۱۳۸۹ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

حذف رفسنجانی از ریاست خبرگان ارتجاع
مریم رجوی
مریم رجوی
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
مریم رجوی: حذف رفسنجانی از ریاست خبرگان ارتجاع، بلوغ شقه و جراحی مرگبار در رأس رژیم ولایت فقیه

مریم رجوی درباره حذف رفسنجانی از ریاست مجلس خبرگان رژیم و جایگزینی مهدوی کنی که صبح امروز، طبق سناریویی که خامنه‌ای ترتیب داده بود در اجلاس «خبرگان» رژیم صورت گرفت، گفت:
«حذف رفسنجانی توسط خامنه‌ای، بلوغ شقه و بزرگترین جراحی مرگبار در رژیم ولایت فقیه و نقطه عطفی در تشدید بحران درونی و تسریع روند سرنگونی این رژیم است.

موقعیت خامنه‌ای به‌عنوان ولی‌فقیه از ۲۱سال پیش (خرداد ۱۳۶۸)، اساساً مرهون رفسنجانی و متکی به او بود و هم‌چنان که رهبر مقاومت، بارها در 2دهه گذشته، تاکید کرده است، ”کنار زدن رفسنجانی توسط خامنه‌ای و برهم خوردن تعادل این دو زوج متضاد اما جدایی‌ناپذیر، نشانه سقوط محتوم رژیم باقی‌مانده از خمینی است“.

مریم رجوی در همین خصوص یادآوری کرد: «شورای ملی مقاومت ایران ۲۰سال پیش در بیانیه تیرماه سال ۱۳۷۹ خود اعلام کرده است: ”فلاکت رفسنجانی که طی 2دهه درب نظام آخوندی بر پاشنه و حول او می‌چرخید، بازتاب و شاخص وضعیت کل رژیم و یکی از علائم مهم مرحله سرنگونی است. جناحهای مختلف رژیم (نیز) به این واقعیت اذعان دارند“.

مریم رجوی خاطرنشان کرد: «خامنه‌ای در برابر توفان قیامهای آزادیخواهانه در منطقه و ایران و در برابر روند پرشتاب تحولات، راهی جز حداکثر انقباض درونی و کوبیدن بر طبل سیاستهای ”بی‌دنده و ترمز“ و اعلام جنگ به مردم ایران و جامعه جهانی نمی‌یابد. در چنین شرایطی، جراحی اجتناب‌ناپذیر رفسنجانی پیآمد بلافصل اعتلای نوین قیام و مقاومت مردم ایران است و ولایت درهم‌شکسته خامنه‌ای را در درون نظام به‌کلی بی‌اعتبار و سرنگونی تمامیت دیکتاتوری آخوندی را تسریع می‌کند».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۷اسفند ۱۳۸۹ (۸مارس ۲۰۱۱)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر