۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

کیهان شریعتمداری حکم مرگ همسر سارکوزی را صادر کرد

سه‌شنبه، ۰۹ شهریور ۱۳۸۹ / ۳۱ اوت ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

روزنامه کیهان که خبر روز شنبه آن درباره موضعگیری کارلا برونی، همسر رئیس جمهوری فرانسه علیه حکم سنگسار سکینه محمدی و توهین به وی با واکنش های بین المللی گسترده ای مواجه شده است، روز سه شنبه مجدداً با تاکید بر فاحشه بودن "کارلا برونی" وی را مستحق مرگ دانست.

به گزارش رسانه حکومتی عصر ایران این روزنامه در ستون اخبار ویژه روز سه شنبه خود در مطلبی با عنوان "حمله همسر بدنام سارکوزی به کیهان" نوشت : "همسر فاسدالاخلاق سارکوزی رئیس جمهور فرانسه که به تازگی از خیانت یک زن جنایتکار و فاسدالاخلاق در ایران جانبداری کرده، نسبت به گزارش کیهان غیرتی شد. نشریه فرانسوی پست نوشت کارلا برونی از اینکه روزنامه کیهان و تلویزیون ایران وی را فاسدالاخلاق معرفی کرده اند، شگفت زده و عصبانی شده است. روزنامه انگلیسی دیلی میل نیز از قول یک منبع داخلی در الیزه نوشت: برونی به شدت از این موضوع شوکه شده است.

کارلا برونی اخیراً ضمن جانبداری از کمپین حمایت از «س-م» - زنی که پس از برقراری روابط نامشروع و زنای محصنه با مردی دیگر، اقدام به قتل همسر خود کرده- خطاب به این جنایتکار گفته بود «حکم صادره برای تو ناعادلانه است. من از اینکه تو به خاطر دوست داشتن یک نفر محکوم به مرگ شده ای، واقعاً متعجب شدم. از همان قعر سلول بدان که ما هرگز تو را فراموش نخواهیم کرد و همسرم پیگیر آزادی توست».

کیهان شریعتمداری در ادامه، به تکرار اتهامات خود در باره کارلا برونی پرداخته و در انتها می نویسد:

بررسی سوابق کارلا برونی به روشنی نشان می دهد که چرا این زن بدسابقه، از یک زن ایرانی مرتکب زنای محصنه و مشارکت کننده در قتل همسرش که به مرگ محکوم شده، حمایت کرده است و در واقع خود وی نیز مستحق مرگ است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر