۱۳۹۰ دی ۱۷, شنبه

گزارش تحقیقاتی از سوی مرکز بین‌المللی مطالعات در مورد تروریسم به ریاست ایوبونه

جمعه، ۱۶ دی ۱۳۹۰ / ۰۶ ژانویه ۲۰۱۲
AddThis Social Bookmark Button

انتشار یک گزارش تحقیقاتی از سوی مرکز بین‌المللی مطالعات در مورد تروریسم به ریاست ایوبونه، پیرامون کارزار فریبکاری و اطلاعات گمراه کننده توسط رژیم آخوندی، و شکست بزرگ آن دربرابر مجاهدین و مقاومت ایران،

مرکز بین‌المللی تحقیقات و مطالعات در مورد تروریسم به ریاست ایو بونه، رئیس پیشین سازمان اطلاعات فرانسه، گزارشی با عنوان« فراموشی بهار- افسانه ها در مورد مقاومت ایران» درباره کارزار فریبکاری و اطلاعات گمراه کننده توسط رژیم آخوندی و شکست بزرگ آن دربرابر مجاهدین و مقاومت ایران منتشر کرد.
دراین گزارش درباره ویژگیهای مافیای اطلاعات آخوندها آمده است: «دروغ‌پردازی تبدیل به ماهیت وزارت اطلاعات رژیم ایران شده است. این رژیم هم استاد سمپاشی است، و هم استاد تکیه بر اشتباهات و همدستی طرف معامله هایش درکشورهای غربی. به عنوان مثال،در نیمه اول سال ۲۰۰۳، مقامات آمریکایی و فرانسوی به اقداماتی علیه مجاهدین ومقاومت ایران درعراق و درفرانسه دست زدند،که توسط واواک تدارک دیده شده بود. اما در هر دو مورد، مانور رژیم ایران در برابر اصول دولت قانون و جدیت ارگانهای حکومتی، با بن‌بست مواجه شد و نهایتا به شکستی انجامید که در سالهای بعد به حذف نام سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست اتحادیه اروپا و به صدور حکم قضات فرانسوی مبنی بر لغو اتهام تروریستی در پرونده ۱۷ژوئن منجر گردید».
ایو بونه اضافه می کند:«حکم منع تعقیبی که در ۱۱ می ۲۰۱۱ توسط قضات فرانسوی صادر شد، از این جهت پر معناست که نقطه پایانی می‌گذارد بر سریال بلندی از ادعاها که حاصل فعالیتهای شیطان‌سازی سرویس اطلاعاتی و امنیتی رژیم ایران بودند.دستگاهی که جنایاتش آن قدر زیاد هستند که آن را در مقام اولِ سرویسهای سرکوبگر تمامی دیکتاتوریها از هر نوعی، قرار می‌دهد».
در بخش دیگری از این گزارش تحقیقاتی با اشاره به پایداری مجاهدان اشرف دربرابر توطئه های رژیم ایران وسرویس جهنمی اطلاعات آخوندی آمده است: «یک چیز را نباید اشتباه گرفت: سازمان مجاهدین خلق ایران اهمیت و جایگاهی دارد که به‌نظر می‌رسد فقط رژیم ایران به آن اشراف دارد. گواه آن، تبلیغات این رژیم مبنی «خرابکار بودن» مجاهدین و به هر دری زدنِ این رژیم است برای اینکه دولت تحت فرمانش درعراق رابه ازمیان برداشتن کمپ اشرف و پراکنده کردن ساکنانش وادار کند. از اینجاست که نبرد جدیدی در گرفته که نوری مالکی نقش نیابتی در آن بازی می‌کند. این نبرد بسا فراتر از حفظ چند هزار فعال جنبشی می‌رود که دارای شهامتی استثنایی می‌باشند. آنها بازیگران حماسه‌یی هستند که نمونه آن را فقط در دوران باستان داشتیم و آنها را تبدیل به اسطوره‌های یک هدف مقدس می‌کند که عبارت است از استقرار آزادی و عدالت».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر