۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

بهزاد معزی ـ جت بمب افکن« کرار» رژیم آخوندی چیست؟

سه‌شنبه، ۰۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۲۴ اوت ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

روز یکشنبه ۲۲ اوت برابر با ۳۱ مرداد, ا.ن رئیس جمهور منتخب خامنه ای – ضحاک ماردوش قرن - از یک هواپیمای بدون سرنشین به قول خودشان رونمائی کرد و ضمن پرت و پلا گوئی روزمره خود خطاب به کشورهای غربی با اشاره به این که «جمهوری اسلامی دیگر اجازه حکومت به یک مشت آدم بی سر و پا را نمی دهد»، تاکید کرد حالا نوبت ایران است که بگوید «همه گزینه ها روی میز است».
برای روشن شدن اذهان هموطنانم توضیحاتی در باره هواپیماهای بدون سرنشین داده می شود.
هواپیماهای بدون سرنشین با امواج رادیوئی «RF» یا توسط ماهواره کنترل می شوند. این هواپیماها پدیده جدیدی نیستند, به طوریکه نوع کوچک آن در اکثر کشورها در مغازه ها به فروش می رسند و در بسیاری کشورها مسابقاتی در زمینه پرواز و کنترل این هواپیماها برگزار می شود.


این هواپیماها یا دارای چرخ بوده و قابلیت فرود در فرودگاهها را دارند یا بدون چرخ هستند و پس از تمام شدن سوخت باید با چتر نجاتی که به آنها متصل است به زمین باز گردند, یا اگر در سرزمین دشمن هستند سقوط خواهند کرد.
ارتشها و سازمانهای جاسوسی کشورهای مختلف نوع بزرگتر این وسیله را برای اهداف خود مورد استفاده قرار می دهند.
نوع بسیار پیشرفته این هواپیماها را آمریکا برای بمباران مواضع القاعده در افغانستان و شمال پاکستان بکار می گیرد و جالب توجه این که این هواپیماها اکثرا از داخل خاک آمریکا توسط ماهواره کنترل می شوند, حتی نشست و برخاست آن.
حدود هفت سال است که کشور اسرائیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان هواپیماهای پیشرفته بدون سرنشین است و تولیدات خود به ارتشهای آمریکا, انگلستان .....حتی ترکیه نیز صادر می کند ولی تبلیغی در باره آن نمی کند. دولت ترکیه چندی پیش اعلام کرد که مواضع حزب کارگران ترکیه را با این هواپیماها بمباران کرده و می کند.
و اما کرار جمهوری اسلامی, نوع اولیه این هواپیما حدود ۴۰ سال پیش در کارخانجات توپولف در شوروی سابق تحت نام توپولف ۱۴۱ ساخته شد و پس از تغییرات جزئی در آن به صورت امروزی در آمده است. این هواپیما بدون چرخ می باشد و از روی سکو توسط راکت پرتاب می شود و پس از پرتاب موتور آن روشن شده و به پرواز ادامه می دهد. در خاتمه پرواز اگر در سرزمین خودی باشد با چترنجات به زمین فرود خواهد آمد و اگر در سرزمین غیر خودی باشد سقوط خواهد کرد. چون جمهوری اسلامی دسترسی به ماهواره ندارد کنترل این هواپیما توسط امواج رادیوئی صورت می گیرد که پس از کشف طول موج آن ایجاد اختلال در پرواز آن بسیار ساده است. برد این هواپیما نسبت به هواپیماهای پیشرفته حدود نصف تا یک سوم می باشد. قدرت حمل مهمات توسط این هواپیما حدود یک دهم نوع پیشرفته آن است. گفته شده است که کرار رادار گریز است. برای رادار گریز بودن باید بدنه هواپیما از آلیاژ مخصوصی از تیتانیوم ساخته شود که در اختیار تمام کشورها نمی باشد و داشتن آن توسط جمهوری اسلامی مورد سئوال است, اگر هم چنین باشد با توجه به عملکرد و توانائی هواپیما اگر هم رادار گریز باشد مسئله زیادی از رژیم آخوندی حل نمی کند.
مختصری بود از مشخصات هواپیمای بدون سرنشینی که ا.ن کره زمین را با آن تهدید می کند.
اما ا.ن و اربابش باید بدانند که وسیله ای با ۷۰ میلیون سرنشین توسط ملت ایران ساخته شده است به نام «سقوط» که دفاع هم ندارد و بر سر آنان فرود خواهد آمد و آنان را به زباله دان تاریخ نزد خمینی دجال خواهد فرستاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر