۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

منافقين قديمي تر سرقفلي سكولاريسم را از آن خود مي دانند (خبر ويژه)

گروهك تروريستي منافقين اعلام كرد پيشگام تلاش براي جدايي دين از سياست و برقراري حكومت سكولار در ايران به ويژه از 27 سال پيش بوده است. اين موضع از آن جهت جالب توجه است كه برخي گروهك ها و احزاب فعال در فتنه سبز تلاش كرده اند پيگيري پروژه آمريكايي-صهيونيستي سكولاريسم را امري جديد و ابداعي از سوي خود معرفي كنند.
به گزارش «سكولاريسم نو» كريم قصيم عضو گروهك رجوي با ارسال نامه اي به اين سايت تصريح كرد شوراي مقاومت ملي در 21 آبان 1364 بيانيه اي به امضاي رجوي صادر و در آن بر لزوم سكولاريسم و جدايي دين از سياست تاكيد كرده است.
بنابراين گزارش، طرح مذكور رسماً در مركزيت گروهك تروريستي منافقين به اتفاق آرا به تصويب رسيده است.
شايان ذكر است سناريوي جدا كردن دين از سياست و غيرديني كردن سياست نه تنها ريشه استعماري دارد و مثلث انگليس، صهيونيسم و آمريكا، آن را در طول دهه ها پيگيري كرده اند، بلكه اين سناريوي ضدديني ريشه اي كهن تر نيز دارد و ريشه هاي عميق تر آن را بايد در سياست اموي و سپس عباسي جست وجو كرد كه كوشيدند دين را به انزوا بكشانند و سياست را از مقيدات و چارچوب هاي ديني تهي كنند.
برخي افراطيون مدعي اصلاح طلبي كه به ويژه پس از انتخابات در فتنه سبز به ايفاي نقش پرداختند، سعي كرده اند با ژست روشنفكري خود را كاشف و مبدع سكولاريسم معرفي كنند. آنها تا مرز حذف اسلام از جمهوري اسلامي پيش رفتند اما پس از مشاهده موج توفنده اعتراض هاي مردمي به ويژه در ماه هاي اخير، از اين موضع عقب نشيني كردند و مدعي شدند كسان ديگري بوده اند كه شعار جمهوري غيراسلامي سر مي داده اند.
در بر گرفته شده ازوبلاگ مهر ایران.
منبع خبر کیهان آخوندی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر