۱۳۹۰ مهر ۱۹, سه‌شنبه

پدرخوانده تروریسم در آمریکا در پی نقشه های شیطانی.


دستگیری یک ایرانی در آمریکا به اتهام تلاش برای ترور سفیر عربستان

سه‌شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۰ / ۱۱ اکتبر ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

به گزارش خبرگزاری فرانسه ۱۹ مهر، اریک هولدر، وزیر دادگستری ایالات متحده، اعلام کرده که یک ایرانی آمریکایی به اتهام تلاش برای ترور عادل الجبیر، سفیر عربستان سعودی در واشنگتن، دستگیر شده است. نام متهم منصور ارباب سیار، ۵۶ ساله، اعلام شده که به گفته آقای هولدر، با نیروی قدس سپاه پاسداران در ارتباط بوده است.مقام های آمریکایی در این رابطه علیه یک نفر دیگر به نام غلام شکوری نیز کیفرخواست صادر کرده اند که در ایران زندگی می کند.آمریکا می گوید که منصور ارباب سیار در مکزیک با فردی که گمان می کرد یکی از اعضای کارتل زتاس است تماس گرفته بود.وی برنامه ترور سفیر عربستان سعودی در یک بمبگذاری و سپس بمبگذاری در سفارت های اسرائیل و عربستان سعودی را دنبال می کرد.آمریکا می گوید که عملیات پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در ماه مه آغاز شد.ماموران مخفی اف بی آی دو بار در شهر مرزی رینوسا در مکزیک با متهم دیدار کرده بودند.متهم در روز ۲۸ سپتامبر از راه آلمان ایران را به قصد مکزیک ترک کرد اما از ورود وی به کشور خودداری و به آمریکا فرستاده شد که در شهر نیویورک دستگیر شد.ایران از سال ۱۹۸۴ میلادی در فهرست کشورهای حامی تروریسم آمریکا قرار داشته است.ایران اتهام حمایت از گروه های تروریستی را بی اساس می داند.

دیکتاتوری آخوندی طبق معمول با وارون جلوه دادن حقایق در این رابطه اعلام کرد که این خبر تبلیغات رسانه های آمریکایی علیه ایران است و در هراس از عواقب این افشاگری با دروغپردازی های شیوه آخوندی نوشت: ”یک منبع خبری فاش ساخت؟! سناریوی جدید خبری تبلیغاتی آمریکا علیه ایران!

تهران- خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دقایقی پیش از یک منبع خبری آمریکا کسب اطلاع کرد دولت آمریکا سرگرم طراحی سناریوی جدید خبری تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران است.
محور این سناریو قصدحمله یک ایرانی به نام منصور ارباب سیار ۵۶ ساله به سفارت عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در واشنگتن است.
در این سناریو اینگونه طراحی شده است که مقامات آمریکایی مدعی می شوند ارباب سیار از دولت تهران دستور گرفته است.
مقامات یادشده همچنین ادعا کرده اند ارباب سیار درملاقاتی که تیرماه امسال با پلیس مخفی آمریکا داشته پیشنهاد پرداخت پول در ازای اقدام تروریستی را مطرح کرده است.
منبع خبری یادشده افزود دولت آمریکا قرار است در این خصوص بیانیه رسمی صادر کند.“

رژیم آخوندی دیده است که هم عملیات تروریستی آن شکست خورده و هم مزدورانش دستگیر شده اند برای بدر بردن خود از عواقب آن، سریعا موضعگیری کرده و خود را از این موضوع مبرا کرده است غافل از اینکه عواقب این گونه اعمال تروریستی رژیم دامن او را خواهد گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر