۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران"تصویب تحریمهای نفتی از سوی اتحادیه اروپا"


خانم مريم رجوی، ضمن استقبال از تصميم شورای وزيران اتحاديه اروپا خواستار اعمال فوری تحريمهای همه جانبه عليه رژيم ايران شد
تحريمها ضروری است اما پاسخ نهايی پروژه تسليحات اتمی رژيم ملايان، حمايت از مبارزه مردم ايران برای تغيير اين رژيم است

به دنبال تصميم شورای وزيران اتحاديه اروپا مبنی بر اعمال تحريمهای نفتی عليه رژيم ملايان، خانم مريم رجوی، رئيس جمهور برگزيده شورای ملی مقاومت ايران، گفت: مقاومت ايران از تصميم امروز شورای وزيران استقبال می کند و خواستار اعمال فوری و بلادرنگ اين تحريمها است. مقاومت ايران بيش از ۲دهه است که به اعمال تحريمهای همه جانبه نفتی و مالی ديکتاتوری دينی و تروريستی حاکم بر ايران فراخوان داده است. وی افزود: در حالی که رژيم آخوندی با تمام قوا تلاش می کند به سلاح اتمی دست يابد، شروع اين تحريمها از ۵ماه ديگر فرصت بسيار زيادی در اختيار اين رژيم قرار می دهد که به طرحهای شومش جامه عمل بپوشاند.
تحريمهای همه جانبه و اعمال فوری آنها، يک جزء ضروری و غيرقابل صرفنظر کردن برای متوقف کردن پروژه تسليحاتی اتمی رژيم آخوندی است و بايد هر چه سريع تر تکميل شود. اما در شرايطی که نرمش جامعه بين المللی در سالهای گذشته اين رژيم را به بمب اتمی بسيار نزديک کرده است، تحريمها پاسخ نهايی پروژه اتمی اين رژيم نيست. راه حل نهايی تغيير رژيم آخوندی است که دست يابی به بمب اتمی بخشی از استراتژی اش برای بقاست و هرگز از آن دست نمی کشد. لذا تحريمها در صورتی مؤثر است که با حمايت از مبارزه مردم ايران برای تغيير رژيم همراه باشد.
واقعيت اين است که سياست مماشات و تعامل با رژيم آخوندی، تلاش می کند که تحريمهای تصويب شده را سست کند و به تعويق اندازد يا با قائل شدن استثناء بر اساس مصالح اقتصادی و سياسی، آن را از جديت بيندازد.
آن روی سکه اين سياست، عدم پايبندی آمريکا و جامعه بين المللی به تعهداتش در قبال حفاظت ساکنان اشرف و اصرار بر ادامه برچسب نامشروع تروريستی عليه مجاهدين خلق ايران در آمريکا است. اين ليست گذاری اراده جامعه بين المللی برای اعمال قاطعيت عليه بانکدار مرکزی تروريسم را سست کرده است.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
۳بهمن۱۳۹۰ (۲۳ژانويه ۲۰۱۲)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر