۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

يونايتدپرس:
لرد تارسم كينگ: رژيم ايران نشان داد كه بيش از همه، از مجاهدين خلق وحشت دارد
مجاهدين خلق,تجلي آرمان أزاديخواهي مردم ايران
مجاهدين خلق,تجلي آرمان أزاديخواهي مردم ايران
لرد تارسم كينگ عضو مجلس اعيان انگلستان طى مقالهيى كه خبرگزارى يونايتدپرس منشتر كرد، نوشت: رژيم ايران نشان داده است كه بيش از همه از مجاهدين خلق در بيم و هراس است.
عضو مجلس اعيان انگلستان در مقاله خود در يونايتدپرس افزود: «رژيم ايران همه‌ساله با نمايشى از قدرت، سالگرد انقلاب را جشن مى‌گرفته اما امسال بنظر مى‌رسد كه كاملاًًًً متفاوت بوده است… اما آن زمان كسى تصور نمى‌كرد كه 12ماه بعد، اين رژيم با تظاهرات گسترده ضدحكومتى آن هم در سالگرد انقلاب مواجه گردد كه بنيادهاى آن را لرزانده است… تاجايى كه نجواها در ميان جنبش اپوزيسيون حاكيست، اين اعتراضها، هسته مركزى اين رژيم را، فراتر از ترميم تكان خواهد داد».

لرد تارسم كينگ وحشت و اضطراب سرمداران رژيم را از قيام مردم ايران مورد توجه قرار داد و افزود: «نگرانيهاى مشابهى در ميان رهبرى رژيم ايران هست كه؛ اين نجواها ممكن است به واقعيت بپيوندند و نقطه عطفى بعد از اين 31سال ايجاد كنند كه شاخص آغاز پايان آن باشد…

لرد كينگ در مقاله خود افزود: مردم ايران در تظاهرات اخير نشان داده‌اند كه خواهان پايان دادن به اين رژيم هستند، ديگر ترسى از اين رژيم يا تدابير سركوبگرانه‌اش ندارند. مرگ اكنون براى اعتراض كنندگان ايرانى بهايى است كه آنها براى آزادى و دموكراسى مى‌دهند.

عضو مجلس اعيان انگلستان، خطاب به رهبران كشورهاى جهان نوشت: اكنون رهبران جهان بايد بهطور علنى حمايت خود از خواستهاى دموكراتيك مردم ايران را اعلام كنند و اعدام حاميان سازمان مجاهدين خلق در ايران را محكوم كنند. مردم ايران خود قادرند تغيير دموكراتيك را در ايران محقق كنند. اكنون به جاى مشروعيت دادن به رهبرى رژيم ايران با ادامه ديالوگ و ديپلوماسى، ما بايد به روابط با رژيم ايران خاتمه بدهيم و در عوض با آينده واقعى ايران، مردم ايران و جنبش اپوزيسيون آن رابطه برقرار كنيم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر