۱۳۹۰ آذر ۸, سه‌شنبه

دیکتاتور به پایان سلام کن!


آخرین مهملات دیکتاتورها. دیکتاتور به پایان سلام کن!

سه‌شنبه، ۰۸ آذر ۱۳۹۰ / ۲۹ نوامبر ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

گویی که همه ی دیکتاتورها در یک مکتب درس خوانده اند. گوی که همگی یک کتاب را امتحان داده اند. گویی که آخرین درسی که به شیطان پس داده اند و حتی سوالات آخرین امتحانشان یکی بوده. یک دسته سوال مشترک. و جالبتر اینکه همه ی دیکتاتورها فقط وقتی به آخر خط میرسند این حرفها را می زنند. دیکتاتور وقتی در آن بالا نشسته حرفهای خدا گونه میزند. وقتی گزمه هایش هر نفسی را در سینه خفه می کنند و هر زبانی را از ته می برند او خدا گونه حرف می زند. یا روح خداست و یا سایه خدا و گاهی وقتها هم خود خدا. در توهم پراکنی کم نمی آورند. در این دوران بهار عربی که تا به حال بافرارسیدنش شکوفه های آزادی در چهار کشور دمیده و در سوریه و ایران هم بوی بهار به مشام میرسد، این اشتراک زبان دیکتاتورها را مردم کشورهای عربی و خاور میانه به وضوح تجربه کردند.
همه مخالفتها و تظاهرات مردم توطئه های دشمنان زبون است. من اگر بروم کشور تجزیه خواهد شد. من اگر بروم جنگ داخلی خواهد شد. من اگر بروم کشور به عقب برمیگردد. مخالفین من موش و سوسک و مار و ملخ هستند. هیچ نیرویی را در جهان یارای مقابله با من و نیروهای جان برکفم نیست. مخالفین من از آنسوی مرز آمده اند.......
دیکتاتورِ ما اما، حرفهایش را با گلوی کارگزاران و امام جمعه ها و نوچه ها و چماقدارانش می زند.
خبرگزاری فارس در ۲۶ آبان گزارش کرده است که سرپاسدار نقدی که بزرگ چماقداران دستگاه ولایت فقیه است گفته است:
آمریکا اگردست از پا خطا کند کمترین بهایی که می پردازد، محو رژیم صهیونیستی و آزادی قدس است.
که گویی فراموش کرده است که خمینی گفت "راه قدس از کربلام می گذرد"!. و شاید هم که با همدستی نوری مالکی از همان کربلا قدس را آزاد کنند!
از سوی دیگر به گزارش ایسنا از بوشهر، احمد وحیدى وزیر دفاع خامنه ای در رزمایش ۵۰ هزارى نفرى فداییان انقلابى جهان اسلام در بوشهر اظهار داشت: دشمن باید به این سئوال پاسخ دهد که در صورت حمله به ایران خود را براى چه مدت نبرد و چه میزان غرق شدن ناوها و کشتى‌هاى خود آماده کرده است . رژیم صهیونیستى براى چه تهدید مى‌کند، خود را براى چند هزار موشک آماده کرده ۱۰ هزار، ۲۰ هزار، ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار،۱۵۰ هزار و یا بیشتر؟
که مدل دیگری از همان شعاری است که در نماز جمعه میدهند:
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد/ ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد!
همچنین به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس در تاریخ ۰۱ آذر۱۳۹۰ سرپاسدار محمد باقری، به اصطلاح معاون اطلاعات و عملیات ستاد‌کل نیروهای مسلح که به مناسبت هفته بسیج در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود، طی سخنانی گفت:
رهبر معظم انقلاب اخیراً فرمودند که مقابل تهدید، تهدید می‌کنیم و این به‌معنای تجدید‌نظر در استراتژی دفاعی ملت ایران است.
و این یعنی که ما در قدرتیم و بر اوضاع مسلط و تا میتوانیم تروریسم و بنیاد گرایی صادر می کنیم. ‌‌باقری بر همین اساس تصریح کرد که خمینی در ۵ آذر ۵۸ در اوج حرکت فتنه‌ها و توطئه‌ها برای از بین بردن انقلاب و خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام ملی کشور، فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را صادر کرد.
با توجه به اینکه در این سالها نیروی بسیج که حالا به ساندیس خورها و لباس شخصیها معروف شده اند در سرکوب اعتراضات مخالفین و دیگر اندیشان نقش اساسی داشته اند به خوبی میتوان فهمید که "خدشه دار کردن وحدت و انسجام ملی کشور" که به زبان دیگر همان "تجزیه کشور" است، برای خمینی و خامنه ای چگونه بهانه ای شده برای سرکوب مخالفین و دگر اندیشان و اعمال اختناق بیشتر. و حالا که جنگ گرگها برای تصاحب لقمه بزرگتری از قدرت به مرحله بحرانی رسیده، برای "خدشه دار نشدن انسجام ملی!" باید سرمایه های ملی را صرف صدوربنیادگرایی بکنند تا نیروهایی که حالا دیگر هزار شقه شده اند فرصت پرداختن به درگیریهای داخلی را نداشته باشند.
ظاهرا دیکتاتور ما تلاش می کند پیچیده تر از همتایانش عمل کند. اما پایان راه برای همه یکسان است. سقوطی پرشتاب و پاشیدنی مفتضحانه. دیکتاتور به پایان سلام کن!
الف . آرامی
۷ آذر ۱۳۹۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر