۱۳۹۱ خرداد ۲۳, سه‌شنبه

اعتراف بی سابقه خبرگزاری سپاه پاسداران به شکست سیاست شیطان سازی علیه مجاهدین

دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۱ ژوئن ۲۰۱۲
AddThis Social Bookmark Button
خبرگزاری حکومتی فارس روز دوشنبه ۲۲ خرداد در گزارشی با عنوان حزب بارزانی منافقین را در سرکوب کردها تبرئه کرد», به شکست سیاست شیطان سازی رژیم در رابطه با اتهام کردکشی اعتراف کرد و با اشاره به نامه مسعود بارزانی رئیس وقت روابط بین‌المللی حزب دموکراتیک کردستان به دادگاهی در هلند, نوشت: «هوشیار زیباری در دوره‌ای که رئیس روابط بین‌المللی حزب دموکراتیک کردستان بود، در ۴ جولای سال ۱۹۹۹، نامه‌یی به دادگاه هلند نوشته و طی آن گروهک تروریستی منافقین را از انجام جنایت علیه کردها و مشارکت آن در سرکوب این قوم در عراق در دوران دیکتاتوری صدام، تبرئه کرده است. در این سند آمده است: حزب دموکراتیک کردستان به‌عنوان یکی از احزاب برجسته کردهاست که در انتفاضه ۱۹۹۱ و نیز آزادسازی شهر نفتی کرکوک با همکاری مردم و نیروهای پیشمرگه مشارکت داشته است. برخی شایعات در آن زمان وجود داشت که می‌گفت یگان‌هایی از سازمان مجاهدین خلق به نیروهای عراقی کمک می‌کردند در چنین شرایطی واقعیت موضوع روشن نبود تا این‌که این حزب در آوریل تا سپتامبر ۱۹۹۱ با دولت وارد مذاکره شد و در آن زمان برای ما روشن شد که شایعات منتشر شده درباره سازمان مجاهدین خلق، صحت نداشته است و این حزب [کردی] می‌تواند تأکید کند که سازمان مجاهدین در این سرکوب‌ها یا حتی در طول انتفاضه دخالتی نداشته است. تا‌کنون نیزهیچ مدرکی دال بر این‌که خصومتی میان مجاهدین خلق و ملت کرد در عراق وجود دارد، در دست نیست».
لازم به یادآوریست که دستگاههای تبلیغاتی دیکتاتوری آخوندی, طی بیش از دو دهه در بوقهای تبلیغاتی خود در این زمینه می دمیدند و امروز ۱۳ سال پس از آنکه این نامه توسط رئیس روابط خارجی یکی از دو حزب بزرگ کردی نوشته شده است, به وجود این سند اعتراف می کنند. نامه مذکور به عنوان یک سند رسمی توسط دادگاهی در هلند به ثبت رسیده است.

۱۳۹۱ خرداد ۱۹, جمعه

برگزاری جلسه وزارت اطلاعات رژیم با تعدادی خودفروخته در محلی ناشناخته و با درخواست اخراج مجاهدین از فرانسه.

روز سه شنبه 6 ژوئن وزارت اطلاعات يا گشتاپوي ملايان, با به كارگيري تعدادي از مأموران شناخته شده اش, اقدام به برگزاري يك اكسيون و برگزاري يك جلسه با درخواست اخراج مجاهدين از فرانسه نمود. 



اين اكسيون با نمايش تعداد انگشت شمار مأموران وزارت در منطقه سنت ميشل پاريس برگزار شد. شركت كنندگان در اين نمايش عبارت بودند از: محمد حسين سبحاني ـ غفور فتاحي ـ بتول سلطاني ـ  نسرين ابراهيمي ـ مهدي سجودي ـ محمودسپاهي ـ علي جهاني ـ محمد رزاقي ـ علي راستگو ـ مهدي خوشحال ـ نادر نادري ـ محمد كرمي ـ جواد فيروزمند, طيبي, حامد صرافپور, همايون كهزادي.


صحنه گرداني اين نمايش رسوا به عهده جهانگير  شادانلو بود كه مدارك مزدوري او در دادگاه پاريس افشا گرديد. وظيفه عكس برداري و گرفتن فيلم از اين نمايش بر عهده برخي از همين مأموران بود, كه عبارت بودند از: ادهم طيبي و يك بسيجي سابق به نام سعيد محمدياري, روح الله تاجبخش


اين نمايش, پس از 10 دقيقه جست و خيز مزدوران و بي اعتنايي عابران و شهروندان فرانسوي, تعطيل گرديد. 





