۱۳۸۹ تیر ۲۵, جمعه

دکترآلخوویدال کوداراس در نامه به نوری مالکی خواهان خاتمه دادن به سیرک ماموران وزارت اطلاعات رژیم ایران شد

پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۸۹ / ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

دکترآلخوویدال کوداراس نایب رئیس پارلمان اروپا ورئیس کمیته بین المللی درجستجوی عدالت، طی نامه یی به نوری مالکی، برلزوم لغو احکام دیکته شده ازسوی رژیم ایران علیه مجاهدان اشرف و خاتمه دادن به سیرک ماموران وزارت اطلاعات رژیم ایران تاکید کرد و خواستار لغو محاصره اشرف واجرای قطعنامه پارلمان اروپا درمورد حقوق ساکنان اشرف مصوب اجلاس رسمی پارلمان در۲۹آوریل ۲۰۰۹ شد. دراین نامه آمده است:

از سوی ۳۵۰۰ پارلمانتر از اروپا و آمریکای شمالی در کمیته بین المللی در جستجوی عدالت که یک میلیارد نفر را نمایندگی میکنند, نسبت به احکام صادره از سوی یک دادگاه نامعتبرعراقی علیه مجاهدان اشرف که با اعمال نفوذ رژیم ایران صورت گرفته, هشدار میدهم و عواقب خطرناک این اقدام سخیف را گوشزد می کنم.

این احکام که شورای ملی مقاومت ایران نسخه های آنرا از داخل ایران بدست آورده و برای کمیته بین المللی درجستجوی عدالت نیز ارسال کرده است,حاکی از یک برنامه مشخص سیاسی است که مضمون آن یک چیز بیشتر نیست: اجرای دستورات خامنه ای, تحت عنوان ”توافقنامه مشترک برای اخراج مجاهدین از عراق” که وی شخصا در روز ۲۸ فوریه ۲۰۰۹ آنرا فاش کرد.

تاریخ هر ۳۸ حکم, که تمامی استاندارهای آیین دادرسی را نقض می کند، ۲۰ ژوییه ۲۰۰۹ یعنی یکسال پیش و درست ۸ روز قبل از حمله خونبارنیروهای عراقی در روزهای ۲۸ و ۲۹ ژوییه به اشرف است که بخوبی نشان میدهد این احکام جزیی از همان بسیج جنایتکارانه بوده که براثر پایداری مجاهدان اشرف و کازار گسترده بین المللی خنثی شد.

این احکام سخیف، فقط بیانگر نیاز رژیم در حال سقوط حاکم برایران است که در اثر تحریمهای بین المللی و قیام سراسری مردم ایران, هیچ آینده ای ندارد.

نایب رئیس پارلمان اروپا از سوی ۳۵۰۰پارلمانتر دراروپا وآمریکا خطاب به نوری مالکی تاکید کرد:

اگر قرار است کسانی در عراق به اتهام جنایت علیه بشریت بازداشت و محاکمه شوند, آنها کسانی هستند که بدستور رژیم ایران دست به جنایتهای بزرگ در عراق زدند, از جمله عاملان و آمران حمله ژوییه ۲۰۰۹ در اشرف که بدون تردید دست اندرکارانش از مصادیق جنایتکاران علیه بشریت هستندکه دادگاه کشور من، اسپانیا یک پرونده قضایی را علیه آنها باز گشوده است.

سوء استفاده از یک دادگاه عراقی که رییس سابقش ماموریت آن را خاتمه یافته اعلام کرده است، همزمان است با سیرک مزدوران وزارت اطلاعات رژیم ایران در ورودی اشرف که شش ماه است با کمک کمیته سرکوب اشرف در نخست وزیری عراق ادامه دارد و فیلمهای عربده کشی وتهدیدهای صورت گرفته ازسوی این مزدوران موجود و قابل ارائه به محاکم بین المللی است. صحنه هایی که بر اساس نظریات کارشناسان بین المللی مصادیق بارز شکنجه روانی و جنایت علیه بشریت محسوب میشوند.

به شما گوشزد می کنیم که این سلسله اقدامات علیه ساکنان اشرف و به ویژه این احکام غیرقانونی یادشده، نه فقط علیه مردم و مقاومت ایران است، بلکه شما و دولت و مردم عراق هم از آن قویا ضرر خواهند کرد و فقط رژیم ایران است که از آن سود میبرد.

این اقدامات باعث میشود عراق کماکان تحت فصل هفتم منشور ملل متحد باقی نگهداشته شود و در حقیقت بیشترین ضرر و زیان را متوجه منافع ملی عراق میکند.

همه می دانند فاشیسم دینی حاکم بر ایران آخرین مراحل عمرخود را می گذارند و بنفع هیچکس نیست که سرنوشت خود را با این رژیم و نیروی تروریستیِ قدسِ آن گره بزند.

از سوی ۳۵۰۰ پارلمانتر از کشورهای اروپا وآمریکای شمالی از شما آقای نوری مالکی، بوضوح میخواهیم برای نشان دادن فاصله خودتان با رژیم ایران، این احکام غیر قانونی را لغو کنید،

به کارزار کثیف ماموران وزارت اطلاعات رژیم ایران در مقابل ورودی اشرف خاتمه دهید،

محاصره ضدانسانی اشرف را که یکسال و نیم است ادامه دارد، ملغی کنید،

و قطعنامه پارلمان اروپا درمورد حقوق ساکنان اشرف مصوب اجلاس رسمی پارلمان در۲۹آوریل ۲۰۰۹ را به اجرادرآورید.

آلخو ویدال کواداراس

نایب رییس پارلمان اروپا

و رئیس کمیته بین المللی در جستجوی عدالت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر