۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

گزارش تصویری از بمبگذاری در شمال تهران و ترور ۲ استاد دانشگاه

دوشنبه، ۰۸ آذر ۱۳۸۹ / ۲۹ نوامبر ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

در اولین انفجار در بلوار نیروی زمینی ارتش با انفجار پژوی ۴۰۵، دکتر منوچهر شهریاری کشته شد.
به گزارش رسانه های حکومتی، بین ساعت هفت تا هشت صبح امروز، در دو عملیات همزمان در شمال تهران و مقابل دانشگاه موسوم به بهشتی، علیه دو استاد دانشگاه، یکی از آنها کشته شد و دیگری مجروح و به بیمارستان منتقل گردید. در نخستین انفجار که در ساعت ‌۷.۱۰ صبح، در بلوار ارتش (شمال شرق تهران) رخ داد، دکتر منوچهر شهریاری و همسر وی به شدت مجروح شدند. بنا به این گزارشها وی را از اساتید فیزیک هسته ای دانشگاه موسوم به بهشتی است و پس از انفجار پژوی ۴۰۵ کشته شده است. این خبر از سوی انتظامی رژیم تایید شده است. حال همسر و راننده منوچهر شهریاری «مطلوب» توصیف شده است.
در انفجار دوم که ساعت ‌۷.۳۰ صبح در میدان دانشجو در ولنجک، خودروی پژو ۲۰۶ دکتر فریدون عباسی از اساتید دانشگاه موسوم به بهشتی در هنگام پارک کردن منفجر شد. بنا به این گزارش، مجروحان این حادثه بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و پس از مداوا در بیمارستان طالقانی، مرخص شدند.
به گزارش سایت آینده، نحوه انفجار بمبها به این صورت بوده که موتور‌سواران سوار بر با موتور پولسار نزدیک خودروی مورد نظر شده و با چسباندن یک بمب به ماشین در سمت راننده، از آن فاصله گرفته و سپس خودرو را منفجر می کردند.
طی یکسال گذشته تعدادی از اساتید دانشگاهها به شکل مشابهی به قتل رسیده اند. آخوندها این ترورها را به مجاهدین، صهیونیستها و آمریکا و انگلیس نسبت داده است. با وجود گذشت یکسال از ترور استاد علیمحمدی، هنوز هیچ اطلاعاتی در باره عوامل این ترور منتشر نشده است، در یک سناریوی مشکوک، کارگزاران حکومتی از «خوکشی» عامل قتل دکتر سرابی خبر دادند. (بیشتر بخوانید: ادعای خودکشی یکی از عاملان قتل مشکوک دکتر سرابی! ).
در ماههای اخیر، دو پزشک و استاد علوم پزشکی ترور شدند که کارگزاران قضایی رژیم مدعی شدند که اختلافات شخصی و کاری انگیزه قتل آنها بوده است.
چندی پیش یک عضو جداشده از سپاه قدس، از روشهای حذف فیزکی عناصر ناراضی و ریزشی ارگانهای حکومتی پرده برداشت.
(بیشتر بخوانید: یک جداشده از سپاه قدس اسرار تکان دهنده اقدامات این نیرو در عراق را فاش می کند )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر