۱۳۹۰ آبان ۲۲, یکشنبه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران"انفجارهای قرارگاه موشکی سپاه پاسداران"

پاسدار سرلشگر حسن مقدم بالاترین و قدیمی ترین فرمانده موشکی ملایان

یک‌شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۰ / ۱۳ نوامبر ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

پاسدار سرلشگر حسن مقدم بالاترین و قدیمی ترین فرمانده موشکی ملایان که در چین و کره شمالی آموزش دیده بود در انفجارمرکز موشکی پاسداران کشته شد.

پاسدار سرلشگر حسن تهرانی مقدم، بالاترین و قدیمی ترین سرکرده نیروی موشکی رژیم ملایان در شمار کشته شدگان انفجارهای مهیب دیروز در انبار موشک های سپاه پاسداران در ملارد در غرب تهران بود. سپاه پاسداران اعلام کرد سرلشگر مقدم «در زمان انفجار برای امور پژوهشی در محل حادثه حضور داشت...». حضور مقدم در محل انفجار در روز شنبه بخاطر انتقال و آماده سازی موشکها در جای دیگری بوده است.
بدنبال انتشار گزارش اخیر آژانس بین المللی اتمی و مطرح شدن گزینه نظامی در برخورد با پروژه بمب سازی رژیم آخوندی در محافل بین المللی، خامنه ای وحشتزده و عجولانه به مقدم بعنوان بالاترین مقام موشکی رژیم دستور داد سریعاً به جابجایی و آماده سازی موشک ها در مکانهای دیگر مبادرت کند. دو روز قبل از این انفجارها، خامنه ای در ۱۹آبان در دانشگاه افسری ملایان آمریکا و همپیمانانش را تهدید کرد که «باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشتهای پولادین کنند».
پاسدار مقدم ۳۰سال پیش وارد نیروی موشکی سپاه پاسداران شد و در سال۱۳۶۴ فرماندهی آن را بعهده گرفت. او دوره های متعدد آموزش موشکها را در چین و کره شمالی گذرانده بود و فرماندهی تهاجمات موشکی رژیم آخوندی به قرارگاه اشرف را در ۱۵ آبان ۱۳۷۳، ۲۰ خرداد ۱۳۷۸ و ۲۹ فروردین ۱۳۸۰ بر عهده داشت.
مقدم از ۵سال پیش بعنوان «مدیر عامل سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» معرفی میشد که نام مستعار قسمتهای موشکی و اتمی وزارت دفاع ملایان است.
مقدم در اردیبهشت۱۳۸۱ نمونه اولیه موشک «شهاب۴» را در ۸۰کیلومتری شهر سمنان برای نخستین بار آزمایش کرد. پس از تکمیل این موشک، دو سال و نیم بعد روزنامه ایران در ۵ شهریور ۸۳ این موشک را یک موشک «سه مرحله ای» و «فوق مدرن» توصیف کرد که با سوخت جامد عمل می کند و بُرد آن از ۱۹۰۰ تا ۳۰۰۰کیلومتر میتواند باشد.
موشک های اسکاد-بی در خرداد۷۸ از پادگان منتظری در کرمانشاه به جانب اشرف شلیک شد. متعاقباً آقای محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در بُن در ۱۶ژوئن ۱۹۹۹ فاش کرد که نیروی موشکی سپاه تحت فرماندهی پاسدار مقدم دارای سه تیپ موشکی به نامهای الحدید، ذوالفقار و توحید است که هر یک از آنها ۹سکوی پرتاب موشک دارد. بودجهٌ پروژهٌ موشکی رژیم در دهه۹۰ میلادی بیش از یک و نیم میلیارد دلار بوده است. حسن مقدم فرمانده موشکی سپاه ارتباطات ویژه یی با شخص خامنه ای دارد و در بسیاری از جلسات شورایعالی امنیت رژیم ملایان شرکت میکند.

در مورد انفجارهای روز گذشته درمرکز موشکی سپاه پاسداران، باید توجه کرد که بی دقتی، درهم ریختگی و کار غیر حرفه ای، از ویژگی های شناخته شده پاسداران آخوندهاست. این امر در انفجار بوئنوس آیرس و در طرح انفجار رستوران و ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن و در جریان جنگ ۸ساله ایران و عراق بارها آزموده شده است.
لازم به یادآوری است که رژیم ملایان بعضاً به طرز مسخره و شتابان جنایت ها و اقدامات خود را به مجاهدین و در مرحله بعد به آمریکا یا اسرائیل نسبت میدهد. رژیم در تو‌طئه تروریستی اخیر در واشنگتن پای سازمان مجاهدین خلق ایران را به میان کشید تا از آن بهانه و حربه ای برای خارج نکردن مجاهدین از لیست وزارتخارجه آمریکا بسازد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۲آبان ۱۳۹۰ (۱۳نوامبر۲۰۱۱)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر