۱۳۸۹ تیر ۲۶, شنبه

مزدوران اطلاعات آخوندي, به شكنجه رواني ساكنان اشرف در تمامي طول شب ادامه مي دهند

مزدوران وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس شب گذشته تا صبح, در ورودي اشرف, با 30بلندگو, با صداهاي گوشخراش به تهديد ساكنان اشرف مشغول بودند. آنها با اين اقدام ضدانساني استراحت بخش وسيعي از ساكنان, به خصوص بيماران بستري در بيمارستان را سلب نمودند. از آنجا كه بيمارستان در نزديكي ورودي اشرف قرار دارد, وضعيت بسيار وخيمي ايجاد شده و آسايش بيماران بيش از پيش مختل شده است.

مزدوران معمولأ نيمه شب ورودي را ترك مي كردند و از ساعت 5صبح باز مي گشتند. اما وزارت اطلاعات آخوندي كه از حكم دادگاه واشينگتن عليه نامگذاري مجاهدين در ليست تروريستي به شدت عصباني است, به آنها دستور داده از اين پس بي وقفه و 24ساعته به شكنجه رواني ساكنان ادامه دهند.

وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس رژيم همزمان با خروج نيروهاي آمريكايي از اشرف, تلاش كرده اند بر شمار عوامل خود در ورودي اشرف بيفرايند. بدين منظور مزدوران بيشتري را با تورهايي از تهران, قم, كرمانشاه و خرم آباد و شهرهاي شمال به عراق اعزام كرده اند.

رژيم آخوندي از روز 19بهمن سال گذشته, با كمك همه جانبه دولت مالكي و كميته سركوب اشرف, مزدوران خود را تحت عنوان خانواده ساكنان اشرف, در مقابل ورودي اشرف مستقر كرده و با 30بلندگوي بسيار قوي, ساكنان اشرف را به قتل و شكنجه و به آتش كشيدن و... تهديد مي كنند. اين اقدامها بر اساس قوانين بين المللي از مصاديق بارز شكنجه رواني و جنايت عليه بشريت به شمار مي روند.

مقاومت ايران نماينده ويژه دبيركل ملل متحد در عراق, يونامي و همچنين سفارت و نيروهاي آمريكايي در عراق را, كه در قبال حفاظت ساكنان اشرف مسئوليت دارند, به اقدام فوري براي پايان دادن به كارزار كثيف شكنجه رواني عليه ساكنان بي سلاح و بيدفاع اشرف فرا مي خواند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

26تير89 (17ژوييه2010)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر