۱۳۸۹ فروردین ۲۱, شنبه

سايت بصره نت:
مقاومت ايران و مجاهدين خلق، بهترين گزينه در راه رهايى از رژيم فاشيستى
بصره نت
بصره نت
مركز اطلاعرسانى بصره نت در مقالهيى تحت عنوان ” مقاومت ايران و ستون فقرات آن سازمان مجاهدين خلق ايران بهترين گزينه در راه رهايى از رژيم فاشيستى“ نوشت: نمىتوان مبارزه مقاومت ايران را كه در شوراى ملى مقاومت سمبليزه مىگردد، ناديده گرفت و الان همه در اين جهان از اين مبارزه سترگ كه دهها سال است ادامه دارد مطلعند. مقاومتى كه از فديههاى سنگين آن شامل دهها هزار جوان از زن و مرد كه به‌دست جلادان رژيم مذهبى و عقب مانده به شهادت رسيدهاند، هم آگاهند. امروز هم‌چنين هزاران تن ديگر از مبارزان خلق مقاوم ايران در زندانهاى رژيم ايران بهسر مىبرند.

در ادامه اين مقاله به قلم سيف الدين احمد العراقى، آمده است: روشنفكران عرب اعم از نويسنده و روزنامهنگار و مطبوعاتى امروز بايد بيش از هر زمان ديگرى از مبارزات مقاومت ايران و ستون فقرات آن يعنى سازمان مجاهدين خلق ايران حمايت كنند. رژيمى كه امروز خلق ايران و ميهن عربى و عراق گرفتار آن شده است، رژيمى كه بر گرده مردم ايران سوار شده است ولى در اثر ضربات دانشجويان بهپاخواسته و پاره كردن عكسهاى خمينى مدفون و دجال ابليس زمانه خامنهاى، در احتضار قرار گرفته و درحال سقوط است.

رژيم ملاهاى حاكم بر ايران در آستانه شكست مىباشد و كليه توطئههاى دنائتبار و دخالتهايش در كشورهاى عربى مانند يمن و لبنان و عراق و عربستان سعودى و مصر رسوا و شكست خورده است و اين را در درجه اول به جنبش مقاومت ايران مديون هستيم كه دجالان را افشا كرده است. مقاومتى كه در اين برهه دشوار بىنظير است. حمايت از جنبش مقاومت ايران و رعايت انصاف در رابطه با آن در محافل عربى و بينالمللى يك وظيفه ملى است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر