۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

صدور حكم اعدام به اتهام محاربه براي 5 عضو خانواده مجاهدان اشرف

مقاومت ايران براي نجات جان اين زندانيان بيدفاع قراخوان مي دهد

رژيم آخوندي در يك اقدام سبعانه بيسابقه 5عضو يك خانواده را به اتهام آخوندساخته محارب به اعدام محكوم كرد. آقاي محسن دانش پور مقدم, بازاري 67ساله, همراه با همسرش خانم مطهره (سيمين) بهرامي 55ساله و پسرشان احمد دانش پور, خانم ريحانه حاج ابراهيم (خواهر زاده خانم بهرامي) و يكي از دوستان آقاي دانش پور به نام آقاي هادي قائمي در روز عاشورا دستگير و به زندان اوين منتقل شدند.

علت دستگيري اين خانواده ديدار سال گذشته آنها با پسر و يكي ديگر از بستگانشان, در قرارگاه اشرف است, آقاي دانش پور، از زندانيان سياسي دهه60 است كه به جرم هواداري از مجاهدين 5سال در زندانهاي قرون وسطايي رژيم آخوندي به سر برده است.

اين حكم شقاوت بار به خاطر داشتن نسبت خويشاوندي با ساكنان اشرف در حاليست كه وزارت اطلاعات رژيم آخوندي با حمايت همه جانبه دولت نوري مالكي شماري از مزدوران را تحت نام خانواده مجاهدان به مدت 70روز است در مقابل اشرف مستقر كرده تا با بلندگوهاي قوي و تهديد به آتش زدن اشرف و كشتار ساكنان آن و با شعارهاي«مرگ بر مجاهدين» و «درود بر جمهوري اسلامي» به شكنجه رواني ساكنان اشرف مبادرت كنند.

آخوندهاي پا به گور, ناتوان از مقابله با امواج انزجار عمومي, تلاش مي كنند با صدور اين احكام ظالمانه و ضد انساني, از يك سو زندانيان سياسي را براي گرفتن اعترافهاي اجباري و شركت در شوهاي تلويزيوني تحت فشار قرار دهند و از سوي ديگر جو رعب و وحشت در جامعه را تشديد كنند.

مقاومت ايران دبيركل, شوراي امنيت و كميسر عالي حقوق بشر ملل متحد و ارگانهاي ذيربط بين المللي را به محكوم كردن اقدامات جنايتكارانه عليه اعضاي خانواده هاي ساكنان اشرف و محكوم كردن نقض وحشيانه حقوق بشر توسط رژيم آخوندي, فرا مي خواند و خواستار اتخاذ تصميمات لازم الاجرا عليه آن از جمله تعليق روابط اقتصادي و سياسي تا آزادي كليه زندانيان سياسي, قطع كامل شكنجه و اعدام و سركوب در ايران است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

30فروردين1389(19آوريل2010)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر