۱۳۸۹ مرداد ۲۶, سه‌شنبه


عصیان علی کریمی
علیه سرداران امنیتی و استبداد!

ستون ورزش

این که سایت هائی نظیر رادیو فردا یا اخبار روز اراجیف رسانه های جمهوری اسلامی ایران را تکرار کنند مانع از بیان واقعیت پیرامون روی داد های فوتبال در نظام ولایت فقیه نمی شود! به این خبر رادیو فردا توجه کنید!

اخراج علی کریمی به دلیل «روزه‌خواری»

علی کريمی کاپيتان تيم استيل آذين ايران يک روز پس از انتشار خبر «روزه‌خواری» و «عدم تمکین به مقررات» از سوی وی، از باشگاه استيل آذين اخراج شد. او به تازگی از تيم ملی ايران هم اخراج شده بود.

خبر فوق را فریدون شیبانی که در هلند ساکن است از قول رسانه های حکومتی تکرار کرده است!

آیا روزه خواری دلیل اخراج کریمی است یا عوامل دیگری!

علی کریمی و چند بازیکن فوتبال ایران مدت ها است که حس ناسیونالیسم و بودن با مردم را بر عنوان و مقام کذائی در تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران ترجیح داده اند و هزینه آن را نیز هر روز پرداخت می کنند!

زمانی که در جام جهانی 2006 در بازی با مکزیک علی کریمی مخالفت خود را با رهبران اسمی و خوانده شده فدراسیون فوتبال نظام ولایت فقیه اعلام کرد تا سال 2008 فاصله زیادی نبود تا با رهبری کردن چند بازیکن در تیم فوتبال جمهوری اسلامی و بستن مچ بند سبز به نشانه همبستگی با جنبش مردم ایران در مخالفت با رژیم در دیدار با کره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی 2010 آفریقا/ نوید یک حرکت مردمی در فوتبال کشورمان را به جهانیان اعلام کند.

کریمی بعد از آن/ با آگاهی از باندهای فساد و استبداد در درون فوتبال به مبارزه بر علیه آنان بر خاست هر چند او تنها و بدون همراه بود! ابتدا در برابر یکه تازی سوگلی رژیم یعنی علی دائی موضع به حق و تندی گرفت و زیر بار پاچه خواری های او و دیگران نرفت و با تکیه بر خواست های مردم از تیم بیرون ماند اما مردم همواره او را تشویق و تمجید کردند!

وقتی از جانب افشین قطبی بار دیگر به تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت شد او در سئول آب سردی بر روی دستان قطبی و دوش فدراسیون فوتبال نظام ریخت و با هدایت خود موجب شد چند بازیکن تیم با بستن مچ بند سبز در بازی حساس با کره جنوبی که از کانال های تلویزیونی زیاد بین المللی پخش می شد همبستگی خود را با جنبش عدالت خواهانه مردم ایران ابراز دارند! از این به بعد وی مورد غضب قرار گرفت اما باز بودن جبهه های وسیع در مخالفت با حکومت و اولویت پذیری حکومت در پرداختن با آن ها/ مانع از برخورد یا تعقیب کریمی و چند بازیکن ناراضی دیگر شد!

اوج مخالفت کریمی

چندی بیش اردوی تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در یکی از قصبات اطریش تشکیل شد که با موضع گیری های دو پهلو و چند پهلو از جانب تعدادی از بازیکنان شاخص این تیم روبرو بود. علی کریمی یکی از معدود بازیکنانی بود که به نحوه تشکیل این اوردو تاخت و آن را به باد انتقاد گرفت. او پا را فراتر از این گذاشت و مسئولین فدراسیون فوتبال را بی کفایت خواند و به مطالب عباس ترابیان رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال واکنش عالی و تندی نشان داد. عباس ترابیان که از اطلاعاتی های درجه یک و از مسئولین روابط عمومی وزارت نفت و از یاران نزدیک غنیمی فرد از بستگان عسگر اولادی و مسئول سابق قرار دادهای شرکت نفت با دول خارجی بود و املاک و دارائی های زیادی در انگلیس و ایتالیا دارد و در دروران دولت خاتمی پای ماسیمو موراتی رئیس باشگاه اینتر میلان و ار صاحبان کمپانی های نفتی ایتالیا را به ایران باز کرد در برنامه نود/ دو هفته بیش به تحقیر بازیکنان تیم ولایت در اردوی اطریش پرداخت و اعلام کرد خانواده های این بازیکنان تاکنون به خارج سفر نکرده اند! کریمی در واکنش به این سخنان اعلام کرد خانواده های ما/ قم و مشهد را بر خارج ترجیح می دهند.در واقع کریمی با این پاسخ سقراط گونه/ توپ را در زمین حکومت به گردش درآورد! در فیلمی که توسط یک فرد آماتور از اوردوی اطریش تهیه شده بود علی کریمی به همراه یکی دیگر از بازیکنان بدون پیراهن و از شدت گرما در بالکن هتل که رو به گاو داری و تردد انواع و اقسام احشام بود مشاهده می شد!

این جبهه گیری ها باعث شد تا قطبی فروش رفته به حکومت توسط باند پژمان.ن ساکن آمریکا و اردشیر .ل/ ام الفساد فوتبال در قبل و بعد از انقلاب / علی کریمی را از تیم حذف کند!

علی کریمی باز ساکت نماند و بر علیه باند سردار آجرلو از فاسدان فوتبال که معتاد نیز هست موضع گیری به حق گرفت و اعلام کرد که این سردار نمی تواند مدیر باشگاه استیل آذین باشد! گذشته از این ها سردار مفلوک و معتاد در این چند روز گذشته/ اعتراضات و انتقادات علی کریمی بر علیه مسئوولین تحمیلی بر فوتبال ایران را به آنان گزارش می کرده است ! او از آخوند علیپور همه کاره هیات مذهبی فدراسیون فوتبال خواسته است تا موجبات محرومیت همیشگی علی کریمی را فراهم کند! کریمی به سال0 200 نیز به مدت دو سال توسط کنفدراسیون فوتیال آسیا محروم شد که جمهوری اسلامی تلاشی برای رفع این محرومیت نکرد!

باید از حقوق علی کریمی ها در برابر زیاده خواهی های رژیم و باند های مافیائی آن دفاع کرد و این سرداران فاسد و مفلوک حاکم بر ورزش هستند که بایدافشا و اخراج گردند نه علی کریمی ها! آقای شیبانی و اخبار روزی ها!! کدام تمکین و کدام مقررات!!!

منبع سایت دیدگاه.

منبع: سايت ديدگاه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر