۱۳۹۰ مهر ۲۶, سه‌شنبه

رژیم آخوندی مجاهدین را عامل توطئه تروریستی در آمریکا میداند"طنز سال"


هذیان گویی های رژیم آخوندی بعد از افشای توطئه تروریستی اش در آمریکا

دوشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۰ / ۱۷ اکتبر ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

طرح عملیات تروریستی رژیم آخوندی علیه سفیر عربستان سعودی در آمریکا، صرف نظر از اهداف خبیثانه ای که داشت، عبور از مرز سرخهای بین المللی و به نوشته برخی رسانه ها به منزله خودکشی سیاسی رژیم و یا اعلام جنگ با آمریکا بود. به خصوص که این توطئه تروریستی توسط آمریکا از ماهها قبل شناسایی و تعقیب شده است و تمامی تماسها و ارتباطات و مراودات تروریستها یا ضبط شده و یا مستند شده است. هیچ چیز قابل انکاری وجود ندارد و بهانه قابل توجیهی باقی نگذاشته است.

غافلگیر شدن و شوکه شدن رژیم بخاطر این افشاگری چنان بود که رژیم را به هذیان گویی انداخت . از یکسو تلاش کرد که نقش رهبری نظام! و سپاه قدس را در این عملیات تروریستی را انکار کند و از سوی دیگر تمامی ماموران، مزدوران یا لابیهای تحلیگر خود را در همه جا مامور توجیه و در بردن رژیم بویژه سپاه قدس و شخص علی خامنه ای از این توطئه تروریستی نماید. بدنبال شکست این توطئه تروریستی و افشای آن در روز ۹۰.۷.۱۹، وزارت اطلاعات رژیم و سپاه پاسداران خامنه ای خط و ربط این توجیهات را دادند و ارگانهای آنها مانند خبرگزاری مهر و خبرگزاری پارس و .... این رهنمودها را با دروغبافی و شایعه پراکنی آخوندی طی مقالاتی منتشر کردند (مانند مقاله خبرگزاری مهر ۹۰.۷.۲۰ با عنوان «یک تیر و دو نشان واشنگتن علیه تهران») و سپس ماموران و مزدبگیرانش بویژه در نایاک با بافندگی و ریسندگی خاص خود آنها را بازنشخوار کردند و تلاش نمودند بگویند که عملیات تروریستی سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس پیچیده تر از اینها است . باند نایاک و تریتا پارسی که همیشه ماموریت توجیه جنایات رژیم و کارهای تروریستی و نقض حقوق بشر آن را بر عهده دارند پیام حرفشان آن است که تروریستهای تحت امر ولی فقیه پیجیده تر از آن هستند که عملیاتی به این سادگی را طراحی کنند که سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی آمریکا بتوانند به این سادگی آن را کشف کنند. آنها بفرموده مدعی بودند که گزارشات ارگانهای اطلاعاتی و امنیتی و دادگستری آمریکا نشان میدهد که این طرحها بسیار ساده بوده و کار سپاه قدس علی خامنه ای نیست. مزدورانی مانند تریتا پارسی و رضا مرعشی در هافینگتن پست به توجیه این توطئه و در بردن سپاه قدس و سران رژیم از این طرح تروریستی پرداختند و رسول نفیسی یکی از این قلم به مزدان رسوا در گفتگو با خبرگزاری فرانسه نقش رهبران ایران و سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس در این توطئه تروریستی را زیر سئوال برد و دلیل خود را سادگی طرح تروریستی شکست خورده اعلام کرد . همان یاوه هایی که خبرگزاری مهر اعلام کرده بود.
غافل از اینکه اولا همه ارتباطات و اسناد این توطئه تروریستی در دست ارگانهای کشف کننده موجود است و قابل پرده پوشی و توجیه نیست. ثانیا – عاملان دستگیر شده همه اطلاعات خود را رو کرده اند و ثالثا - این اقدام ماموران و مزدبگیران و لابیهای رژیم تحت هر پوشی که وارد صحنه شوند(استاد دانشگاه ، تحلیلگر سیاسی ، عضو نایاک) تنها و تنها دست خود را رو میکنند، رابطه خود با رژیم جنایتکار و پدر خوانده تروریسم را بر ملا می سازند و درحقیقت اقدام به خودزنی کرده و خویشتن را افشا نموده اند. ولی چه کنند که در این شرایط وانفسای رژیم برای این مزدوران و ماموران و مشاطه گران رژیم جز خود زنی راه دیگری باقی نمانده و باید تقاص مواجبی را که گرفته اند پس بدهند و آنچه را که خورده اند بالا بیاورند.
یکی از دیگر هذیانهای جدید رژیم که پریروز از ذهن هذیان گویان و یاوه بافان وزارت اطلاعات گذشته و در خبرگزاری مهر وابسته به وزارت اطلاعات به تاریخ ۹۰.۷.۲۰ در همان مقاله ی بالا بهم بافته شد این بود که«برخی منابع از ارتباطات پیچیده فرد دستگیر شده درآمریکا با گروهک منافقین خبر داده اند. بر این اساس محتمل است که گروهک منافقین طراح این عملیات ساختگی و سپس افشای نمایشی آن با هدف بهره برداری سیاسی علیه ایران باشند». وزارت اطلاعات رژیم تلاش کرده است تا رهنمود خود را به گوش ماموران و مزدبگیران ایرانی و یا لابیهای خارجی رژیم برساند و این قلم به مزدها به وظیفه خود در خدمت به رژیم و دربردن شخص علی خامنه ای از عواقب توطئه تروریستی اش قیام کنند. شما میتوانید در رسانه ها دنبال کنید و شاهد باشید تا قلم به مزدان را بیشتر بشناسید و مامور و معذور بودن آنها را در برابر هر هذیان و یاوه ای که رژیم آخوندی بهم ببافد ببینید.
قابل توجه است که در شرایطی که افلاس و درماندگی رژیم آن را به ورطه ای انداخته است که بالاجبار با این گونه عملیات تروریستی دست به خودکشی سیاسی میزند پر واضح است که هر مزدور و ماموری نیز ناچار است با خود زنی دست خود را رو کند و ماهیت خود را برملا سازد.
علاوه بر این ماموران، برخی از لابیهای مفلوک و مماشاتگران زبون نیز در روزهای اخیر تلاش کرده اند ، حالا که نمیتوانند سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس را از طراحی و اجرای این عملیات تروریستی در خاک آمریکا در ببرند، مدعی شوند که این سپاه وابسته به گماشته ولی فقیه احمدی نژاد است. شاید بتوانند خامنه را در ببرند و ولی فقیه طلسم شکسته و در حال غرق شدن را نجات دهند، این ها دیگر از همه جا بی خبرند که سپاه ارگانی است که زیر نظر و فرمان مستقیم ولی فقیه ارتجاع است و علی خامنه ای سلطه مطلق بر آن دارد . هنوز چند روزی بیشتر از مصاحبه محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران نگذشته است که گفت «سپاه بازوی توانمند مسلح و غیر مسلح رهبری است ... ماموریت های سپاه محدود به عرصه های نظامی ، دفاعی، امنیتی نیست و .... مقام معظم رهبری هیچگونه محدودیتی را برای سپاه در انجام ماموریت قائل نشده اند» (سایت انتخاب ۱۶مهر۹۰ ). سرکرده سپاه تصریح میکند که سپاه گوش به فرمان ولی فقیه ارتجاع است و مجری دستورات او است،
از سوی دیگر هیچ عملیات تروریستی تا از شورای عالی امنیت رژیم آخوندی نگذرد به اجرا در نمیآید . در این شورا که به ریاست علی خامنه ای و با حضور دیگر مقامات بالای رژیم مانند احمدی نژاد برگزار می شود تصمیم به اجرای اینگونه عملیات تروریستی گرفته می شود و دستور اجرای آن صادر می شود و با فرمان خامنه ای عملی میگردد. این سفیهان توجیه گر نمیدانند که نمیشود سپاه قدس بدون فرمان شخص خامنه ای دست به چنین عملیات تروریستی بویژه در خارج کشور بزند . آنها با این توجیهات سفیهانه و مزدورانه خود عرض خود میبرند و آب در هاون میکوبند و خود را رسوا میکنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر