۱۳۸۹ اسفند ۲۳, دوشنبه

ترور ابراهیم تاتلیس خواننده مشهور کُرد ترکیه در استانبول

دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ / ۱۴ مارس ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

ابراهيم تاتليس خواننده مشهور تركي ترور شدEbrahim tatlisابراهیم تاتلیس خواننده مشهور کُرد ترکیه در محله شیشلی استانبول از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور شد!
حال عمومی این خواننده مشهور ترکیه ای بسیار وخیم گزارش شده و پزشکان ۲۴ ساعت آینده را برای زنده ماندن وی پس از این ترور حیاتی اعلام کرده اند.
به گزارش وب سایت سی. ان. ان ۲۳ اسفند، بنا به اعلام پزشکان، گلوله از پشت وارد جمجمه ابراهیم تاتلیسس شده و از قسمت جلوی سر او خارج شده است . پزشکان اعلام کرده اند که اولویت نخست آنها جلوگیری از خونریزی است. پس از یک عمل جراحی ۵ ساعته پزشکان اعلام کرده اند که ممکن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد ، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد.

تاتلیسس شب گذشته و هنگامی که پس از ضبط برنامه تلویزیونی مشهور خود " ایبو شو " از کانال تلویزیونی " بیاض تی وی " خارج می شد هدف این حمله قرار گرفت.
هنوز خبری درباره عاملین ترور این خواننده کُرد ترکیه منتشر نشده است ، اما پلیس ترکیه اعلام کرده است . که سوء قصد کنندگان با استفاده از یک خودروی مشکی رنگ اقدام به شلیک چند گلوله کرده و به سرعت متواری شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر