۱۳۹۲ مهر ۱۹, جمعه

افشاي موسويان فرستاده ويژه خامنه اي و آخوند روحاني به هامبورگ ـ آلمان

افشاي موسويان فرستاده ويژه خامنه اي و آخوند روحاني به هامبورگ ـ آلمان



No2Rouhani-Hamburg2 de4a9در روز جهاني عليه اعدام و در اعتراض به حضور حسين موسويان، فرستاده ويژه خامنه اي و آخوند روحاني به آلمان، هواداران مجاهدين و ايرانيان آزاده در هامبورگ، بساط فريب و نيرنگ او را را با شعارهاي كوبنده خود بهم ريخته و او را آبروباخته‌تر از قبل برگرداندند.
هواداران مجاهدين و ايرانيان آزاده در مقابل محل جلسه اي كه ديپلمات تروريست رژيم آخوندي عصر روز پنجشنبه 17 مهر از طرف بنياد koerber و بمنظور بازار گرمي براي آخوند روحاني جنايتكار شركت كرده بود دست به يك آكسيون افشاگرانه زدند. آنها شعار مي دادند
موسويان يك تروريست است
او را از آلمان اخراج كنيد
روحاني يك تروريست و جنايتكار است
دستى كه امروز توى دست ملاست
اونم شريك جرم اين اخوندهاست
از وي استقبال كردند اين آكسيون مورد توجه و استقبال گسترده خبرنگاران منجمله خبرگزاري آلمان DPA ، تلويزيون ZDF و ARD و چندين روزنامه منجمله هامبورگر ابند بلات قرار گرفتند و خبرنگار تلويزيون ZDF با نماينده تظاهرات كنندگان مصاحبه كرد.
حسين موسويان كه از او بعنوان عامل رفسنجاني و فرد مورد اعتماد و نماينده ويژه روحاني نام برده مي شود در فاصله سالهاي 69 تا 76 سفير رژيم آخوندي در آلمان بود. در اين دوران بيشتر عمليات تروريستي عليه مخالفان رژيم در اروپا توسط وزارت اطلاعات صورت گرفت. مركز فرماندهي وزارت اطلاعات بدنام آخوندي در اين دوران، در طبقه سوم سفارت رژيم در شهر بن قرار داشت.
سفارت رژيم در آلمان در دوره موسويان، منجمله در ترور ميكونوس دخالت داشت. در حكم دادگاه عالي جزايي برلين كه در سال 76 صادر شد اين جنايت بعنوان يك ترور دولتي تشخيص داده شده است. موسويان در همان سال از پست خود بعنوان سفير رژيم در آلمان جابجا شد تا از عواقب اين حكم بگريزد.
No2Rouhani-Hamburg2 de4a9خبرنگار تلويزيون بعد از پايان جلسه، ضمن حضور در آكسيون اعتراضي هواداران مجاهدين و اعام همبستگي با آنان اظهار داشت : در تمامي طول جلسه، شعارهاي محكم شما شنيده مي شد و فضاي جلسه را تحت تاثير قرار داده بود بهمين دليل موسويان بشدت عصبي و بهم ريخته بود و در جواب هيچ سوالي نتوانست پاسخ مناسبي بدهد و فقط به يكسري پرت و پلاگويي هاي بي ربط پرداخت. وي اظهار داشت كه اين جلسه هيچ دستاوردي براي رژيم نداشت. در پايان وقتي موسويان از جلسه بيرون آمد از ترس و دستپاچگي، درب ماشين را نيز گم كرده بود و دور ماشين مي چرخيد و در ميان محافظان خود سريعا پابفرار گذاشت.
تعداد ديگري از شركت كنندگان در اين جلسه نيز بعد از پايان آن ضمن مراجعه به آكسيون افشاگرانه هواداران مجاهدين، براي آنها و اهداف شان آروزي پيروزي و موفقيت كردند.
اين آكسيون از ساعت 1800 شروع شده و تا 2130 شب ادامه داشت و موسويان كه بشدت ترسيده بود
در پايان برنامه يكي از كارچاق كن ها و دلالانرژيم در هامبورگ بنام "طلاكوب" كه با وقاحت قصد ايجاد مزاحمت براي تظاهرات كنندگان و تحريك به درگيري داشت بدستور پليس و توسط آنها از منطقه اخراج گرديد.