نمايش مزدوران با بي اعتنايي عابرين و شهروندان فرانسوي مواجه شد



بر اساس كليپي كه در يوتوب يكي از سايتهاي وزارت اطلاعات به نام «آريا ايران» پخش شده, مأموران پس از اتمام اين نمايش به يك محل مخفي و ناشناخته در همان اطراف رفته و جلسه اي برگزار كرده اند كه علاوه بر مزدوران نامبرده در بالا, تعدادي ديگري هم در آن شركت داشتند: محسن عباسلو, جمشيد طهماسبي و بهيه جيلاني

برخي از مأموران در اين جلسه طي سخناني كه توسط گشتاپوي آخوندي ديكته شده بود, خواستار اخراج مجاهدين از فرانسه شدند. از جمله جاسوسي به نام بهيه جيلاني و محمد حسين سبحاني,  جهانگير  شادانلو, جواد فيروزمند. 


در اين جلسه, گشتاپوي آخوندي، جاسوس خود, بهيه جيلاني را براي اولين بار علني نمود و او را به عنوان دكتر جامعه شناس و فعال حقوق بشر معرفي مي كرد. 


بهيه جيلاني از دوسال پيش در پوشش فعال حقوق بشر در فضاي مجازي پيدايش شده و با باز كردن چندين صفحه در فيس بوك به نام (Bahieh Jailani)با مواضعي فريبنده و ظاهراً ضد رژيمي تلاش دارد تا فعالان فضاي مجازي را به دام وزارت اطلاعات بيندازد. نامبرده در برخي محافل ايرانيان نفوذ كرده و براي كشاندن افراد و شخصيتهاي مبارزه به دام وزارت اطلاعات با آنها تماس مي گيرد.  




اين جلسه در يك محل ناشناخته و به صورت مخفي برگزار شد 


از راست به چپ: روح الله تاجبخش ـ نسرين ابراهيمي ـ محمد كرمي ـ جهانگير شادانلو ـ مهدي خوشحال ـ علي اكبر راستگو ـ عليرضا ميرعسگري ـ جمشيد طهماسبي ـ محسن عباسلو ـ بهيه جيلاني ـ حامد صرافپور



بهيه جيلاني (نفر وسط) براي كشاندن افراد و شخصيتهاي مبارز به دام وزارت اطلاعات, با آنها تماس مي گيرد











۱۳۹۱ خرداد ۱۲, جمعه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران-پیروزی عدالت بر سیاست مماشات

 دادگاه استیناف فدرال شعبه واشینگتن دی سی امروز (جمعه ۱۲خرداد) طی حکمی از وزیر خارجه آمریکا خواست تا به مدت چهار ماه از تاریخ انتشار این حکم، نامگذاری سازمان مجاهدین خلق ایران در لیست تروریستی را بازبینی کند. حکم می افزاید: «اگر وزیر خارجه ظرف چهارماه تصمیم نگیرد، دادگاه درخواست [مجاهدین] برای لغو نامگذاری را تأیید خواهد کرد».
مریم رجوی، حکم امروز (جمعه ۱۲خرداد) دادگاه استنیاف واشینگتن، را پیروزی عدالت بر زد و بند و مماشات توصیف کرد که به ۱۵سال برچسب ناعادلانه تروریستی علیه جنبش مقاومت مشروع مردم ایران پایان داد. این حکم یکبار دیگر نشان داد که حفظ برچسب تروریستی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران به طور مطلق نامشروع و غیرقانونی است و صرفأ با اهداف سیاسی صورت گرفته است.
مریم رجوی گفت: این برچسب نامشروع در طول ۱۵سال گذشته، بزرگترین عامل ماندگاری ملایان خون آشام حاکم بر ایران بوده و تا کنون باعث دو قتل عام در اشرف، اعدام و زندانی شدن بسیاری از اعضا و هواداران مجاهدین و مقاومت ایران در داخل کشور و اعمال محدودیتهای ظالمانه علیه ایرانیان در آمریکا شده است و امروز نیز همچنان به مثابه اهرمی در دست رژیم ایران و دولت عراق برای سرکوب ساکنان اشرف و لیبرتی است.
مریم رجوی با تأکید بر اینکه دم زدن از مخالفت با دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران و پروژه تسلیحات اتمی آن در حالیکه اپوزیسیون مشروع و قدرتمند آن با لیست تروریستی به بند کشیده شده است هیچ تاثیر و ارزشی ندارد. وی ابراز امیدواری کرد که خانم هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا، با سرعت عمل و با اجرای فوری این حکم، به یک سیاست اشتباه و مخرب و به یک بیعدالتی فاحش در تاریخ ایالات متحده آمریکا پایان دهد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۲خرداد۱۳۹۱ (اول ژوئن۲۰۱۲ )

پيك شادي_ترانه طنز_هندي_دل چاك چاك عظما