۱۳۹۰ مهر ۱۴, پنجشنبه

کنگره آمریکا- رکورد کنگره:
سخنان باب فیلنر در مجلس نمایندگان درباره تظاهرات ایرانیان در واشنگتن و پیام رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت
باب فیلنر نماینده کنگره
باب فیلنر نماینده کنگره
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
کنگره آمریکا- رکورد کنگره
سخنان باب فیلنر در مجلس نمایندگان
درباره تظاهرات ایرانیان در واشنگتن
و پیام رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت
آقای رئیس، هزاران ایرانی مقیم آمریکا از ۴۱ ایالت از سراسر آمریکا در یک تظاهرات در مقابل وزارت‌خارجه آمریکا در تاریخ ۲۶ اوت ۲۰۱۱ گردهم آمدند و از وزارت‌خارجه خواستند که جنبش اصلی اپوزیسیون ایران، مجاهدین خلق را از لیست خارج کند.

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران، خطاب به تظاهرات از طریق ماهواره سخنانی ایراد کرد که به‌طور خلاصه نکات زیر را دربرداشت:
بیش از ۱سال از صدور حکم دادگاه استیناف واشنگتن و دستور آن به وزارت‌خارجه جهت بازبینی نام‌گذاری علیه مجاهدین، می‌گذرد.

بهای این تأخیر ناموجه را مردم و مقاومت ایران با خون رشیدترین فرزندان‌شان پرداخته‌اند. زندانیان سیاسی ایران هم‌چون علی صارمی که توسط جلادان خامنه‌ای بدار آویخته شدند و آن ۳۶ قهرمان آزادی در اشرف که به دستور رژیم ولایت‌فقیه به‌شهادت رسیدند، بخشی از این بهای خونین است.

از آخوندهای سفاک تهران تا دولت تحت‌الحمایه آنها در عراق همه آشکارا همین لیست‌گذاری را پشتوانه مشروعیت خونریزی‌های خود معرفی می‌کنند.

بنابراین مردم ایران از ایالات متحده می‌پرسند که چرا جواز کشتار فرزندان ما را لغو نمی‌کنید؟

حکم دادگاه واشنگتن که تصریح کرد وزارت‌خارجه در جریان نام‌گذاری ترتیبات صحیح یک دادرسی عادلانه را نقض کرده است و هم‌چنین ۲۰ حکم از جانب دادگاههای اروپا علیه اتهام تروریسم، دیگر جای هیچ بحثی درباره بی‌اعتباری این برچسب باقی نگذاشته است.

هزاران پارلمانتر و شخصیت مدافع حقوق‌بشر در جهان عرب و در اروپا، و شمار کثیری از اعضای سنا و مجلس نمایندگان آمریکا یک نهضت بزرگ جهانی در دفاع از مقاومت آزادی‌ستان ایران شکل داده‌اند. که یک اجماع بی‌نظیر در برابر بی‌عدالتی ۱۴ساله علیه مجاهدین و مقاومت ایران است.

ما از ایالات متحده می‌خواهیم به این اجماع جهانی، به احکام چندین دادگاه اروپایی، به حکم دادگاه استیناف آمریکا و به فراخوانهای نمایندگان کنگره آمریکا و بسیاری از دولتمردان برجسته ایالات متحده در 3دولت اخیر این کشور گوش فرادهد. به این بی‌عدالتی و برچسبی که خواست آخوندهاست خاتمه بدهد و به تعهداتش در قبال مجاهدان اشرف پایبند باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر