۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

اسناد ويکی ليکس- نگرانی از حکم دادگاه و خارج شدن نام مجاهدين از ليست


سپتامبر ۲۰۱۱ (شهريور ۱۳۹۰)
حمايت اعجاب آور از مجاهدين در مجلس عوام انگلستان
منبع: لندن ۳۳۱
طبقه بندی شده توسط: کنسول سياسی ريچارد ميلر
کانالهای دفتر وزارت خارجه انگليس اميدوارند، اما نامطمئن هستند، که چگونه و چطور دادگاه استيناف انگلستان رأی بر قانونی بودن انجماد منابع مالی مجاهدين خلق خواهد داد.
در صورت صدور يک حکم نامطبوع به نفع مجاهدين، دولت دست به تعقيب موضوع در بالاترين مراجع دادگستری در انگلستان، مجلس لردها خواهد زد.
کانالهای وزارت خارجه انگليس اظهارنظر کردند که به طور اعجاب آوری يک حمايت جدی برای مجاهدين خلق در پارلمان وجود دارد که باعث چربيدن فرجام خواهی به نفع مجاهدين می شود... .
آنها استدلال کردند امکان اين که دادگاه استيناف به نفع مجاهدين خلق رأی بدهد به حدی قوی است که دولت آمادگی لازم برای دفع عکس العمل شديد رژيم تهران در قبال پيروزی مجاهدين خلق در دادگاه، را در نظر گرفته است... ..
به گزارش ديلی تلگراف در اسناد ويکی ليکس همچنين تصريح شده است که دولت انگليس معتقد است که نگرانيهای رژيم تهران و جنون اين رژيم نسبت به سازمان مجاهدين خلق ايران تا آينده يی نامحدود و به شکل شديدی ادامه خواهد داشت و اضطراب شديد رژيم ايران در مورد روابط سازمان مجاهدين خلق ايران با دولتهای غربی، بر روی مقامات رژيم در مورد موضوعاتی از قبيل پرونده اتمی، تاثيرات منفی دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر