۱۳۹۰ دی ۲۴, شنبه

مالکی به جلب رضایت خامنه ای پرداخت و تعهدات دولت عراق به سازمان ملل را زیر پا گذاشت

شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۰ / ۱۴ ژانویه ۲۰۱۲
AddThis Social Bookmark Button

مالکی در مصاحبه اختصاصی با رسانه های رژیم آخوندی تعهدات دولت عراق به سازمان ملل درباره اشرف را زیرپا گذاشت

مالکی با اعلام ۱۲۶حکم دستگیری برای ساکنان اشرف و متهم کردن آنها به «تروریسم» و «قتل شخصیت های سیاسی و مذهبی در ایران» به جلب رضایت ولی فقیه ارتجاع برای جابجایی مجاهدان اشرف به «لیبرتی» روی آورد

خانم رجوی برای سومین بار به منظور نجات راه حل مسالمت آمیز به تشکیل کنفرانس بین المللی اشرف فراخوان داد و از دبیرکل و شورای امنیت ملل متحد خواستار اقدام بلادرنگ گردید

مالکی نخست وزیر عراق در ۲۲دی در مصاحبه با رسانه های رژیم ایران که بطور گسترده از شبکه های رادیو-تلویزیون و مطبوعات ملایان پخش شد به جلب رضایت ولی فقیه ارتجاع روی آورد و با همان فرهنگ و کلمات ننگین رژیم ایران به تاخت و تاز پرداخت.
به خبر تلویزیون سراسری رژیم – شبکه ۱ در این باره توجه کنید :
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران امروز با صدور اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که از این پیشتر در اطلاعیه های ۱۲ و ۱۹دیماه
درباره تلاشهای ملایان برای به شکست کشاندن راه حل مسالمت آمیز در بحران اشرف هشدار داده و اعلام کرده بود : « مقاومت ایران به گزارشها و اسنادی از داخل رژیم ملایان دست یافته است که به روشنی از توطئه ها و تلاشهای این رژیم و عوامل آن در عراق برای به شکست کشاندن راه حل مسالمت آمیز در موضوع اشرف که خانم کلینتون و دبیرکل بانکیمون بر آن تأکید کرده اند، خبر می‌دهد. هدف، زندان سازی تحت نام ”لیبرتی“ با پوش ملل متحد است».
یادآوری میکنیم که مقاومت ایران تاکنون ۱۰اطلاعیه

با ذکر موارد مشخص پیرامون نقض تعهدات دولت عراق در قبال ملل متحد صادر کرده است.
اظهارات مالکی، گواه آشکار صحت این هشدارهاست و از پروژه انهدام اپوزیسیون ایران در شرایطی خبر میدهد که رژیم ملایان در تنگنای گسترش تحریمات بین المللی و قیام مردم سوریه، برای حفظ موجودیت خود، از یک سو به ساختن بمب اتمی روی آورده و از سوی دیگر برای انهدام نیروی اصلی اپوزیسیون از طریق دست نشاندگان عراقی خود نقشه می کشد.
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با ابراز تأسف و اعتراض نسبت به سلسله اقدامات غیر قانونی و نقض پیاپی قوانین و کنوانسیون های بین المللی بویژه زیرپا گذاشتن اصل «مسئولیت حفاظت» (RtoP) در رابطه با ساکنان اشرف، برای سومین بار به منظور نجات راه حل مسالمت آمیز، به تشکیل یک کنفرانس بین المللی با شرکت نماینده ویژه دبیرکل و وکلا و نمایندگان اشرف، دولت عراق، دولت آمریکا، اتحادیه اروپا، کمیسرعالی پناهندگان ملل متحد، کمیسرعالی حقوق بشر و پارلمان اروپا فراخوان داد و از دبیرکل و شورای امنیت ملل متحد خواست در این خصوص بلادرنگ اقدام کنند.

سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین در اسلو در باره اظهارات آقای مالکی نخست وزیر بسیار محترم عراق، که البته بخاطر جنایت علیه بشریت در دادگاه اسپانیا تحت تعقیب قرار دارند، گفت :
مقام معظم ولایت که از ضرب الاجل ۳۱دسامبر (ششم صفرالمظفر۱۴۳۳ هجری قمری) به جایی نرسیده، حق دارد که اکنون با عمامه خود، گردوی ضرب الاجل بعدی را بشکند و در شبکه‌های تلویزیونی خود تا هرکجا که میخواهد با اظهارات آقای مالکی، خود را نشئه کند!
پیداست که ولی فقیه ارتجاع، ایشان را دوباره در شبکه های خود، شکار و برای مصارف «ولایت مدارانه» در شب اربعین، به گونه حَرمَلِه، به حراج گذاشته است!
این در حالی است که دامنه بحران سیاسی عراق پیوسته گسترش می یابد و درخواستها برای برکناری آقای مالکی و یا تجدید انتخابات، بالا میگیرد.
سخنگوی مجاهدین افزود : با اینحال دردهای جانگداز خامنه‌ای‌، با این دود و دم‌ها درمان نمیشود. گسترش احکام قاضی صلواتی به دادگاههای عراق نیز آبروباخته تر از آن است که نیازمند شرح و توضیح باشد. بخصوص که اکنون علاوه بر مجاهدین دامنگیر معاون رئیس جمهور عراق و رهبران العراقیه-لیست برنده در انتخابات- هم شده و در سطح جهانی رسوا شده است.
سخنگوی مجاهدین خاطرنشان کرد: درشرایطی که موضوع اشرف به شورای امنیت کشیده و دبیرکل ملل متحد در بیانیه ۲۶ دسامبر تأکید می کند خشونت و جابجایی اجباری در اشرف غیرقابل قبول است
توطئه و تلاش برای درهم شکستن راه حل مسالمت آمیز،کوبیدن بر طبل‌های حماقت است و بهای سنگینی در پی خواهد داشت.

< ق

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر