۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

جنبش «فتح» سخنان خامنهاى را محکوم کرد
جنبش فتح دخالتهاي خامنهاي در امور فلسطين را به شدت محكوم كرد
جنبش فتح دخالتهاي خامنهاي در امور فلسطين را به شدت محكوم كرد
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
جنبش فلسطينى ”فتح“ که رهبرى آن را محمود عباس بر عهده دارد، با صدور بيانيهاى سخنان خامنهاى را محکوم کرد. در اين بيانيه تصريح شده است رژيم ايران که مردم اين کشور را سرکوب مىکند مىخواهد از مسأله فلسطين براى منافع منطقهيى سوءاستفاده کند.

خامنهاى در نمايش عيد فطر گفته بود: ”آمريکا و غرب نشستهاند و سرکوب ملت فلسطين را تماشا مىکنند و آن وقت براى صلح جلسه مىگذارند؛ کدام صلح؛ چه صلحى؟ بين چه کسانى؟“ او هم‌چنين هدف از مذاکرات صلح را ”سرپوش گذاشتن بر جنايات دشمنان ملت فلسطين“ دانست. بيانيه جنبش فتح که روزنامه ”الشرق الاوسط“ آن را منتشر کرده است اظهارات خامنهاى را ”سوءاستفاده بىشرمانه از مبارزات ملت فلسطين و رهبرى آن و دخالت آشکار در مسائل داخلى“ خوانده است.
در اين بيانيه آمده است ”اين سخنان اهداف رژيم ايران و رهبرى آن براى مصادره مساله فلسطين و مبارزات و از خودگذشتگيهاى ملت آن به سود مطامع منطقهيى و اهداف توسعه طلبانه برملا مىکند“. در بيانيه فتح آمده است: ”اهداف نظام خامنه اى- احمدىنژاد توسعه شکاف ميان فلسطينىها و چند دسته کردن ملت عرب و کشاندن آن به جنگهاى داخلى به سود خود است“. بيانيه جنبش فتح تاکيد کرد ”هنگامى که خامنهاى سخن مىگويد، پس بايد با تمام توان در مقابل اين دخالتهاى فضاحتبار در مسائل داخلى ملت فلسطين و جسارت به اين ملت ايستاد“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر