۱۳۹۲ خرداد ۲, پنجشنبه

ورق پاره کیهان و جیغ های بنفش پاسدار جنایتکار شریعتمداری.


اين هنر شوراي نگهبان بود كه با رد صلاحيت  هاشمي
گروگان‌گيران منافق را در فاز اول عملياتشان ناكام گذاشت
روح «شيخ فضل‌الله نوري» غرق رحمت باد
كه سنگ بناي نهاد شوراي نگهبان را در يك قرن پيش
گذاشت
البته يك موضوع هنوز محل ابهام است
و آن اين‌كه آقاي هاشمي رها شده، دچار خطاي محاسبه شود
و مجدداً در دام آنان قرار گيرد و گرفتار شود
سال 88 در كف خيابان شعار دادند
«انتخابات بهانه است- اصل رژيم نشانه است»

حرمت‌شكنان روز عاشورا را كه در ميان آنها اعضاي مجاهدين بودند
مردمان خداجو خواندند و بر لجاجت و انحراف خود اصرار ورزيدند
و مع‌الاسف آقاي هاشمي نتوانست با آنها مرزبندي كند

آري در بيت آقاي هاشمي، فرزند وي حاضر نيست
از سازماني كه 12هزار را به‌شهادت رسانده با هويت واقعي‌شان
ياد كند و به آنها «مجاهدين» مي‌گويد اين‌جا تكليف چيست؟

حضرت امام فرمودند … صريحاً اعلام مي‌كنم تا من هستم
نخواهم گذاشت منافقين، اسلام اين مردم بي‌پناه را از بين ببرند
كيهان ارگان ولي فقيه ارتجاع  درسرمقاله 2خرداد خود تحت عنوان «شورا نگداشت گروگان بگيرند» نوشت :
آيا پذيرفتني است فتنه‌گراني كه علناً سال 88 در كف خيابان شعار دادند «انتخابات بهانه است- اصل رژيم نشانه است» و همه عداوت خود عليه ولايت فقيه و جمهوري اسلامي و امام خميني (ره) را يكجا بيرون ريختند، مجدداً ادعا كنند براي انتخابات آمده‌اند و از آقاي هاشمي براي يك رقابت دموكراتيك در چارچوب قاعده‌ها نظام حمايت مي‌كنند؟
روح بلند مجتهد شهيد «شيخ فضل‌الله نوري» غرق در رحمت واسعه الهي باد كه سنگ بناي نهاد شوراي نگهبان را در پيش از يك قرن پيش گذاشت.
اين البته هنر و هوشمندي شوراي محترم نگهبان بود كه برترين مصلحت را در اجراي قانون ديد و گروگان‌گيران منافق را در فاز اول عملياتشان ناكام گذاشت؛ البته يك موضوع هنوز محل ابهام است و آن اين‌كه آقاي هاشمي رها شده، دچار خطاي محاسبه شود و مجدداً در دام آنان قرار گيرد و گرفتار شود.
اگر كسي در خطبه‌هاي نماز جمعه (26 تير 88) از فتنه‌گران جانبداري كرد و آنها پس از آن تشجيع شدند كه سلسله خيانت‌هاي روز قدس، 13آبان، 16آذر و 6 دي (عاشورا) را يكي پس از ديگري مرتكب شوند و آخرالامر نيز پس از چند سال از موضع لجاجت گفت موضع من همان است كه در آخرين نماز جمعه گفتم و يا ادبيات ترديدافكن رسانه‌هاي جبهه استكبار در القاي آزاد نبودن انتخابات را تكرار كرد، آن هنگام تكليف چيست؟
حرمت‌شكنان بازداشت شده در روز عاشورا را كه در ميان آنها اعضاي مجاهدين بودند مردمان خداجو خواندند و بر لجاجت و انحراف خود اصرار ورزيدند و مع‌الاسف آقاي هاشمي نه تنها نتوانست با آنها مرزبندي كند، بلكه به تابلوي حمايت از آنان تبديل شد. يك علت اين امر را مي‌شد در اظهارات خانم فائزه هاشمي جست‌وجو كرد كه از بازداشتي‌هاي گروهك به‌عنوان «دوستان خوب» خود ياد كرد و تأكيد نمود هرگز به آنها، منافقين نخواهد گفت. آري در بيت آقاي هاشمي، فرزند وي حاضر نيست از سازماني كه 12هزار شهروند بيگناه ايراني را به‌شهادت رسانده با هويت واقعي‌شان ياد كند و به آنها «مجاهدين» مي‌گويد و دوستان خوب خود مي‌شمارد. اين‌جا تكليف چيست؟ بايد ايستاد و تماشا كرد تا منافقين اين بار به‌جاي ترور فيزيكي، عمليات گروگان‌گيري را كامل كنند و سپس به واسطه‌ اين گروگان‌گيري، محافظان انقلاب را خلع‌سلاح كنند و بعد حتي گروگان را نيز از پاي درآورند؟!
حضرت امام درباره گروهك‌هاي التقاطي فرمودند… صريحاً اعلام مي‌كنم تا من هستم نخواهم گذاشت منافقين، اسلام اين مردم بي‌پناه را از بين ببرند».
بدين ترتيب ارزش اقدام شوراي نگهبان بيشتر به چشم مي‌آيد كه با تدبير قانون‌گرايانه خود، آقاي هاشمي را- كه براي اجراي نقشه موذيانه منافقين، به وسط ميدان هل داده شده بود- حفظ كرد. و همين امر است كه صداي جيغ و فرياد طراحان سناريوي دوسويه «انتقام از نظام- انتقام از هاشمي» را به آسمان بلند كرده است.
منبع خبر سایت همبستگی ملی
2خرداد 1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر