۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

حلق آویز ۲زندانی سیاسی و محکوم شدن ۱۱ زندانی سیاسی به اعدام

پنج‌شنبه، ۰۸ بهمن ۱۳۸۸ / ۲۸ ژانویه ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

مریم رجوی: خیزش شجاعانه مردم ایران به رغم چنین جنایات سبعانه یی تا نفی تمامیت رژیم آخوندها ادامه خواهد یافت
خانم مریم رجوی, رئیس جمهور برگزیده مقاومت, محکوم کردن ۱۱ زندانی سیاسی به اتهام آخوند ساخته «محاربه» به اعدام و حلق آویز کردن سبعانه دو تن از آنان را فراز جدیدی از سبعیت و وحشیگری این رژیم قرون وسطایی و نشان آشکار ضعف و درماندگی آن در مقابل قیام سراسری مردم توصیف کرد و گفت توسل به چنین جنایتهایی اراده مردم برای تغییر دیکتاتوری دینی را دو چندان می کند.
مردم و جوانان ایران بیتردید خیزش شجاعانه خود را تا نفی تمامیت نظام پلید ولایت فقیه و تحقق آزادی و دموکراسی در ایران ادامه خواهند داد. دژخیمان ضد بشر در حالی این دو زندانی را به اتهام «سازماندهی تظاهرات اعتراضی» و ارتباط با «اغتشاشات اخیر» حلق آویز کردند که آنها ماهها قبل از قیام سراسری دستگیر شده و در دوران قیام تمامأ در زندان بودند.
معاون وزیر اطلاعات رژیم آخوندی روز گذشته گفت: «بیش از ۲۰ عضو مجاهدین که در سازماندهی اغتشاشها نقش داشتهاند, دستگیر شدند و حکم این افراد محاربه است».
براهیم رئیسی, معاون اول قوه قضاییه رژیم آخوندها, نیز در روز ۹ دی گفته بود: «سازمان مجاهدین, جریان سازمان یافتهیی است», « هر کس به هر نحوی تحت هر شرایطی به سازمان مجاهدین کمک کند...عنوان محاربه دارد» وی تأکید کرد: استفاده از چوب و سنگ هم «محاربه» و مستحق مجازات اعدام است (تلویزیون رژیم-۹دی).

خانم رجوی, دبیرکل, شورای امنیت, کمیسر عالی حقوق بشر و دیگر ارگانهای ذیربط بینالمللی را به اقدام فوری برای ممانعت از کشتار زندانیان سیاسی و دستگیرشدگان قیام فرا خواند و گفت بیعملی جامعه بینالمللی در برابر این رژیم خونخوار، آن را در ادامه کشتار و جنایت جریتر کرده است. وی خواستار ارجاع پرونده نقض حقوق بشر و سرکوب وحشیانه قیام مردم ایران, به شورای امنیت به منظور اتخاذ تصمیمات لازم الاجرا از جمله محاکمه سردمداران رژیم آخوندی و مسئولان سرکوب و کشتار و شکنجه شد و گفت مشروط کردن ادامه روابط سیاسی و اقتصادی با این رژیم حداقل انتظاری است که مردم از جامعه جهانی دارند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۸بهمن۱۳۸۸(۲۸ژانویه۲۰۱۰


آ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر