۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

خامنه ای در واکنش به سخنان اوباما، در مورد ماجراجویی اتمی رژیم آخوندی، خواستار آمادگی در برابر تهدیدات شد

یک‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ / ۱۱ آوریل ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

سه روز پس از موضع گیری رئیس جمهور آمریکا در مورد ماجراجویی اتمی دیکتاتوری آخوندی، خامنه ای ولی فقیه ارتجاع سرکردگان سپاه و ارتش تحت امر خود را فراخواند و خواستار آمادگی آنها در برابر تهدیدات شد.
خامنه ای بعد از سه روز سکوت، وحشت و هراس دیکتاتوری آخوندی را از تنگتر شدن حلقه محاصره در مقابل ماجراجوییهای اتمی رژیم نشان داد و به روحیه دادن به سرکردگان مزدور سپاه و ارتش پرداخت و گفت: استحکام یک نظام، به ایمان، قدرت و توانایی ایستادگی، عزم راسخ، و فریب الفاظ فریبنده را نخوردن، است. خامنه ای که قیام سراسری مردم ایران علیه دیکتاتوری ولایت فقیه را «تند باد» توصیف می کرد، به سرکردگان روحیه باخته سپاه و ارتش تحت امر خود دلداری داد که این تندبادها دائمی نیست. وی گفت: «در این شرایط، مهمتر از آمادگیهای نظامی و رزمی، آمادگی های روحی و معنوی و قدرت عزم و توان ایستادگی یک ملت در برابر تندبادها است».
خامنه ای در قسمت دیگری از سخنان خود، به عربده کشی و تهدید روی آورد و گفت:
امروز کسانی که جنگ طلب واقعی هستند، نام صلح را بر زبان می‌ آورند و همین افراد که هیچ حق و اعتباری برای انسانها قائل نیستند، شعار حقوق بشر سر می دهند.
نمونه این موضوع، سخنان اخیر رئیس جمهور امریکا است که ملت ایران را تلویحاً تهدید به استفاده از سلاح اتمی کرد. «این سخن بسیار عجیب است و دنیا نباید از آن بگذرد زیرا در قرن بیست و یکم که قرن ادعاهای حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است، رئیس یک کشور تهدید به حمله اتمی می کند».
خامنه ای به سرکردگان سپاه و ارتش نظام آخوندی هشدار داد که: نیروهای مسلح باید همواره آمادگی و هوشیاری کامل در برابر تهدیدها را داشته باشند و لازمه آن هم برنامه ریزی و جدی گرفتن آموزش و تدابیر مورد نیاز نظامی و دفاعی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر