۱۳۹۱ بهمن ۱۱, چهارشنبه

«بدنه نظامی پادگان اشرف در تهران» - کابوس ولی فقيه ارتجاع


 
خبرگزاری سپاه پاسداران:
«جنگ جهانی سوم عليه ولايت فقيه، جنگی با حضور 1000 رسانه خارجی با سيل کمپينهای حقوق بشر با بدنه نظامی پادگان اشرف در تهران»

همزمان با اعلام مرحله سرنگونی و برپا دادن به يکانهای ارتش آزادی در داخل ميهن اسير و اعلام مؤسسان چهارم ارتش آزاديبخش ملی ايران، ولی فقيه ارتجاع با انتشار تحليلی در خبرگزاری سپاه پاسداران، نسبت به تشتت درونی نظام و خطر جنگی که با حضور «بدنه نظامی پادگان اشرف در تهران» رژيم را تهديد می کند، به پاسداران نظام ولايت هشدار داد:

خبرگزاری سپاه پاسداران 8/11/ 91:
يکی از مهم ترين حربه های دشمن برای تحريک توده ها عليه انقلاب هشدار به بحران عدم کارآمدی رفاهی جمهوری اسلامی است.
البته درگيريهای داخلی، جنگهای حيدری و نعمتی احزاب پس از انقلاب هميشه يک عامل مهم در فروپاشی انقلابها بوده است اما بدنه اجتماعی که پس از انقلاب به شاخه های مختلف تقسيم می شود و هر يک برای خود رهبری پيدا می کند و در جنگ رهبرش با رهبر گروه ديگر به جان هم می افتد. چرا حافظ خون شهدای خودش نبود. انقلابی ها چرا فرو می پاشند؟
انقلابيون دهه 60 کاديلاک سوارها و صاحبان ويلاهای بزرگ را متعلقين به نظام بورژوازی می دانند و در وصف ثروت آن قدر مذمت می کنند که ثروتمند مترادف با آمريکايی قلمداد می شود به نحوی که حتی شهيد مظلوم بهشتی نيز از اين تهمتها در امان نمی ماند.
اتفاقی که پس از عادی شدن شرايط در انقلابها و به تعبيری از ميان رفتن جو دامن جوامع را می گيرد. اما جنگ تحميلی و دفاع مقدس عاملی شد تا برتر دانستن حيات اخروی... ، ايران را يک دهه از ترميدور انقلابی دور کند.
دهه 70 و دهه توسعه در ايران می بايست ايرانيان را قاعدتاً بر اساس مبانی ترميدور از اصول انقلابی دور می کرد...
و برای همين است که فتنه 88 جنگ جهانی سوم عليه ولايت فقيه است. جنگی با حضور 1000 رسانه کشورهای خارجی، با سيل کمپينهای حقوق بشر، با بدنه نظامی پادگان اشرف در تهران... .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر