۱۳۹۱ فروردین ۲۱, دوشنبه

زوزه وحشت در صحرای بلاهت


سپاه پاسداران حکومت آخوندی در هراس از اعتبار فزاينده بين المللی مقاومت ايران و پيروزی مجاهدين در دادگاه آمريکا و احتمال خروج نام مجاهدين از ليست آخوند ساخته، در خبرگزاری خود، به نقل از يک خبرنگار معلوم الحال به نام «سيمون هرش» در سايت موسوم به نيويورکر، از «آموزش 'مجاهدين' توسط آمريکا در صحرای 'نوادا' » خبر داده است.

در ادامه اين خبرسازی، که ناظران آگاه آن را «زوزه وحشت در صحرای بلاهت»، توصيف کرده اند، خبرگزاری پاسداران ولايت نوشته است: «بر اساس اين گزارش، آمريکا در صحرای نوادا به نيروهای مجاهدين خلق، آموزش هايی را نظير رديابی تماس ها، رمز نويسی، آموزش های مربوط به تسليحات و تاکتيک های واحدهای کوچک را آموزش داده است».
در اين ميان آيت الله بی.بی.سی نيز به امداد حکومت آخوندی شتافته و اضافه می کند: «آموزشها در زمينه مخابرات، استفاده از رمز، سلاح و تاکتيک های نظامی بوده است».
آيت الله بی.بی.سی سپس از صحرای نوادا به صحرای سوزدل آخوندهای انگليسی تبار گريز می زند و می افزايد: «آقای هرش در اين گزارش نوشته است که سازمان مجاهدين خلق در سال ۲۰۰۲ با برملا کردن آغاز غنی سازی اورانيوم توسط ايران توانست تاحدودی برای خود در جهان اعتبار کسب کند».
جالب تر اين که بی.بی.سی از ترس اين که به خاطر دروغگويی به دادگاه کشانده نشود، کمی بعد تصريح می کند: «اما ”فرماندهی عمليات ويژه مشترک“ آمريکا در واکنش به اين مقاله به بی.بی.سی فارسی گفته است که تمام اطلاعات اين مقاله ”کاملا اشتباه“ است و نيروهای عمليات ويژه مشترک نه در نوادا و نه در هيچ جای ديگری به نيروهای سازمان مجاهدين خلق آموزش نداده است».

شايان ذکراست که ترس بی.بی.سی بيشتر از اين بابت بود که يک سخنگوی مطبوعاتی مجاهدين ضمن به تمسخر گرفتن اين ياوه ها، خطاب به مدعيان مربوطه تأکيد کرده است که اگر راست می گوييد، لااقل اسم يک مجاهد آموزش ديده در صحرای نوادا را علنی کنيد! والا چيزی جز جنون گاوی خامنه ای را ثابت نمی کنيد!
برای آشکارشدن بيشتر افلاس حکومت آخوندی، خاطرنشان می کنيم که ولی فقيه ارتجاع ۶سال پيش هم پاسداران رژيمش را در معيت آيت الله بی.بی.سی به همين صحرای نوادا گريز داده بود تا اندر باب آموزش مجاهدين در نوادا توسط آمريکا و اسراييل روضه خوانی کنند و از قضا در همان زمان، جيمز جفری مشاور ارشد وزارت خارجه آمريکا در آن زمان، که در حال حاضر سفير آمريکا در عراق است، اين دعاوی را قوياً تکذيب کرد.

جيمز جفری طی مصاحبه يی به تاريخ ۲۱ آذر ۱۳۸۵در مورد گزارش يک نشريه آمريکايی که توسط بخش فارسی راديو بی.بی.سی مبنی بر به کار گرفتن شماری از اعضای سازمان مجاهدين خلق و اعزام آنها به اسراييل يا صحرای نوادا برای آموزش نظامی منتشر شده بود، گفت اين قبيل گزارشها پايه و مبنايی ندارد.
به نظر می رسد بعد از درهم شکستن برچسب آخوند ساخته در انگلستان و اتحاديه اروپا به ضرب چندين حکم کوبنده دادگاههای عالی انگلستان و اروپا و بعد از مفتضح شدن اين برچسب در آمريکا در قضاوت دادگاه استيناف واشينگتن و با اعتراضات دو حزبی درکنگره و در ميان مقامات ارشد دولتهای اخير ايالات متحده، حالا آخوندهای ورشکسته انگليسی تبار و آيت الله بی.بی.سی بدنام، از فرط افلاس، جز تکرار ياوه های زنگ زده و چند بار رسوا شده، چاره يی نيافته اند.
و تازه اين هنوز از نتايج سحر است. تغيير دوران و بهارمحتوم و فراگير در منطقه و ايران، آنها را از اين بيچاره ترهم، خواهد کرد.
منبع خبر سایت مجاهدین خلق.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر