۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

اوباما در پیام نوروزیش ضمن محکوم کردن ارعاب و تجاوز رژیم به حقوق مخالفان، به جوانان ایران گفت: ”من با شما هستم”
باراک اوباما
باراک اوباما
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
خبرگزاری فرانسه: باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا ”ارعاب و تجاوز به حقوق“ مخالفان توسط رژیم ایران را محکوم کرد و همزمان به جوانان ایران گفت ”من با شما هستم“.

وی در پیامی به‌مناسبت نوروز گفت: همان نیروهای امیدی که میدان تحریر مصر را درنوردیدند، در ژوئن‌۲۰۰۹ نیز در میدان آزادی (تهران) دیده شدند. اما برای رژیم ایران تاکنون حفظ قدرت اهمیتی به مراتب بیشتر از احترام به حقوق مردم ایران داشته است… صدها زندانی سیاسی در زندانها به‌سر می‌برند. بی‌گناهان ناپدید شده‌اند، روزنامه‌نگاران را خاموش کرده‌اند، زنان در معرض شکنجه قرار گرفته‌اند، کودکان به مرگ محکوم شده‌اند.

اوباما افزود: وقتی دولتی تا آن‌جا از مردم خود وحشت دارد که به آنها حتی اجازه دسترسی به اطلاعات یا برقراری ارتباط با یکدیگر را نمی‌دهد، این به خودی خود گویاست. اما آینده‌ایران با ترس شکل نخواهد گرفت. آینده‌ایران از آن جوانان است. جوانانی که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند. می‌خواهم بدانید که من با شما هستم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر