۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه

رمز ماندگاری اشرف و شهادت دشمن

دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۸۹ / ۱۷ ژانویه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

رسانه های ولی فقیه این روزها برای پاسخ دادن به این سوال که چرا مزدوران رژیم در عراق،
به رغم برخورداری از همه گونه امکانات دولتی و
به رغم حمایت بی دریغ آخوندها،
به رغم خدمات ۲۴ ساعته مزدوران وزارت اطلاعات تحت عنوان خانواده ها،
به رغم به کارگیری شکنجه ۲۴ساعته از طریق بمباران صوتی،
به رغم محاصره و ایجاد محدودیت غذایی و دارو و درمان
و ...
نتوانستند مجاهدین ساکن اشرف را از سرجایشان تکان بدهند، هر رطب و یابسی را به هم بافته اند. محور اصلی توجیهاتی که رسانه های ولی فقیه صفحات بسیاری برای جا انداختن آن سیاه می کردند این بود که «دولت عراق تمام تلاش خود را برای اخراج مجاهدین انجام داده ولی آمریکایی ها مانع از اخراج آنها هستند»!
خبرگزاری حکومتی مهر ۱۹ دیماه: به نقل از یکی از مزدوران عراقی رژیم نوشت: «آمریکا مانع اصلی در برابر اخراج منافقین از عراق است».

این خبرگزاری افزود: «آمریکا به دولت عراق برای اخراج نکردن منافقین فشار می آورد. وجود این گروهک در مرزهای ایران در خدمت طرحهای آمریکا، اما به زیان عراقی هاست، زیرا قانون اساسی عراق به طور آشکار مخالف حضور سازمانهای تروریستی بوده و حمله از خاک این کشور به کشورهای همسایه را منع کرده است. حضور این گروهک نقض آشکار قانون اساسی عراق است، اما ابزار مناسبی برای اجرای طرحهای آمریکا به شمار می رود. ضعف دولت عراق و تعاملات سیاسی داخلی مانع مقاومت دربرابر فشارهای آمریکاست».
اما روز یکشنبه ۲۶ دیماه، رسانه های حکومتی رنجنامه ای از ولی فقیه نظام را به صورت یک بخشنامه کلیشه ای منتشر کردند که حرفهای قبلی در باره اینکه آمریکا مانع از اخراج مجاهدین است را به فراموشی سپرده و از زاویه ای دیگر به این موضوع پرداخته اند، که حاوی نکات عبرت آموزی است!

به بخشهایی از این بخشنامه که روز یکشنبه توسط سایت وزارت اطلاعات موسوم به هابیلیان منتشر شده و بقیه رسانه های حکومتی از جمله سایت بازتاب، متعلق به سرکرده پیشین سپاه پاسداران و دبیر کنونی مصلحت نظام اقدام به بازنویسی آن کرده اند توجه کنید:

این بخشنامه با عنوان «منافقین ۲۰ نشریه علیه مردم عراق منتشر کرد»، می نویسد: «سرکرده گروهک تروریستی منافقین در طول سالهای اخیر با هدف ماندن در عراق، سرمایه‌گذاری زیادی در این کشور انجام داد و با حمایت تشکیلاتی و مادی، علاوه بر اپوزیسیون‌سازی برای مردم عراق، بیش از ۲۰ نشریه و گروه سیاسی- اجتماعی به راه انداخت تا دولت مطلوب او در عراق بر سرکار بیاید ... این هزینه‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای برای سرکرده این گروهک تروریستی داشت، چرا که علاوه بر تلاش برای شکست نوری المالکی ـ نخست‌وزیر عراق ـ در شرایط ویژه وقتی فشار برای باز کردن درب پادگان اشرف بالا می‌رود، این نشریه‌ها و گروههای ساختگی می‌توانند تحت عناوین حقوق‌بشری از او حمایت کنند. بر اساس این خبر، راه‌اندازی برخی خبرگزاری‌های نیمه رسمی، تعدادی رادیو و تلویزیون، گسترش و فعال کردن پایگاههایی در اردن، عربستان، کویت، امارات، پاکستان و رژیم صهیونیستی نیز در همین رابطه بود ضمن این‌که فعالیت‌های اروپایی و آمریکایی نیز در خدمت چنین سیاستی بود، به عبارتی نوک پیکان تمام تلاشهای منافقین به پادگان اشرف ختم می‌شد. این گزارش می‌افزاید: بیش از ۷۵ درصد هزینه‌های مادی و تشکیلاتی گروهک تروریستی منافقین در هشت سال گذشته صرف عراق شده است و در این رابطه سرکرده منافقین هزینه‌های کلانی متحمل شد تا بتواند مانع از متلاشی شدن پادگان اشرف شود و حمایت مادی و معنوی بازماندگان بعثی و عناصر وابسته به آمریکا، اردن و عربستان، درست در این رابطه بود ... سرکرده گروهک تروریستی منافقین به تازگی ادعا کرده حمایت واقعی ۹ میلیون عراقی را پشت سر خود دارد ...».

بعد از گذشت دوسال که از اعلام علنی و رسمی «قرارداد دوجانبه» برای اخراج مجاهدین از عراق، توسط خامنه ای در تلویزیون دولتی و در ملاقات با رئیس جمهور عراق، می گذرد، و بعد از دوسال محاصره کامل و محدودیت ورود مواد اصلی مورد نیاز، و حمله با تیر و تبر و استفاده از همه شیوه های شکنجه روانی و فیزیکی و .... اظهاراتی از این قبیل که مجاهدین برای نگهداشتن اشرف «سرمایه گزاری زیادی» کرده اند و «اپوزیسیون سازی توسط مجاهدین برای مردم عراق» و راه اندازی «بیش از ۲۰ نشریه و گروه سیاسی ـ اجتماعی» و «راه‌اندازی برخی خبرگزاری‌های نیمه رسمی، تعدادی رادیو و تلویزیون، گسترش و فعال کردن پایگاههایی در اردن، عربستان، کویت، امارات، پاکستان و رژیم صهیونیستی» تا تلاش برای «شکست نوری مالکی» و روی کار آوردن «دولت مطلوب در عراق» و این که: «نوک پیکان تمام تلاشهای مجاهدین به پادگان اشرف ختم می‌شد»، صرفنظر از تعابیر ابلهانه ای که در آن موج می زند، صرف بیان این اظهارات، بدون اشاره به اظهارات قبلی که «آمریکا مانع اصلی اخراج مجاهدین از عراق است»، نه تنها بیانگر عجز و استیصال ولی فقیه است، بلکه شهادتی است ـ توسط دشمن ـ به اصالت سیاست پایداری اشرف. اعترافی است آشکار، این که شکست طرحها و توطئه های رژیم، نه به خاطر ممانعت آمریکا، بلکه به خاطر رنج و شکنج مجاهدین و مقاومت و ایستادگی آنها در اشرف و در سراسر دنیا محقق شده است.

بله کنار گذاشتن این حرف که «آمریکا مانع اخراج مجاهدین است»، همین، اعترافی است به صحت منطق «کس نخارد ...» که از روز اول توسط آقای مسعود رجوی، رهبر این مقاومت به همه اعضا و یاران مقاومت آموزش داده شده و راهنمای عمل همه فعالیتهای مقاومت است.
این شهادتی است به پیروزی این منطق،
این پیروزی به همه اشرفیان و به همه یاران مقاومت گوارا باد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر