یک جابجایی اجباری و غیرداوطلبانه به کمپ لیبرتی منتقل شده‌ام. علیرغم اینکه جدیدا وارد کمپ شده بودم اما بطور غیرمعمولی بدون اینکه مرحله اولِ پروسه نفرات جدیدالورود به کمپ یعنی ثبت نام را گذرانده باشم، در روز چهارشنبه ۲۶مهر۹۱ (۱۷ اکتبر) توسط کمیساریای عالی پناهندگی برای مصاحبه فراخوانده شدم. در محل دفتر کمیساریا متوجه شدم علت فراخونده شدنم، دروغهای فردی بنام قربانعلی حسین‌نژاد است که بعنوان پدرم طبق نامهاش به آقای کوبلر که در سایت‌های وزارت اطلاعات رژیم ایران نیز درج شده، نوشته است که دخترم زینب حسین‌نژاد یعنی اینجانب، نزد مجاهدین گروگان گرفته شده‌ام. 

من در مصاحبه خصوصی که با نمایندگان کمیساریا در دفتر کمیساریا صورت گرفت به آنها تأکید کردم صحبتهای فرد مزبور در مورد اینکه من گروگان گرفته شده‌ام و به اجبار نزد مجاهدین هستم سراپا دروغ است. من در سال ۱۳۷۴ (۱۹۹۵) آگاهانه خودم از فرانسه به عراق آمده و به مجاهدین پیوستم.
این همان اتهامات دروغین وزارت بدنام اطلاعات رژیم دیکتاتوری حاکم بر ایران است که به صورت مستمر به مجاهدین نسبت داده شده و در مورد ساکنان اشرف منتشر میشود و این بار نیز این اتهام را به من نسبت میدهد و هدف آنها جز زمینه سازی برای کشتار ساکنان، چیز دیگری نیست. من میخواهم بدینوسیله به اطلاع شما برسانم که با انتخاب خودم، داوطلبانه و مشتاقانه ۱۷سال پیش به سازمان مجاهدین پیوسته‌ام و هرگز نخواسته و نمی‌خواهم آنها را ترک کنم. چرا که در سازمانی هستم که برای آزادی مردم ایران با یک رژیم فاشیستی مبارزه میکند. در ضمن تأکید کردم ازآنجا که قربانعلی حسین‌نژاد، اکنون بعنوان یک مزدور و عامل وزارت اطلاعات ایران عمل می‌کند و به خدمت آنها درآمده است، مطلقا هیچگونه ارتباط و تماس تلفنی با او را تا آخر عمر نمی‌پذیرم.
جهت اطلاع قربانعلی حسین‌نژاد حدود ۶ ماه پیش (در ماه آوریل۲۰۱۲) در لیبرتی خود را به کمیته سرکوب اشرفیان تسلیم کرد و از آنجا به بغداد برده شد. وی از همان اول به همکاری با سفارت رژیم ایران و نیروی قدس در عراق علیه ساکنان اشرف و لیبرتی پرداخت. از روزی که او لیبرتی را ترک کرده و تحت کنترل وزارت اطلاعات رژیم ایران در بغداد قرار گرفته، بطور روزانه علیه مجاهدین و ساکنان اشرف به دروغگویی مشغول است و تعداد زیادی از تلویزیونهای رسمی رژیم و سایتهای وابسته به وزارت بدنام اطلاعات رژیم ایران روزانه بنقل از وی علیه ساکنان اشرف مطلب منتشر می‌کنند.
دروغگویی‌های وی تا آنجا پیش رفته است که وزارت اطلاعات رژیم در مطبوعات ایران و سایتهای وابسته مدعی شد که مجاهدین به کارمندان کمیساریا رشوه میدهند تا کسانی که خواهان ترک مجاهدین هستند را شناسایی کنند ولی به جامعه بین‌المللی بگویند که آنها میخواهند نزد مجاهدین باقی بمانند. این خبر توسط خبرگزاری رسمی سپاه پاسداران و سایر خبرگزاریهای دولتی رژیم در روز ۲۷خرداد۹۱ ( ۱۷ ژوئن ۲۰۱۲) به صورت گسترده مخابره شد. تلویزیون دولتی شبکه خبر رژیم نیز در همان تاریخ با اشاره به این فرد گفت: “این عضو جدا شده گفت سرکردگان منافقین به اعضای کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان رشوه می‌دهند تا هنگام مصاحبه با اعضای این گروهک برای ثبت درخواست پناهندگی خواسته اونها رو برای جدایی از این فرقه و بازگشت به ایران در نظر نگیرند.”

