۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

حمله با نارنجک به کاروان احمدىنژاد در همدان
واکنش همراهان احمدی‌نژاد به انفجار نارنجک
واکنش همراهان احمدی‌نژاد به انفجار نارنجک
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
صبح امروز يکى از ماشينهاى همراه احمدىنژاد در همدان با يک نارنجک دستى مورد حمله قرار گرفت.

خبر آنلاين: انفجار يک نارنجک دستى کنار يکى از خودروهاى همراه رئيس‌جمهور در همدان
يک نارنجک دستى کنار يکى از خودروهاى همراه رئيس‌جمهور در سفر امروز وى به همدان منفجر شد.
به گزارش خبرآنلاين، کنار يکى از خودروهاى تيم همراه رئيس‌جمهور در سفر امروز هيأت دولت به همدان يک نارنجک دستى منفجر شده است.

محمود احمدى‌نژاد صبح امروز به همدان سفر کرده بود که در مسير فرودگاه اين شهر تا ورزشگاه قدس، اين اتفاق رخ داد. اين حادثه با شعار و فرياد مرگ بر منافق مردم همراه شد که به استقبال رئيس‌جمهور آمده بودند.

خودروى مورد حمله، مينى‌بوسى بوده است که خبرنگاران همراه رئيس‌جمهور را منتقل مى‌کرد.
گفتنى است تاکنون از تعداد مجروحين اين حادثه خبرى منعکس نشده است.

احمدىنژاد دو روز پيش اعلام کرده بود که صهيونيستهاى احمق قصد ترور او را داشته‌اند. سايت پارلمان نيوز وابسته به باند مغلوب در مجلس نوشت: فرد مهاجم به خودرو همراهان رئيس‌جمهور دستگير شد.
پارلمان نيوز: پس از انفجار يک نارنجک در نزديکى يکى از خودروهاى همراه رئيس‌جمهور در سفر به همدان، اعلام شد که فرد مهاجم دستگير شده است.

صبح امروز محمود احمدى‌نژاد به همراه جمعى از وزرايش عازم همدان شده بود که يک نارنجک دستى در کنار خودرو خبرنگاران همراه تيم رئيس‌جمهور منفجر شد. اين انفجار با صدا و دود بسيار همراه بود اما تاکنون از تلفات و يا مجروحين اين حادثه خبرى منتشر نشده است.

انفجار فشفشه!
دفتر مطبوعاتى احمدىنژاد حمله به کاروان احمدىنژاد را تکذيب کرد و مدعى شد که اين انفجار فشفشه بوده است!

خبرگزارى فرانسه بهنقل از دفتر مطبوعاتى احمدىنژاد نوشت: کاروان محمود احمدىنژاد توسط نارنجک در تاريخ چهارشنبه مورد حمله قرار نگرفته است، يک مقام در دفتر مطبوعاتى وى اين را به خبرگزارى فرانسه گفت. او توضيح مىدهد که انفجار از فشفشه بود.

خبرگزارى رويتر: محافظان احمدىنژاد به صداى يک انفجار در پشت ماشين احمدىنژاد در همدان واکنش نشان مىدهند.
در شرايطى که رسانههاى حکومتى از دستگيرى پرتاب‌کننده نارنجک به کاروان احمدىنژاد خبر داده بودند، دفتر احمدىنژاد اين حمله را تکذيب کرد و گفت که اين انفجار ناشى از پرتاب يک ترقه از سوى استقبال‌کنندگان براى ابراز خوشحالى بوده است!
در سفرهاى استانى احمدىنژاد، مردم اعتراضات خود را به اشکال گوناگون نشان مىدهند ولى اين اولين بار است که با پرتاب ”ترقه“ از وى استقبال مىکنند!.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر