۱۳۸۸ اسفند ۱, شنبه

به دنبال انتشار گزارش اخير آژانس، رييسجمهور برگزيده مقاومت خواستار يك اقدام قاطع بينالمللى عليه رژيم آخوندى شد
مريم رجوي- رئيس جمهور برگزيده مقاومت
مريم رجوي- رئيس جمهور برگزيده مقاومت
خانم مريم رجوى، رئيسجمهور برگزيده مقاومت ايران، گزارش اخير آژانس بينالمللى انرژى اتمى را، كه نسبت به ابعاد نظامى پروژههاى اتمى رژيم آخوندها، فعاليتهاى مرتبط با ساخت كلاهكهاى جنگى و چاشنيهاى اتمى، تكنولوژى انفجار اتمى، نقض مستمر قطعنامه‌هاى شوراى امنيت و شوراى حكام آژانس از جمله در تأسيسات قم و نظنز و دارخوين و اراك، درگير بودن ارگانهاى نظامى رژيم در پروژههاى اتمى و پاسخ ندادن به سؤالات آژانس و اعمال محدوديت در انجام وظيفه آن، ابراز نگرانى مىكند، بهعنوان زنگ خطرى براى جامعه جهانى توصيف كرد كه يك سياست و عكسالعمل قاطع بينالمللى را ايجاب مىكند.

خانم رجوى ضمن استقبال از گزارش جديد، خواستار انتشار همه اطلاعات مربوط به پروژه اتمى ملايان بدون هرگونه ملاحظه سياسى شد و گفت:
«اكثر مواد گزارش، دادههايى است كه مقاومت در سالهاى گذشته و بهخصوص از 1381 به اينسو افشا كرده است. اما سياست استمالت از ملايان، باعث شد تا بهجاى تحريم و قاطعيت، پاسخ اين گردنكشيها، با امتياز و جايزه داده شود و زمان و امكانات لازم براى تكميل پروژههاى اتمى در اختيار فاشسيم دينى حاكم قرار گيرد. در چارچوب همين سياست بسيارى از قدرتها يا ارگانهاى مسئول بينالمللى آگاهانه يا نا آگاهانه، درصدد كوچك جلوه دادن ابعاد پروژههاى اتمى رژيم بر آمده يا مدعى شدند جنبههاى تسليحاتى آن متوقف شده است.»

رئيسجمهور برگزيده مقاومت خاطرنشان ساخت: «اولين قدم فورى و ضرورى براى جلوگيرى از دستيابى ملايان به بمب اتمى، اعمال تحريمهاى همه جانبه تسليحاتى، نفتى، تكنولوژيك و ديپلوماتيك است، اما از آن‌جايى كه رژيم قرون وسطايى و متزلزل آخوندها دستيابى به سلاح اتمى را لازمه بقاى خود مىداند، هرگز از اين پروژهها دست برنخواهد داشت. لذا راهحل نهايى، خلاصى منطقه و جهان از كابوس بنيادگرايان مجهز به بمب اتمى، تغيير دموكراتيك در ايران، به دست مردم و مقاومت است. قيام سراسرى مردم ايران در ماههاى اخير نشان داده است كه اين تغيير در دسترس است. بيطرفى قدرتهاى خارجى، يعنى امداد نرساندن به رژيم در تجارت و سياست و برداشتن موانعى مانند برچسب تروريستى، كه به درخواست ملايان حاكم در مقابل مقاومت گذاشتهاند، بدون شك روند اين تغيير محتوم را تسريع مىكند.»
منبع خبر سایت مجاهدین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر