۱۳۹۱ اسفند ۲۷, یکشنبه

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت در رابطه با پذیرش پناهندگی تعدادی از ساکنین لیبرتی

یک‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۷ مارس ۲۰۱۳
AddThis Social Bookmark Button
هر راه حلی برای ساکنان لیبرتی می بایست سریع و در برگیرنده تمام ساکنان باشد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشتیدپرس، «دولت آلبانی اعلام کرد که به ۲۱۰عضو یک گروه اپوزیسیون ایرانی» در کمپ لیبرتی پناهندگی ارائه کرده است. این خبر «روز شنبه در ملاقاتی با معاون دستیار وزیر امور خارجه آمریکا، باربارا لیف، فرستاده سازمان ملل در عرق، مارتین کوبلر و سایر مقامات» اعلام گردید.
مقاومت ایران ضمن تشکر از دولت آلبانی و نخست وزیر پریشا بخاطر این ژست انساندوستانه، با هرگونه دخالت مارتین کوبلر که خط سیاسی رژیم ایران و مالکی را پیش می برد، در موضوع بازاسکان ساکنان لیبرتی که در حیطه کمیساریای عالی پناهندگان می باشد قویا مخالف است و آنرا علیه امنیت و سلامت ساکنان می داند.
پذیرش ۲۱۰تن از ساکنان لیبرتی از سوی دولت آلبانی موضوع تازه ای نیست. این توافقی است که به هنگام دیدار خانم کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا از تیرانا در نوامبر گذشته بر روی آن توافق شده است. نماینده ویژه خانم وزیر خارجه آمریکا در باره اشرف، آمباسادور فیرید، روز ۲۲نوامبر به نماینده ساکنان اشرف و لیبرتی نوشت:
”همانگونه که ممکن است شنیده باشید، دولت آلبانی بطور خصوصی تایید کرده است که آمادگی دارد بازاسکان ۲۱۰نفر از ساکنان سابق اشرف را بپذیرد. کمیساریای عالی پناهندگی در حال آماده کردن ارجاع پرونده ها به دولت آلبانی بوده و ممکن است با رهبران کمپ برای بحث در این رابطه تماس بگیرد. من امیدوارم که رهبران کمپ لیبرتی و رهبری شما از این خبر استقبال نموده و بطور کامل با کمیساریای عالی پناهندگی برای انجام این بازاسکان مهم همکاری کنند. من از شما و سازمان مجاهدین خلق ایران می خواهم که این پیشنهاد را علنی نکنید اما بطور ساکت با کمیساریای عالی پناهندگی کار کنید که به افراد خود برای ترک عراق در سلامت برای یک آینده بهتر کمک نمایید. همکاری سازمان مجاهدین خلق ایران در موفق ساختن این تلاش برای بازاسکان،  مشوق سایر دولتها برای حرکت سریعتر برای پذیرش ساکنان سابق کمپ اشرف برای بازاسکان خواهد بود“.
حال کوبلر با یک سفر تبلیغاتی به تیرانا می خواهد با خرج کردن یک توافق قدیمی بر نقش خبیثانه اش در اعزام ساکنان اشرف به زندان لیبرتی و هموار کردن راه برای کشتار ساکنان سرپوش بگذارد.
این که ساکنان لیبرتی ”ترک عراق را رد می کنند“، دروغی است که کوبلر آنرا دامن می زند. به عکس مقاومت ایران در دو سال گذشته بیشترین تلاش را برای پیدا کردن کشورهای میزبان به عمل آورده است. در همین رابطه پس از توافق دولت آلبانی با پذیرش ۲۱۰نفر، نمایندگان مقاومت در ژانویه گذشته  بطور مکتوب به دولت آلبانی در تیرانا تضمین دادند که همه هزینه های این افراد را تقبل خواهند کرد و خواستار افزایش شمار این افراد شدند.
اما پس از حمله موشکی ۹فوریه به لیبرتی و با توجه به اینکه ساکنان لیبرتی در معرض حملات مشابه قرار دارند، ساکنان و نمایندگانشان اعلام کرده اند تا وقتی ساکنان در لیبرتی در معرض کشتار مجدد قرار دارند، انتقال گروههای کوچک از لیبرتی به خارج از عراق تنها خطر را در مورد اکثریت قریب به اتفاقی که در لیبرتی باقی می مانند اضافه می کند. بنابراین دو گزینه وجود دارد. گزینه اول انتقال فوری و موقت همه افراد به ایالات متحده آمریکا یا یک کشور اروپایی تا از آنجا بطور دائم باز اسکان شوند و یا بازگشت همه افراد به اشرف و ادامه پروسه انتقال از اشرف از جمله انتقال به آلبانی. هرگونه راه حل باید سریع و شامل همه جمعیت باشد. این را ساکنان در دو نامه مشترک هر یک با بیش از ۳۰۰۰ امضا در دو نوبت در روزهای ۱۴فوریه و ۱۵مارس ۲۰۱۳ به اطلاع دبیرکل،کمیسر عالی پناهندگان، کمیسر عالی حقوق بشر ملل متحد و مقامات آمریکایی و نماینده عالی اتحادیه اروپا نیز رسانده اند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۶ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶ مارس ۲۰۱۳)

درباره مزدور وزارت اطلاعات بتول سلطاني

 بدون شرح!
از چپ به راست: مزدور بتول (نسرين) ابراهيمي 
بتول سلطاني مأمور وزارت اطلاعات درتيف 1385
مأمور وزارت اطلاعات رضا جبلي-بتول سلطانی               مأموران وزارت اطلاعات در تركيه          مزدور افشين كلانتري و بتول سلطاني (آلمان)                     بتول سلطاني- مسعود خدابنده               
                                        
                   



                                                                                                مقابل درب اشرف

                      من آمده ام شوهرم را ببرم!!                                                                     اخراج توسط افسران آمریکایی                                                                                                                    

                   تغییرات را ببینید!


                                                           بتول سلطاني و زوج نوجوانش در تيف!                                                                                                 
يك اطلاعيه و اشتباه از جانب يك باند ديگر اطلاعات آخوندها بر روي يك سايت وزارتي
كه روز بعد به دستور اطلاعات از تهران از روي سايت برداشته شد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سايت پارس ايران 861021

اطلاعيه از کمپ تيپف
اسامي تعدادي از مزدورهاي رجوي در کمپ امريکايها که به دستور فرماندهان خود به اين کمپ آمده تا به مزدوري خود ادامه دهند و از ابتدا در اين کمپ رفت و آمد نيز داشتن و از تمام امکانات رفاهي به ميمنت ولينعمتهاي مزدور جنايتکار و وطن فروش خود برخوردار وبطور تمام و کامل به جاسوسي از جدا شدگان مشغول بوده و هستن.
حسين ميرزايي (نفر اصلي مزدوران)، اسماعيل مشوق ( تا کنون اين فرد چندين دفعه به کمپ تيپف آمده و مجدداً به اشرف برگشته و اکنون در کمپ تيپف است)، فرزاد اذهاري، فرهاد عبدالوندي، حسين بذرپور، رضا آزموده، محمود بيات، سيروس وفا (اين فرد قبلاًً سعي به جمع آوري ايميلهاي افراد که در تماس به خانم نياز سليمي براي کمک فرستاده بوده اند شده بود)، حسين زندگي ( اين فرد از افراد قديمي سازمان است و هميشه در هواداري رجويستهاي دجال مشغول دعوا با افراد ناراضي در گمپ است).
بتول سلطاني و (زوج) نوجوانش افشين.
اخيراً يک گروه پنج نفري از اين مزدورهاي رجوي دجال از کمپ براي اعزام به کشورهاي اروپايي و امريکايي خارج شده اند و در جاده يک ماشين از طرف سازمان آنها سوار کرده و به سمت جنوب کمپ يعني بغداد حرکت کرده است (کاملاً مخالف جهتي که افراد وقتي از کمپ خارج ميشوند و مي روند).
طبق آخرين اخبار بتول سلطاني همراه افشين و .... قرار است روزيکشنبه همين هفته يعني دو روز ديگركمپ را به سمت كشورهاي اروپايي و امريکايي ترک کنن.
 





ايميل صليب سرخ درباره منتقل كردن سه نفر از تيف به ايران در 14 ژانويه 2008
(24 دی 1386)


ترجمه: كميته بين المللي صليب سرخ انتقال داوطلبانه 3 نفر را از كمپ پناهندگي اشرف (آرك) به ايران در تاريخ
14ژانويه تسهيل نموده است. با بهترين سلامها, رائول بيتل- 5 فوريه2008




      صفحه اول پاسپورت بتول سلطاني                                 صفحه آخر پاسپورت-مهر ويزا
                                  صدور سه هفته پس از ورود به ايران
 
                                صفحه آخر پاسپورت                                                                        قبض دريافت ويزا

ايميل بتول سلطاني از « خانه امن » وزارت اطلاعات در تهران با ادعاي اينكه «من تركيه هستم»! و «در يك كافي شاپ كار گير آوردم»
 چهارشنبه 24بهمن 1386 (13 فوريه2008)- يك ماه پس از انتقال مزدور از عراق به ايران در 24 دي 1386
 -آدرس رديابي شده آي پي در تهران : خيابان شريعتي-كوچه الهيه -ساختمان شاتل-شماره دو ميباشد
-ثبت آي پي به نام «پيام پورسعيد» از وزارت اطلاعات
-ثبت رسمي شركت به نام « محمد حسن شانه سرزاده»
--اسم شركت : آريا رسانا تدبير
-شماره تلفن : 22612601
salam faezeh janAddWednesday, February 13, 2008 8:58:16 AM
man tonestam beh torkeyeh beyayam va halam khob ast gharar ast keh baradaram barayam passport beyavarad. inja da yek kafishap kar giram amade man afshin ra natavanestam beyavaram va beh iran raft.
aya rast migoftand va tif ra khali kardand.
Aya man mitavanam agar beh iraq amadam hossein moradi hamsare ghabliam ra bebinam nemikhaham oo ra bebaram faghat mikhaham bebinam.
khoda hafez beh hameh salam beresan

Parvaneh S sol200812@yahoo.com





گشتاپوی آخوندی مأموران خود را به بنی صدر پاس میدهد
منتشر شده در افشاگری