کسانی که مانند کاپوهای (۱) دوران نازی به مردم و ملت خودشان خیانت میکنند و با ملاهای فاشیست علیه رفقا و مردم میهن شان همکاری میکنند، هیچ انتظار نمیرود که از انسانیت بویی برده باشند و این دروغها کمترین چیز است. اما تعجب من در این است که چرا کوبلر با این کاپوها از جمله قربانعلی حسین‌نژاد ملاقات میکند و به دروغگویی‌های آنها که جهت زمینه چینی قتل عام و نابودی مجاهدین است، مشروعیت میدهد. قربانعلی حسین‌نژاد مرتب در سایتهای رژیم ایران از ملاقاتی که بعد از شروع همکاری‌اش با رژیم ایران، با آقای کوبلر داشته سخن میگوید و آنرا وسیله سوء ‌استفاده‌های رژیم ایران برای زمینه چینی حمله به ساکنان قرار داده است.
من به شدت به این اعمال ننگین اعتراض دارم. ملاقات کوبلر با این فرد توهین به من و همه ساکنان اشرف و لیبرتی است. بهتر است آقای کوبلر در رابطه با ما به طرف حسابهای پوچ و آبرو باخته از جمله این فرد و یا سفیر رژیم در بغداد چنگ نزند، زیرا جز بی‌آبرویی بین‌المللی چیزی نصیب سازمان ملل و کمیساریا نمیکند. ما در راه مبارزه با این رژیم جنایتکار، بهترین و عزیزترین اعضاء خانواده و دوستان خود را از دست دادهایم. از جمله مادرم و ۲ تن از عموهایم در راه مبازره با رژیم آدم کش حاکم برایران جان خود را فدا کرده اند.
 

قربانعلی حسین‌نژاد با همکاری با آخوندهای فاشیست دستانش را به خون شهدا آلوده کرده است و از جمله به خون مادرم هم خیانت کرده است.
وی حالا در خدمت رژیم جنایتکارحاکم و زیر بیرق خمینی ملعون و آخوند صانعی (۲) قرار دارد. در همان صفحه فیس بوک ‌اش که عکس مرا بعنوان فرد گروگان گرفته شده! زده و در واقع از عکس من سوء استفاده کرده است، عکس آخوند جنایتکار صانعی و خمینی دجال نیز دیده می شود که از این جنایتکاران مردم ایران تعریف کرده است. این آخوندها قاتلین مردم ایران هستند، همین رژیم بهترین دوستان من و مادرمرا کشتند.
حسین‌نژاد در آخرین ماموریت خود، اخیرا توسط سفارت رژیم در بغداد، همراه با تعداد دیگری از عوامل و مزدوران رژیم به پشت درب اشرف فرستاده شده است. مأموریت این مزدوران وزارت اطلاعات شکنجه روانی مجاهدان اشرفی در سالهای اخیر بوده است، تا به اسم خانواده مجاهدان اشرف خط رژیم علیه مجاهدین را پیش ببرند و زمینه‌سازی برای سرکوب و کشتار مجاهدین را مهیا کنند.
زینب کریم‌زاده- کمپ لیبرتی
 ۲۱ اکتبر۲۰۱۲ (۳۰مهر۹۱)
پاورقی:۱. کاپو: در ارودگاهها و بازداشتگاههای نازی‌ها به زندانی‌هایی گفته میشد که به رفقای خودشان خیانت میکردند و برای منافع فردی‌شان با پیوستن به زندانبانهای اس.اس علیه سایر زندانیها فعالیت میکردند.آنها برای کسب امتیازات بیشتر حتی رفقای سابق خود را در زندان‌ها از جانب نیروی اس.اس شکنجه و یا اعدام میکردند. در آلمان نازی به این افراد بطور رسمی کارگزاران زندان میگفتند که بخشی از اداره اردوگاه نیز به آنها سپرده میشد. به این صورت اس.اس‌ها که قادر نبودند همه زوایای کار در اردوگاهها را کنترل کنند، اهداف شان را توسط کاپوها پیش میبردند.
لازم به یادآوری است که بعد از پایان جنگ جهانی دوم تعدادی از این کاپوها بعلت خیانت و جنایتهایی که انجام داده بودند درآلمان محاکمه شدند.
۲. آخوند صانعی در تاریخ ۱/۱۲/۱۳۵۸ بعنوان یکی از ۶ آخوند عضو شورای نگهبان از طرف خمینی انتخاب شد. سه سال بعد وی از عضویت در شورای نگهبان استعفا داده و از سوی خمینی در تاریخ ۱۹/۱۰/۱۳۶۱ بعنوان دادستان کل تعیین شد که تا سال ۶۴ در این سمت بود. آخوند صانعی در سالهای سیاه کشتار حکومت فاشیستی ایران، در سمت دادستان خمینی، دست در همه آن جنایتها داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر