۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

واشینگتن تایمز: قانونگذاران اروپایی در پی گسترش تحریمات علیه ایران هستند

چهارشنبه، ۰۶ بهمن ۱۳۸۹ / ۲۶ ژانویه ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

واشينگتن تايمز: قانونگذاران اروپايي در پي گسترش تحريمات عليه ايران هستند

بروکسل، ۲۵ژانویه ۲۰۱۱- روز سه‌شنبه، به‌دنبال شکست گفتگو بر سر راهبرد اتمی ایران، قانونگذاران اتحادیه اروپا بر روی رئیس دیپلماسی این اتحادیه فشار آورند تا تحریمات علیه تهران را تشدید کند.

بعد از این‌که کاترین اشتون، نماینده ارشد اتحادیه اروپا، ”هفته گذشته استانبول را با دست خالی ترک کرد”، استراون استیونسون محافظه‌کار اسکاتلندی، از اتحادیه اروپا خواست، ”تحریمات سخت‌تری علیه این رژیم روحانی، به‌خاطر نقض شدید حقوق‌بشر، تلاش مستمر برای کسب تسلیحات اتمی، و صدور تروریسم، اعمال کند ”.
بعد از این‌که او و آلخو ویدال کوآدراس، نماینده بلندپایه پارلمان اروپا، به همراه سایرین، با چهره‌های اپوزیسیون ایران در بروکسل و حامیان آمریکایی یک جنبش اپوزیسیون ایرانی ملاقات کردند، (آلخو ویدال کوآدراس) افزود، خط مشی ”نرم” کنونی برای گفتگو میان قدرتهای غربی و تهران، تنها اثبات می‌کند که این خط مشی، ”بیهوده ”است.
این فراخوان در حالی داده می‌شود که دیپلماتها و تحلیلگران در پی آن هستند که آیا، بعد از آخرین دور گفتگوها میان قدرتهای جهان، که هفته گذشته در استانبول شکست خورد، باید تحریمات تازه‌یی توسط غرب علیه ایران اعمال شود یا نه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر