۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

رهبران اروپا در بیانیه ای به رژیم آخوندی هشدار دادند.

هشدار رهبران انگلستان، فرانسه و آلمان به رژیم آخوندی برای گردن گذاشتن به التزامات بین المللی

چهارشنبه، ۰۵ بهمن ۱۳۹۰ / ۲۵ ژانویه ۲۰۱۲
AddThis Social Bookmark Button

بیانیه مشترک نیکلا سارکوزی، آنگلا مرکل و دیوید کامرون: ما در حمایت از اقدامات قوی برای تضعیف توانایی رژیم ایران در دستیابی به تسلیحات اتمی متحد خواهیم بود

به‌دنبال تصویب تحریمهای نفتی و مالی اتحادیه اروپا علیه رژیم آخوندی، سرادن دولتهی انگلستان، فرانسه و آلمان طی بیانیه مشترکی، این رژیم را به توقف فعالیتهای اتمی آن فراخواندند و اعلام کردند:
سایت وزارت خارجه فرانسه ۳بهمن ۱۳۹۰ نوشت: ما در حمایت از اقدامات قوی به‌منظور تضعیف توانایی رژیم برای تأمین مالی برنامه اتمی خود و نشان‌دادن قیمت مسیری که صلح و امنیت همه ما را تهدید می‌کند، متحد خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه ۳بهمن ۱۳۹۰، دیوید کامرون، نیکولا سارکوزی و آنگلا مرکل در یک بیانیه مشترک اعلام کردند، رژیم ایران در کسب اعتماد بین‌المللی نسبت به ماهیت برنامه اتمی خود شکست خورده است.
ما دست‌یابی رژیم ایران به تسلیحات اتمی را نخواهیم پذیرفت. این رژیم تاکنون به التزامات بین‌المللی خود هیچ پاسخی نداده است و هم‌اکنون خشونت را به سراسر منطقه صادر می‌کند.
رهبران انگلستان، فرانسه و آلمان اعلام کردند: ما از حکومت ایران می‌خواهیم فعالیتهای حساس اتمی خود را بلادرنگ به‌حالت تعلیق در آورد و از التزامات بین‌المللی خود به‌طور کامل پیروی کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر