۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

بوسیدن دست فلج ولی وقیح توسط وزرای دولت نوری مالکی جنایتکار.

هادی عامری، سرکرده سپاه بدر و وزیر مالکی و چند مأمور عراقی رژیم

سه‌شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ / ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

خامنه ای، که از تحولات منطقه به ویژه سقوط قذافی و چشم انداز سقوط دیکتاتور سوریه و در هم ریختن جبهه منطقه یی خود به شدت نگران است، بیش از یک هفته است مزدوران عراقی خود را برای حضور در نمایشی تحت عنوان «مجمع عمومی جهانی اهل بیت» در مشهد در روز ۲۲ شهریور، و «اجلاس بیداری اسلامی» در تهران در روزهای ۲۵ و۲۶ شهریور گرد آورده است.

هدف ولی فقیه نظام از برگزاری این نمایشها آن است که از فرو ریختن جبهه آسیب پذیرش در عراق جلوگیری کند و در صورت بالا گرفتن تحولات در منطقه سلطه خود را بر عراق تحکیم کند.
عوامل عراقی رژیم که تحت عنوان اندیشمندان اسلامی در این نمایشها حضور داشتند از جمله شامل آخوند عمار حکیم، رئیس مجلس اعلی انقلاب اسلامی عراق، هادی عامری، سرکرده سپاه۹ بدر سپاه پاسداران و وزیر ترابری دولت مالکی، عادل عبدالمهدی و ابراهیم جعفری رهبران ائـتلاف حاکم بر عراق و افراد دیگری از باند صدر و باند الدعوه می شوند.
صحنه انزجار برانگیز بوسیدن دست خامنه ای توسط هادی عامری، وزیر دولت مالکی که بارها از تلویزیون رژیم آخوندی پخش شد، به خوبی ماهیت این دولت و مزدوری آن برای دیکتاتوری آخوندی را برملا می کند. مقاومت ایران در اطلاعیه شماره۴۶ خود به تاریخ ۲۳فروردین ۱۳۹۰ فاش کرد: «نیروی تروریستی قدس, چند تن از وزیران مالکی را موظف کرد تا در جلسه روز دوشنبه ۲۲فروردین شورای وزیران, خواستار اقدامهای شدیدتری علیه مجاهدین شوند». در این جلسه «شمری به‌اصطلاح وزیر دادگستری, از حزب الدعوه مالکی و هادی عامری وزیر راه و ترابری ... ضمن دفاع از جنایت ۱۹فروردین خواستار کشتن همه مجاهدان اشرف شدند».
آخوند حکیم که حتی در درون نیروهای وابسته به رژیم در عراق منفور است روز ۲۶شهریور که برای دیدار با آخوندهای حکومتی به قم رفته بود، در یک اظهار نظر ابلهانه که از سوی نیروی قدس دیکته شده بود، گفت: «گروه تروریستی منافقین باید سریعأ خاک عراق را ترک کند ... اعضای این گروه می توانند به کشورشان برگردند و ایران اعلام کرده است که حدود ۱۰۰ تن از اعضای این گروه تروریستی دارای پرونده های جنایی هستند و باید محاکمه شوند».
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۸شهریور۱۳۹۰ (۱۹سپتامبر۲۰۱۱)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر