۱۳۹۰ بهمن ۱۶, یکشنبه

بر باد دادن ۵۰ سال صادرات نفت برای حفظ نظام ولی فقیه


یکی از سرکردگان سپاه ضد مردمی پاسداران آخوندی در یک اعتراف بی سابقه اذعان نمود که تا کنون هزینه پروژه های دستیابی رژیم به تسلیحات اتمی معادل ۵۰ سال صادرات نفت تمام شده است.
این پاسدار ولی فقیه درحالیکه خرید اورانیوم وتمامی تجهیزات مربوط به سایتهای اتمی از بازارهای سیاه وچند کشور مشخص را تولیدات بومی دانشمندان غنی شده در ولی فقیه قالب می کرد در ادامه باز هم بر تاراج ونابودی سرمایه های استراتژیک ملت ایران برای حفظ نظام تأکید نمود. ..."وی با اشاره به پایان یافتن تدریجی ذخایر نفت در کشور افزود: هیچ گونه نگرانی برای پایان یافتن ذخایر نفت و گاز وجود ندارد چرا که ذخایر پایان‌ناپذیر اورانیوم تمام نگرانی‌ها را به لحاظ پیشرفت و حرکت دائمی در مسیر انقلاب رفع کرده است."
لازم به یاد آوری است که تا کنون گزارشات متعددی بر به هدر رفتن سرمایه های ملی و بصر فه نبودن راهکار دستیابی به فن آوری اتمی تا آنجائیکه به مصالح ملی بر می گردد منتشر شده است( حتی گزارشات کارشناسان خود رژیم) .اما فاشیسم آخوندی برای حفظ نظام تنها موضوعی که اهمیت برایشان ندارد مصالح کشور ومردم است واولین قربانی سیاستهای آخوندی همین سرمایه ها ومنافع ملی ایران بوده ، هست وخواهد بود.
لذا تنها راه حفظ ونجات ایران وایرانی با سرنگونی این نظام ضد ایرانی وضد بشری به نتیجه خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس از همدان۱۳ بهمن ۱۳۹۰
رئیس اداره سیاسی سپاه تأکید کرد:
غنی‌سازی اورانیوم معادل صادرات ۵۰ سال نفت
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ذخایر اورانیوم در کشور را فراوان ذکر کرد و گفت: تولید کیک زرد و غنی‌سازی اورانیوم معادل صادرات ۵۰ سال نفت در کشور است.
، علی‏‏اشرف نوری صبح امروز در همایش استانی شوراهای مشورتی بسیج فرهنگیان با مرور برخی از دستاوردهای انقلاب طی ۳۳ سال اخیر اظهار داشت: شرط عقب نماندن از توسعه، پیشرفت و آبادانی همه‌جانبه کشور حفظ و ارزش قائل شدن برای دستاوردهای به‌ دست آمده از انقلاب اسلامی است و نقش‌آفرینی امروز کشور در عرصه‌های علمی، نظامی و فناوری‌های نوین علاوه بر منطقه در جهان نیز به اثبات همگان رسیده است.
وی با اشاره به پایان یافتن تدریجی ذخایر نفت در کشور افزود: هیچ گونه نگرانی برای پایان یافتن ذخایر نفت و گاز وجود ندارد چرا که ذخایر پایان‌ناپذیر اورانیوم تمام نگرانی‌ها را به لحاظ پیشرفت و حرکت دائمی در مسیر انقلاب رفع کرده است.
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر توسط دانشمندان داخلی و نیروهای بومی در راستای غنی‌سازی اورانیوم اقدامات تأثیرگذاری صورت گرفته است.
وی گفت: عده‌ زیادی مخالف غنی‌سازی اورانیوم به صورت بومی در ایران بودند لذا تعامل با آمریکا و اروپا را لازمه تحقق این مهم می‌دانستند اما این کار سرانجام بدون دخالت اجانب و در داخل انجام شد.
نوری ذخایر اورانیوم در کشور را فراوان ذکر کرد و افزود: تولید کیک زرد و غنی‌سازی اورانیوم معادل صادرات ۵۰ سال نفت در کشور است.
وی ادامه داد: در حال حاضر انقلاب‌ها و حرکت‌های صورت گرفته در جوامع و کشورهای مسلمان‌نشین برگرفته از اقدام الهی بنیانگذار کبیر انقلاب است.
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برخلاف سال‌های گذشته و در زمان دفاع مقدس که هیچ یاری دهنده‌ای در عرصه بین‌الملل نسبت به ایران وجود نداشت و اغلب کشورهای دنیا به عراق کمک مالی و نظامی می‌کردند، اما پیروزی نهایی نصیب جبهه حق و رزمندگان اسلام شد.
وی گفت: تولید و ساخت تجهیزات هسته‌ای توسط جوانان انقلابی در کشور حیرت جامعه غرب را برانگیخته و چشم همه دنیا به خصوص دشمنان نظام معطوف به پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب شده است.
نوری با اشاره به اوضاع عربستان در امور نفتی افزود: با تمام شدن ذخایر نفت در این کشور سرنوشت نامعلومی دچار عربستان خواهد شد و ایالات متحده نیز هیچ گاه در امور هسته‌ای به کشور عربستان کمک نخواهد کرد.
وی تأکید کرد: در حال حاضر دانشمندان ایرانی با تولید نخستین قلب ژنتیک در دانشگاه شیراز توانسته‌اند علاوه بر دستاوردهای علمی در عرصه ژنتیک، دیجیتال و تجهیزات نظامی فاتح قله‌های بزرگ باشند.
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت همه‌جانبه دشمنان به منظور جلوگیری از پیشرفت کشور تقدیم خون هزاران شهید و دادن هزینه‌های مادی و معنوی گوناگون موجب رقم خوردن دستاورهای امروز نظام در عرصه‌های مختلف شده است.
وی در پایان نفوذ به تفکر و اعتقادات آحاد مردم به خصوص جوانان را جنگ امروز ایادی کفر و باطل در قبال جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: مدیریت دهکده جهانی، کوچک خواندن دنیا به لحاظ اطلاع‌رسانی و ایجاد جنگ رسانه‌ای ابزار جنگ و توطئه‌های امروز دشمنان نظام تلقی می‌شود.
بابک سر فراز
۱۳ بهمن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر