۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

مجیزگویی رسول نفیسی و دفاع بی پرده و مشمئز کننده از انتری نژاد.


رسول نفیسی، یکی از ۳۷ لابی رژیم، به دفاع از احمدی نژاد پرداخت

چهارشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ / ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

در آستانه ورود پاسدار احمدی نژاد به نیویورک رسول نفیسی، یکی از سی و هفت مزدوری که خواهان ابقای نام مجاهدین در لیست آمریکا شده بودند، بی دنده و ترمز به دفاع از احمدی نژاد پرداخت و گفت باید از او قدردانی کرد.

وی در مصاحبه با رادیو فردا۲۸شهریور۹۰، در باره بازی ننگین احمدی نژاد و رژیم آخوندی از طریق گروگانگیری و باجخواهی برای آزادی دوتبعه آمریکا گفت: « احمدی‌نژاد حداکثر سعی خودش را می‌کند که ابراز وجود کند و حوزه‌ای از اقتدار را در درون جمهوری اسلامی در سیستم ولایت فقیه باز کند و این البته از دید جامعه مدنی ایران به یک نحوی باید مثبت تلقی شود به خاطر این که اولین رئیس جمهوری است که در صدد احراز یک مقداری موقعیت برای فردی است که به هر صورت انتخاب شده و این را ما باید قدردانی کنیم از احمدی نژاد».
رسول نفیسی اضافه کرد:« این ارزش را باید برای احمدی‌نژاد قایل شد به عنوان فردی که به هر صورت در صدد احیای یک مقداری اقتدار برای ریاست جمهوری است». و«باید این را در نظر داشت که یک حساب دیگر که احتمالا احمدی نژاد کرد با اعلام آزادی این دو زندانی بیگناه آمریکایی این بود که به طرف آمریکایی نشان دهد که حسن نیت دارد... کمااینکه در سال ۲۰۰۹ هم در جریان مذاکرات اتمی دیدیم که گروه احمدی نژاد در پی این بود که یک مقداری راه حل پیدا کند. و وقتی یک نوع راه حلی پیدا شد بلافاصله دو روز بعد این راه حل از طرف ایران یعنی در واقع از طرف بیت جلویش گرفته شد و سد شد».
به نظرمی رسد که مفتضح شدن عریضه نگاری۳۷ نفره با خودکار سبز خامنه ای، باعث شده که عوامل رژیم پرده ها را کاملا کنار بزنند و برای احمدی نژاد و فریبکاریهای اتمی و باجخواهی کثیف رژیم ازطریق گروگانگیری - از ملوانان انگلیسی گرفته تا کوهنوردان آمریکایی- آشکارا یقه درانی و مجیزگویی کنند.

< قبلی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر