۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

مصاحبه بدون روسری امان پور با احمدی نژاد مشکل ساز شد + عکس

دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۸۹ / ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

روزنامه رسالت متعلق به باند موتلفه در مقاله ای با تیتر نیش دار «احمدی نژاد میان سکینه و کریستین»، احمدی نژاد و همراهان وی را به شدت مورد حمله قرار داده است.

روزنامه رسالت پنجشنبه ۲۹ شهریور ـ «مصاحبه دکترآقاى احمدى نژاد رئیس جمهور با کریستین امانپور و موضوعات مطروحه در این مصاحبه نشان داد که اطرافیان رئیس جمهور، مشاوران و ترتیب دهندگان اجراى سفر نه به وظایف قانونى خود آگاهند و نه شئونات شخص دوم کشور را مرعى داشته اند. بدین نحو که:
- احمدى نژاد رئیس جمهور نظامى است که مهمترین شاخصه اش اسلامى است و در راس و صدر این نظام ولى امر مسلمین قرار دارد و پشتوانه رئیس جمهور علاوه بر ۲۵ میلیون راى، تنفیذ و تائید مقام عظماى ولایت است. ترتیب دادن انجام مصاحبه آن هم بدون قید شرط با یک خانم خبرنگار مسأله دار اوج بی سلیقگى یا بی توجهى همراهان و ترتیب دهندگان این سفر تلقى مىشود. بدین نحو که:
۱- کریستین امانپور خبرنگار مسأله دارى است که صدها خبر جعلى و مغرضانه را در مورد ایران تولید وپخش کرده و عنصرى است که ورودش به ایران به همین دلایل منع ادارى داشته و دارد.
۲- او مسئول بخش خاورمیانه اى شبکه سى.ان.ان آمریکاست. یعنى همان شبکه ا ى که در فتنه انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهورى عامل پمپاژ دروغ و تقلب به جامعه و عامل گمراهى بخش مهمى از عوام وخواص بود.
۳- پس جابه جایى مسئولیت کریستین امانپور از سى.ان.ان به اى.بى.سى نه تغییر در ماهیت وى بهعنوان یک عنصر ضدایرانى و نه تغییرى در مواضع دو شبکه خبرى آمریکا داشته و دارد.
۴- ترتیب دهندگان این مصاحبه حتى به خود جرأت ندادند که به این خانم توصیه کنند که اگر مایل به مصاحبه با رئیسجمهور هستى باید یک روسرى و لو نازک روى سرت بیندازى و این طور مکشفه باشخص دوم نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران به گپ و گفت ننشین!
۵- به نظر مىرسد فضاى نیویورک و مواجهه با غول رسانه ای سى.ان.ان و اى.بى.سى چنان مسئولین ادارى تدارک کننده این سفر را فراگرفته بود که اقتدار رئیس جمهور ایران و لزوم حفظ آن را سالبه به انتفاء موضوع نمود.
۶- از ایراد شکلى به این مصاحبه که بگذریم، مهمترین ایراد ماهوى براى مصاحبه طرح موضوع سکینه محمدى - موضوع پیش پا افتاده و خارج از حوزه قوه مجریه - بود که رئیس جمهور مىتوانست با یک جمله این موضوع را مربوط به استقلال قوه قضائیه بداند و با طرح اصل تفکیک قوا از آن بگذرد که با همه زرنگى نگذشت و به توجیه و تاویل موضوعى که اصلاً ربطى به قوه مجریه ندارد پرداخت و با ورود به مقوله سنگسار، به همان دامى افتاد که قبلاً در موردعفاف و حجاب افتاده بود.
۷-به این ترتیب، توجه به بزرگ نمایى سخنان رئیسجمهور با توجه و سلیقه و ذائقه آمریکایى جماعت در بدو ورود در دام غفلت اطرافیان (مشاوران و ملازمان) و عدم هوشیارى رئیس جمهور احمدىنژاد باعث شد دوم شخص مملکت در اولین حضور در خاک دشمن بین دو مظنون و متهم و مجرم یعنى سکینه و کریستین قرار گرفت و این در شان احمدى نژاد برگزیده ۲۵ میلیون ایرانى نبود و این هزینه حضور در حاشیه و خروج از متن را ملت از چشم مشاوران و ملازمان رئیس جمهور مىبیند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر