۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه


وحشت و هراس رژیم آخوندی از مجاهدین

چهارشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۰ / ۲۰ ژوئیه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۹ تیر، درگزارشی از بسیج هراسان و هیستریک رژیم علیه مجاهدین، تحت عنوان« پادگان اشرف و آینده مجاهدین»، مجادله یک مهره وزارت اطلاعات با یک پاسدار ۹ بدری را مخابره کرده و درمورد بازگشت مجاهدین ازقول مهره اطلاعاتی مینویسد:« به تمامی مسوولان کشورمان اخطار می‌دهم که بازگشت این افراد به کشور خطرات زیادی را به دنبال خواهد داشت». سپس با یاد آوری درهم شکستن کودتای ارتجاعی استعماری ۱۷ژوئن اضافه می کند:
« این سازمان، سازمانی است که در قبال دو شب دستگیری سرکرده این سازمان، ۱۰ تن در ملاء عام در ۱۰ کشور جهان خودسوزی کردند....بازگشت این افراد به داخل جامعه بسیار خطرناک است».
مقاومت زندانیان مجاهدی هم که بعداز سالها شکنجه، هم چنان مصممانه به نبرد با حکومت جلادان ادامه داد ه اند، یک عامل دیگر ترس مرگبار رژیم است لذا ادامه می دهد که :
«سازمان مجاهدین بعد از این‌که بسیاری از اعضایش در داخل ایران جرم‌های عادی‌شان را انجام دادند و مدت زندان‌شان را سپری کردند، بار دیگر آن‌ها را جذب و به داخل پادگان[اشرف] برگرداند».
دراینجا، پاسدار۹ بدری به نام «غماس» که دیگر درحال قالب تهی کردن است، به زبان می آید و وحشت زده از بهار انقلابهای منطقه، تنها چاره نظام و مزدورانش درعراق را «محو مجاهدین درکل منطقه» تشخیص می دهد. لذا اضافه می کند:
«در حال حاضر منطقه خاورمیانه دستخوش تغییرات اساسی است و می‌شود گفت چند جریان وجود دارد که هر یک می‌خواهد قدرت خود را در منطقه نشان دهد. ما ترس آن داریم که اعضای این سازمان چه درعراق و چه در هر یک از کشورهای منطقه‌ بتواند وارد یکی از جریانات موجود بشوند و در معادلات سیاسی منطقه دخیل شوند که این یک ترس اساسی است. وجود آن‌ها در کل منطقه باید محو شود ...»
و اینهم جواب مهره رنگ پریده اطلاعات آخوندی است، که درجوابش می گوید:
« قطعا نیروها و بدنه این سازمان این نقش را ایفا می‌کنند. در حوادث سال ۸۸ بسیاری از کسانی که در آن حوادث دستگیر شدند همان کسانی بودند که از میان آن‌ها بازگشته بودند»!!

<

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر