۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

منبع خبر ستاداجتماعی مجاهدین در داخل ایران.


تظاهرات گسترده مردم تهران - آرشيو


بنابه گزارشهاى دريافتى ساعت 10 و چهل دقيقه دانشجويان دانشگاه صنعتى شريف شعار مرگ بر ديكتاتور داده و با مزدوران بسيجى كه مانع خروج آنها از دانشگاه شدند درگير شدند.
بنابه گزارش ديگرى در ميدان موسوم به هفت تير، در ساعت ده صبح تظاهر كنندگان پس از پرتاب گاز اشك آورد مجدد تجمع كرده و شعار مرگ بر ديكتاتور و مرگ بر روسيه سر مىدهند.


تهران ساعت 1040: يك شاهد عينى گفت هم اكنون من بالاى پلى نزديك هفت تير هستم درتمام خيابانهاى شمالى منتهى به هفت تير و كريمخان انبوه جمعيت تظاهرات كننده در حال تظاهرات است و درهرخيابان هزاران نفر تجمع كردهاما مامورين سركوبگر كه بسيار زياد هستند نمىگذارند اين جمعيت در خيابانهاى مختلف به هم پيوند بخورند و با تمام امكانات وتجهيزاتشان مانع به هم پيوستن جمعيت انبوه مردم مىباشند.

تهران ساعت 1040: به دانشجويان صنعتى شريف و تهران كه داخل دانشگاه هستند اجازه خروج داده نمىشود ولى صداى مرگ بر ديكتاتور زياد است و درگيرى پراكنده بين بسيجيان و دانشجويان ديده مىشود.
تهران ساعت1000: در ميدان هفت تير نيروى انتظامى به سمت مردم با گاز اشك اور حمله كردند مردم يك جا نمىايستند و شعار مرگ برديكتاتور و شعار مرگ بر روسيه مىدهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر