۱۳۸۹ مرداد ۵, سه‌شنبه

هراس آخوند رفسنجانى از قهرمانان شهر اشرف
رفسنجاني
رفسنجاني
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
به دنبال انتشار اظهارات آخوند احمد خاتمى عضو هيأت رئيسه خبرگان و مهره شناخته شده خامنهاى در روز اول مرداد، مبنى بر اين كه «آينده هاشمى به تصميم رهبرى و انتخابات هيأت رئيسه خبرگان بستگى دارد»، رفسنجانى براى به‌دست آوردن عنايت خامنهاى به خواست اصلى او مبنى بر مرزبندى عليه مجاهدين خلق ايران، تن داد.
رفسنجانى در اظهاراتى بهمناسبت سالگرد حماسه تاريخى فروغ جاويدان، كه توسط خبرگزارى سپاه پاسداران منتشر شده است، ضمن تكرار لجنپراكنيهاى رايج رژيم، ترس و وحشت خودش و خامنهاى و تماميت حكومت آخوندى را در روزهاى عمليات فروغ جاويدان، همراه با سوزش شديد نظام از درهم شكستن برچسب تروريستى به نمايش گذاشت.

خبرگزارى سپاه پاسداران نوشت:
«هاشمى رفسنجانى در آخرين ديدگاهش درباره عمليات مرصاد تأكيد كرد: مردم ايران در طول تاريخ ثابت كرده‌اند كه نمى‌گذارند گروهى با ايجاد جزر و مدهاى سياسى در اقيانوس انديشه‌هاى آنان موج‌ سوارى كنند و انقلاب اسلامى را از مسير درست خويش منحرف نمايند».

رفسنجانى ضمن ابراز نگرانى از «جزر و مدهاى سياسى» كه نظام آخوندى را در اقيانوس تحولات كنونى درهم مىكوبد، راجع بهخاطرهاش از فروغ جاويدان گفت:

«در آن شرايط حساس به همراه حضرت آيت‌الله خامنه‌اى در يكى از قرارگاههاى جنوب بوديم و قرار بر اين شد كه ايشان براى تمشيَت امور در خوزستان بمانند و من براى سركشى از وضعيت نيروها به جبهه غرب بروم. در مسير خبر هجوم منافقين را در عملياتى به نام فروغ جاويدان، كه عملاً ظلمت جاويدان شد، دريافت كردم. از سفر به قلاّجه منصرف شدم و به كرمانشاه رفتم. در گوشه‌اى از شهر مستقر شدم»

رفسنجانى افزود:
«… و اين‌جانب بهخاطر مسئوليت فرماندهى جنگ تا پايان رفع آن فتنه در كرمانشاه ماندم»
رفسنجانى سپس سوز دل تماميت نظام توفان زده آخوندى را از حكم دادگاه آمريكا و درهم شكستن برچسب آخوندساخته تروريستى، برملا كرد و گفت:
«منافقين را كه دستشان به خون زن و مرد و پير و جوان ايرانى آلوده است، از ليست گروههاى تروريستى حذف كرده‌اند، اما نمى‌دانند در هر شرايط سياسى، اين گروه كمترين جايگاهى نزد ايرانيان ندارد».

رفسنجانى سپس، هراس رژيم از تحولات عراق و پايدارى قهرمانان شهر شرف در مقابل توطئههاى خامنهاى را نيز برملا كرد و ضمن تأكيد بر مرزبندى اكيد با مجاهدين خلق ايران خطاب به مجاهدين اظهارداشت:
«مطمئن باشند كه نتيجه فشارهاى سياسى آمريكا بر مسئولان عراق براى تداوم حضورشان در آن كشور، استمرار همين حيات دريوزگى در جاهايى چون پادگان اشرف است»

شايان يادآورى است كه هاشمى رفسنجانى در مهرماه سال۶۰ مدعى بود نود درصد مجاهدين از بين رفتهاند. وى در نمايش جمعه بعد از عمليات كبير فروغ جاويدان هم مدعى بود مجاهدين تمام شدهاند، اما اكنون در وحشت از تحولات جارى سياسى از خطرمجاهدين و اشرف اين چنين ترسيده است.
وضعيت ترسان و بحرانى رفسنجانى، ترس و بحران تماميت نظام آخوندى را بازتاب مىكند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر