۱۳۹۰ مهر ۲۶, سه‌شنبه

یادآوری چند عملیات تروریستی رژیم در خارج از کشور (قابل توجه آن دسته از مزدورانی که منکر تروریست بودن این رژیم فاشیستی هستند)

لیست برخی از عملیات تروریستی رژیم آخوندی در خارج از کشور
برج خوبر در عربستان که توسط تروریستهای اعزامی رژیم آخوندی منفجر شد- آرشیو
برج خوبر در عربستان که توسط تروریستهای اعزامی رژیم آخوندی منفجر شد- آرشیو
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
افشای توطئه رژیم آخوندی در واشنگتن، بار دیگر برخی از پرونده‌های تروریستی این رژیم در سالهای گذشته را مطرح کرده است. شماری از مقامهای آمریکایی بر این اعتقادند که اگر آمریکا در قبال اعمال تروریستی رژیم ایران در سالهای گذشته قاطعانه ایستاده بود این رژیم این میزان جری و گستاخ نمی‌شد که برای عملیات بزرگ تروریستی در واشنگتن طراحی کند.

عملیات بزرگ تروریستی رژیم از سال ۱۹۸۳با انفجاری در بیروت لبنان شروع شد. این عملیات ۶۳کشته بر جای گذاشت که ۱۷تن از آنها آمریکایی بودند.

در بیست‌و سوم اکتبر همان سال ۱کامیون حامل ۶۶۰۰کیلوگرم تی.ان.تی مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت را منفجر کرد که ۲۴۱سرباز و ملوان و تفنگدار آمریکایی کشته شدند و بیش از ۱۰۰نفر مجروح شدند.

در دوازدهم دسامبر سال ۱۹۸۳، یک عملیات تروریستی در سفارت آمریکا در کویت صورت گرفت که ۶نفر کشته شدند و بیش از ۸۰نفر مجروح شدند. حزب‌الدعوه نوری مالکی متهم اصلی این عملیات تروریستی بود.

در هفدهم مارس سال ۱۹۹۲، یک کامیون انفجاری، سفارت اسراییل در بوئنوس‌آیرس در آرژانتین را هدف قرار داد. در این عملیات ۲۹نفر کشته شدند و ۲۴۱نفر مجروح شدند.

در بیستم سپتامبر سال ۱۹۹۴، آمیا مرکز همیاری یهودیان، در بوئنوس‌آیرس در آرژانتین هدف بمب‌گذاری قرار گرفت. ۸۵تن کشته و حدود ۳۰۰تن زخمی ‌شدند.

در سال ۱۹۹۶هم یک کامیون حامل مواد منفجره در مجتمع مسکونی ارتش آمریکا در برجهای «خبر» عربستان سعودی منفجر شد. ۱۹آمریکایی کشته و ۳۷۲تن زخمی‌شدند.

لوئیس فری رئیس وقت اف.بی.آی اعلام کرد که سپاه پاسداران در این عملیات دست داشته است. اما نه این عملیات و نه سلسله عملیات قبلی که اسناد و مدارک محکم برای اثبات دست داشتن رژیم ایران در آنها وجود داشت، توسط دولتهای وقت آمریکا دنبال نشد و از جنایات تروریستی آخوندها چشم‌پوشی شد. این نتیجه سیاست مماشات در قبال فاشیسم مذهبی بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر