۱۳۹۱ مهر ۱۴, جمعه

زوزه های وحشت سردمداران رژیم آخوندی

AddThis Social Bookmark Button
گوشه هایی از زوزه های وحشت سردمداران رژیم آخوندی در واکنش به درهم شکستن برچسب آخوند ساخته در آمریکا.
زوزه ها و مرثیه خوانیهای زنجیره یی سردمداران رژیم  در واکنش به خارج شدن نام مجاهدین از لیست وزارتخارجه آمریکا بی وقفه و زنجیروار ادامه دارد. آنها دیوانه وار نسبت به خروج نام مجاهدین از لیست وزارت خارجه آمریکا زنجیرپاره کرده اند وپی درپی نسبت به پیامدهای مرگبار آن برای دیکتاتوری آخوندی آه و ناله میدهند به نمونه هایی از این زوزه های وحشت توجه فرمایید:
علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم: آمریکا یک مرتبه زمینه‌ای فراهم می‌کند تا مجاهدین را از لیست تروریستی خود خارج کند و در واقع آنها با این گونه اقدامات عرف بین‌الملل و ضوابط انسانی را رعایت نکرده‌اند.  این  یک دشمنی آشکار با (جمهوری اسلامی) است.
ولایتی مشاور خامنه ای: خارج کردن نام مجاهدین از لیست نشان دهنده درماندگی سیاسی آمریکاست...
پاسدار فیروزآبادی سرکرده ستاد کل نیروهای مسلح رژیم: امروز می‌شنویم که مجاهدین را که سال‌ها در لیست تروریستی آن‌ها قرار داشت...از لیست تروریست‌ها خارج می‌کند. این اعلام استراتژی جدید آمریکا است که با استفاده از تروریست‌ها جنگ‌های ارزان قیمتی را در شرایط فلاکت اقتصادی این کشور در جهان اسلام دنبال کند.
آخوند اژه ای دادستان کل خامنه ای: این اقدام زشت آمریکا براساس مقررات بین‌المللی از جمله قطعنامه ۱۳۷۳، ۱۳۶۸ و ۱۲۲۹ شورای امنیت قابل تعقیب است زیرا در این قطعنامه‌ها تأکید شده کسانی که به هر نحوی از تروریست‌ها حمایت کنند قابل تعقیب هستند.
نمایندگی دیکتاتوری آخوندی در سازمان ملل: این یک گام اشتباه دیگر از سوی دولت آمریکاست.
مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه رژیم: آمریکا ادعا می‌کرد که همچنان با این گروهک به عنوان یک مجموعه تروریستی برخورد می‌کند، ولی متأسفانه امسال دیدیم که مسئولان این کشور پرده را کنار زدند و به صورت علنی از این گروهک تروریستی حمایت کردند.
پاسدار کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس آخوندی: «آمریکایی‌ها به منطقه خاورمیانه و با شعار مبارزه با تروریسم لشکرکشی می‌کنند، اما خودشان در پنهان با این گروهک‌ها جلسه گذاشته و آنها را حمایت و تقویت می‌کنند.
شفیعی عضو کمیسیون امنیت مجلس آخوندی: آمریکایی ها همیشه قصد دارند ازگروه های اپوزوسیون به عنوان یک گروه جایگزین برای کشورهای مورد نظرشان استفاده کنند. خروج مجاهدین از لیست در کنار سایر اقدامات به منزله تشدید فشار بر علیه جمهوری اسلامی است.
صفری عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم: «چگونه ممکن است کشوری هم ادعای مبارزه با تروریسم را داشته باشد و هم از تروریست‌ها دفاع کند، دولت آمریکا در قبال تروریسم یک بام و دو هوا برخورد می‌کند.
بنی هاشمی عضو کمیسیون انرژی مجلس رژیم: خارج نمودن این گروهک منحرف از لیست گروه‌های تروریستی، در راستای سیاست راهبردی امریکا و استفاده ابزاری از سازمان برای نیل به اهداف سلطه‌جویانه خود است. براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدف مشترک سازمان منافقین و آمریکا است.
یک ارگان اطلاعات آخوندی: انتقال مسؤولیت حوادث ریز و درشت داخلی به منافقین ، این فرصت را برای آنها فراهم کرد تا بدون زحمت خاصی و به پشتوانه اعتراف داخلی ها، در صحنه بین المللی شاهدی موثق از حجم نفوذ و تاثیرگذاری خود در فضای داخلی ایران در اختیار داشته باشند و به عنوان مثال با مصادره تجمعاتی که در تهران و برخی شهرها انجام می شد ، چنین وانمود کنند که این حرکت ها لبیک مردم به دعوت آنها بوده است و لذا این گروهک ، جایگاه مردمی وسیعی دارد!در این وضعیت منافقین از سوی کشورهای غربی و معاند به عنوان تاثیرگذارترین گروه مخالف در صحنه داخلی ایران(!)، مورد خطاب و ارتباط قرار گرفت.
یک ارگان دیگر وزارت اطلاعات: « براستی چه چیز باعث شده که نه تنها سخنی از پیگرد قضایی و محاکمه سران این سازمان مطرح نشود بلکه زمینه‌های حضور گسترده و فعالیت آنها در خاک آمریکا نیز در حال فراهم شدن است... و بسیاری از دولتمردان و شخصیت‌های آمریکایی نیز به صورت علنی از مجاهدین حمایت کرده‌اند....
پاسدار محسن رضایی دبیر مصلحت نظام: پس از آن که وزارت خارجه آمریکا، رسما مجاهدین را از لیست ایالات متحده بیرون آورد، مریم رجوی، وعده داده اقدامات علیه جمهوری اسلامی ایران را تشدید می‌کند و تلاش بیشتری برای براندازی نظام جمهوری اسلامی صرف خواهد کرد...تصمیم به خارج کردن نام آن از لیست ، جز با هدف افزایش فشار‌ها و اقدامات خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران انجام نگرفته است.
خبرگزاری سپاه پاسداران: زمانی‌که گروه مجاهدین خلق به طور رسمی از فهرست سازمان‌های تروریستی حذف شود، کنگره، حمایت مالی خود را از مجاهدین آغاز خواهد کرد. امروز خطر اجرای چنین سناریویی (علیه جمهوری اسلامی ایران) ....نزدیک‌تر به نظر می‌رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر